O pracodawcy:
Naszym Klientem jest międzynardowa firma produkcyjna z branży automotive.
Obowiązki:
- opracowanie standardów BHP, udział w opracowywaniu i wdrażaniu wymaganych instrukcji i procedur a także udział w tworzeniu polityki BHP,
- nadzór nad warunkami pracy oraz przestrzeganiem przepisów i zasad BHP,
- prowadzenie audytów bezpieczeństwa i rekomendowanie rozwiązań organizacyjnych,
- sporządzanie dokumentacji powypadkowej oraz analiz dotyczących wypadków,
- prowadzenie rejestrów pomiarów czynników szkodliwych w środowisku pracy,
- koordynacja i udział w projektach,
- podejmowanie aktywnych działań mających na celu budowanie świadomości w obszarze bhp,
- przeprowadzanie ocen ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy (analiza zagrożeń w celu poprawy warunków pracy),
- współpraca z instytucjami zewnętrznymi w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy,
- przygotowywanie wszelkiej niezbędnej dokumentacji.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe w kierunku BHP,
- doświadczenia w firmie produkcyjnej w obszarze bhp i ppoż,
- dobra znajomość języka angielskiego lub niemieckiego,
- doświadczenie w odbiorach maszyn produkcyjnych będzie dodatkowym atutem,
- znajomość aktualnych przepisów BHP i ppoż. oraz umiejętności praktycznego ich wykorzystywania,
- umiejętność pracy w zgodzie z normami ISO,
- bardzo dobra organizacja pracy, dokładność, zaangażowanie, samodzielność.
Nasz Klient oferuje:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin,
- perspektywy rozwoju i realizacji celów zawodowych,
- system premiowy powiązany z realizacją celów
- dopłata do posiłków, prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do pakietu sportowego,
- Świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
- pracę w przyjaznej atmosferze i młodym zmotywowanym zespole.