Opis firmy
Colliers jest globalną firmą doradczą działającą w obszarze rynku nieruchomości komercyjnych. Posiada biura w 62 krajach, w których zatrudnia 17 000 pracowników. Oferuje pełen zakres usług podmiotom związanym z rynkiem nieruchomości. W Polsce Colliers działa od 1997 roku i posiada biura w 7 regionach Polski takich jak: Warszawa, Poznań, Kraków, Trójmiasto, Wrocław, Katowice i Łódź. Firma została uhonorowana wieloma prestiżowymi nagrodami przyznanymi m.in. w konkursach: Eurobuild, CIJ Journal, CEE Quality Awards, International Property Awards, Outsourcing Stars oraz Gazele Biznesu.
Colliers jest członkiem koalicji Przyjazna Rekrutacja, a w 2017 i 2019 r. spółka otrzymała tytuł Najlepszego Pracodawcy przyznawany przez niezależną firmę Kincentric (dawniej AON) oraz Inwestor w Kapitał Ludzki w 2019, 2021, 2022 i 2023 r.
Colliers w Polsce jest również partnerem Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Organizacja w swojej strategii kładzie nacisk m. in. na kryteria ESG, przez co podejmuje szereg inicjatyw środowiskowych, społecznych oraz z obszaru ładu korporacyjnego.
Opis stanowiska
Kogo szukamy:
Osoby z entuzjazmem, nieszablonowymi pomysłami, umiejętnością kwestionowania status quo i doświadczeniem w tworzeniu produktów B2B od pierwszej idei po wdrożenie. Dołączysz do zespołu specjalistów zajmujących się badaniami potrzeb, doradztwem, sprzedażą i marketingiem usług z branży nieruchomości komercyjnych: strategii środowiska pracy oraz projektowania i realizacji przestrzeni komercyjnych.
Kwalifikacje
Za co będziesz odpowiedzialna/y:
- za budowanie - w ścisłej współpracy z zespołem doradztwa środowiska pracy – produktów B2B, skierowanych do firm działających w modelu hybrydowym
- analizę rynku i budowanie przewagi konkurencyjnej/różnicowania produktu względem istniejących na rynku rozwiązań
- tworzenie jasnych i atrakcyjnych wymagań produktowych i dokumentacji projektowej
- optymalizację produktu, testy A/B, prowadzenie projektów wdrożeniowych dla nowych produktów
- koordynację i uzgodnienia z zewnętrznymi dostawcami rozwiązań
- współpracę z wielofunkcyjnymi zespołami, w tym projektowymi, inżynieryjnymi, marketingowymi i obsługi klienta, w celu zapewnienia płynnego procesu rozwoju produktu
Zgłoś się do nas, jeżeli:
- masz ponad 3 lata doświadczenia na stanowisku Product Managera przy tworzeniu produktów online i dobre zrozumienie zasad projektowania produktów B2B
- dobrze znasz procesy zakupowe i mechanizmy sprzedaży B2B
- masz udokumentowane sukcesy w skutecznym uruchamianiu i zarządzaniu produktami B2B
- posiadasz umiejętności analizy danych (ilościowych i jakościowych), umiesz budować i wcielać w życie roadmapy, potrafisz analizować rekomendować i priorytetyzować funkcje tak aby maksymalizować szanse sprzedaży produktu
- cechują cię doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne, dobrze odnajdujesz się we współpracy z wielofunkcyjnymi zespołami
- wiesz jak wygląda cykl życia oprogramowania, umiesz rozmawiać z osobami technicznymi, sprawnie poruszasz się w różnych metodykach zarządzania projektami
- dobrze znasz język angielski
Te umiejętności zwiększą Twoje szanse:
- doświadczenie we współpracy z partnerami marketingowymi SEM i SEO w celu kierowania klientów od zainteresowania do konwersji poprzez lejek zakupowy.
- doświadczenie w ścieżkach UX i/lub copywriting
- znajomość SQL, podstawy programowania, podstawy DevOps/Cloud
Dodatkowe informacje
W zamian zapewnimy Ci:
- Realny wpływ na rozwój organizacji i możliwość pracy przy realizacjach unikalnych projektów
- Współpracę z osobami kształtującymi polski rynek nieruchomości komercyjnych (zajrzyj na naszą stronę)
- Pracę hybrydową: nowoczesne i komfortowe biuro w atrakcyjnej lokalizacji - zobacz na mapie - w połączeniu z możliwością pracy zdalnej i elastycznymi godzinami pracy
- możliwość rozwijania swoich umiejętności we współpracy z multi-dyscyplinarnym międzynarodowym zespole, bogaty program szkoleń, inspirującą atmosferę
- umowę o pracę, opiekę medyczną z pełną rehabilitacją, dodatkowe dni nieobecności dla rodziców (6 dni rocznie) oraz inne benefity - Zobacz
- Pracę w firmie z tytułami: Najlepszy Pracodawca 2017 oraz 2019 przyznawanego przez Kincentric (dawniej AON) oraz Inwestor w Kapitał Ludzki 2019, 2021, 2022 oraz 2023
Przewidujemy 2 etapy rekrutacji:
- pierwsze spotkanie rekrutacyjne (online lub w biurze)
- test predyspozycji + drugie spotkanie rekrutacyjne (online lub w biurze)
Jak wygląda nasz proces rekrutacji? Należymy do Koalicji na Rzecz Przyjaznej Rekrutacji
Jak się pracuje w Colliers?
Wejdź do naszego biura 😊
Poznaj nasze nagrody