Zapytaj Lekarza to internetowa przychodnia, w której świadczymy usługi telemedyczne i intensywnie rozwijamy nasz zespół specjalistów. Niebawem będziemy obecni też stacjonarnie w Lublinie, jako centrum zdrowia psychicznego i leczenia otyłości. Projektem zarządza Kasia – lekarka, a zarazem influencerka. Kasia potrzebuje wsparcia w organizacji codziennej pracy, podstawowym montażu wideo i koordynacji rekrutacji. Jeśli chcesz pomóc jej skupić się na najważniejszych działaniach i rozwijać się w branży telemedycznej oraz influencer marketingu – dołącz do nas!
- Wsparcie administracyjne i organizacyjne
- Zarządzanie kalendarzem Kasi (spotkania, nagrania, itd.).
- Korespondencja e-mailowa (odbieranie i filtrowanie zapytań, wstępne odpowiedzi w Gmail).
- Pomoc w sprawach codziennych, tak aby Kasia mogła skupić się na tym, co najważniejsze.
- Koordynacja social media
- Planowanie i publikacja treści (reels, posty) na Instagramie, YouTubie, Facebooku i TikToku.
- Prosty montaż nagrań zgodnie z wytycznymi (przycinanie, dodawanie muzyki, dodawanie napisów w Submagic).
- Rekrutacja
- Koordynacja procesów rekrutacyjnych dla przychodni (prowadzenie i kontakt z kandydatami, umawianie rozmów).
- Uzupełnianie dokumentacji i statusów rekrutacyjnych.
- Kontakt z partnerami i markami
- Wstępna obsługa zapytań o współprace reklamowe.
- Przygotowywanie umów we współpracy z prawniczką.
- Pilnowanie terminów i ustaleń.
-
Świetna organizacja i samodzielność – kluczowe przy zarządzaniu kalendarzem i priorytetami.
-
Doświadczenie asystenckie/administracyjne – mile widziane w roli office managera, asystent(ki) zarządu lub podobne.
-
Wysoka znajomość social media (Instagram, YouTube, Facebook, TikTok) – zwłaszcza publikacja reels/shortów i tworzenie opisów.
-
Umiejętność montażu wideo (np. CapCut, InShot, Premiere Rush, dodawanie napisów w Submagic).
-
Umiejętność używania Chat GPT – do szybkich researchy, generowania treści i automatyzowania drobnych zadań.
-
Wysoka kultura komunikacji (mailowej i wirtualnej).
-
Biegła znajomość języka polskiego (poprawność pisowni).
-
Znajomość Google Workspace (Drive, Meets, Forms, Sheets) – praca w tych narzędziach będzie codziennością.
-
Mile widziana: podstawowa znajomość Click Up, doświadczenie w HR/rekrutacji, zainteresowanie tematyką medyczną.
-
Umowa B2B: wynagrodzenie 5 000–8 000 zł netto.
-
Elastyczne miejsce pracy: preferujemy formę zdalną, jeśli jesteś z Lublina to z opcją jednego dnia w tygodniu w biurze,
-
Samodzielność i realny wpływ – odciążysz Kasię w zadaniach operacyjnych, poznasz kulisy prowadzenia internetowej przychodni i działalności w zakresie influencer marketingu.
-
Możliwość rozwoju w dynamicznej branży telemedycznej i influence marketingu oraz nauki zarządzania projektami.
-
Przyjazną atmosferę – wdrożenie, checklisty zadań i regularny feedback zapewnią sprawny start.
-
Prześlij swoje CV przez RocketJobs.
-
Krótko opisz swoje doświadczenie w zadaniach organizacyjnych i tych związanych z social media.
-
Jeśli masz portfolio (np. linki do reelsów/filmików), załącz je – mile widziane, ale nieobowiązkowe.