• Oferty
  • Wszystkie ofertyŁódźFinanseInneSpec. ds. Administracji i Rozliczeń
    Spec. ds. Administracji i Rozliczeń
    Finanse
    autoDNA.pl

    Spec. ds. Administracji i Rozliczeń

    autoDNA.pl

    Łódź
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Specjalista/Mid
    Forma zatrudnienia
    UoP, B2B
    Tryb pracy
    Praca z biura

    Wymagane umiejętności

    sumienność

    komunikacja

    Microsoft Office

    księgowość

    rozliczenia

    zarządzanie czasem

    Mile widziane

    COMARCH ERP OPTIMA

    RedMine

    Opis stanowiska

    Lubimy przy porannej kawie omawiać co się zadziało wczoraj i planować wyzwania na dzisiaj. Nie boimy się ciężkiej pracy, która przynosi rezultaty ani dyskusji o zadaniach mniej ambitnych. Wspieramy się wzajemnie w codziennym realizowaniu celów i umiemy wyciągać wnioski z tych niezrealizowanych. Jesteśmy dynamiczne, szczere i otwarte, co pozwala nam bezpośrednio mówić o problemach, aby je rozwiązywać. Bardzo cenimy pracę zespołową w kameralnej atmosferze.

    Interesuje nas usystematyzowanie procesów rozliczeniowych i administracyjnych oraz realny wpływ na ich kształt. Stawiamy na jakość i skupiamy się na dostarczaniu rozwiązań, które pozwalają prawidłowo i bez zakłóceń funkcjonować naszej firmie. Bez wahania dokształcamy się w tematach, za które się zabieramy.

     

    Jeśli Ty też - aplikuj do nas!

     

    Dołącz do 4-osobowego zespołu jako Specjalista ds. Administracji i Rozliczeń, który pomoże nam utrzymać i ustrukturyzować obszary rozliczeń i administracji przyczyniając się do wsparcia zespołów technologicznych i zapewnienia komfortowych warunków pracy oraz osiągania wyników.

     

    autoDNA jest wiodącym dostawcą raportów historii pojazdów używanych z Europy i USA. Nasze produkty umożliwiają weryfikację historii pojazdu.

    Zatrudniamy blisko 50 osób, realizując codzienne obowiązki w wydzielonych Zespołach składających się z 5-9 osób pracujących w nowoczesnym biurze w Łodzi przy ul. Obywatelskiej.

     

    Poszukujemy do naszego zespołu scrumowego (tak, tak, Scrum w administracji i rozliczeniach jest możliwy) Specjalisty ds. Administracji i Rozliczeń z doświadczeniem księgowym i administracyjnym podpartym nutą analityczną, z niezłomnym dążeniem do celu oraz kreatywnym podejściem.


    Must have:

    Znajomość podstaw księgowości i rozliczeń

    Znajomość podstaw administracyjnych

    Umiejętności komunikacyjne

    Problem solving


    Nice to have:

    Znajomość prowadzenia projektów

    Umiejętność tworzenia procedur i instrukcji

    Obsługa narzędzia RedMine i Comarch ERP Optima

     

    Oferujemy:

    ●      Pracę zgodną z filozofią BizDevOps opartą na zwinnie działających zespołach w ramach Scrum; 

    ●      Narzędzie RedMine do organizacji obiegu zgłoszeń;

    ●      Coroczny budżet szkoleniowy do wykorzystania dla pracowników (szkolenia, kursy, studia);

    ●      Nowoczesne biuro w dobrej lokalizacji z udogodnieniami dla kierowców i rowerzystów;

    ●      Elastyczne formy współpracy: umowa o pracę, współpracę B2B;

    ●      Zadaniowy czas pracy w 8-godzinnym systemie;

    ●      Bezpłatne lekcje języka angielskiego;

    ●      Min. 20 dni płatnego urlopu niezależnie od formy współpracy;

    ●      Darmowe obiady w ramach Sprint Break’a;

    ●      Samochód służbowy do dyspozycji pracowników;

    ●      Cykliczne spotkania integracyjne, również wyjazdowe;

    ●      Dofinansowanie do karty sportowej;

    ●      Kawę, herbatę, soki oraz słodycze bez limitu;

    ●      Wynagrodzenie dostosowane do poziomu wiedzy i doświadczenia!

     

    Czym będziesz się zajmować?:

    ●      Rozliczenia kontrahentów polskich i zagranicznych oraz raportowanie i komunikowanie w tym obszarze;

    ●      Raportowanie i monitorowanie płatności zarówno po stronie faktur przychodowych jak i kosztowych;

    ●      Kontrola i raportowanie zadłużenia kontrahentów oraz współpraca przy ściąganiu długów;

    ●      Obsługa i raportowanie kasy gotówkowej firmy;

    ●      Zapewnienie prawidłowego działania i optymalizacji procesu przepływu dokumentów księgowych;

    ●      Bieżąca współpraca z firmą księgowo-kadrową;

    ●      Tworzenie i wdrażanie procedur i procesów rozliczeniowych i administracyjnych firmy;

    ●      Obsługa poczty i przesyłek przychodzących i wychodzących;

    ●      Procesy zakupowe na potrzeby wewnętrzne biura;

    ●      Asystowanie i wspieranie Zarządu, Liderów i pracowników w organizowaniu tematów administracyjnych;

    ●      Zarządzanie dokumentacją: utrzymanie dokumentacji, aktualizacja tablic informacyjnych, zapewnienie właściwego obiegu dokumentów, komunikacja z pracownikami;

    ●      Wsparcie w działaniach dążących do implementacji i funkcjonowania narzędzia do rejestracji dokumentów (np. RedMine) w firmie.


    Czego od Ciebie oczekujemy?

    ●      Wykształcenia wyższego (księgowego lub/i administracyjnego);

    ●      Min. 2 lat doświadczenia w tematach organizacji procesów administracyjnych lub/i księgowo-rozliczeniowych;

    ●      Znajomości procedur i systemów administracyjnych i zakupowych;

    ●      Dobrej znajomości języka angielskiego (poziom B2);

    ●      Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office;

    ●      Skrupulatności i zdolności interpersonalnych;

    ●      Doskonałych umiejętności organizacyjnych i zarządzania czasem;

    ●      Zorientowania na koszty;

    ●      Proaktywnej postawy i umiejętności pracy w środowisku wielozadaniowym.

     

    Więcej informacji udzielamy podczas rozmowy kwalifikacyjnej

    Aplikuj i dołącz do naszego zespołu już dziś!

    Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko w wybranymi Kandydatami.


    Sprawdź podobne oferty pracy

    Starszy/a Konsultant/ka ds. Ulgi B+R i innowacji

    Starszy/a Konsultant/ka ds. Ulgi B+R i innowacji

    Nowa
    2 075 - 2 853 usd
    Ayming Polska Sp. z o.o.
    Łódź
    język angielski
    kreatywność
    Microsoft Office Excel
    Nowa
    Specjalista ds. Sprawozdawczości

    Specjalista ds. Sprawozdawczości

    Nowa
    Bloober Team S.A.
    Kraków
    ESEF
    MSSF
    MSR
    Nowa
    Junior Business Services Operations Specialist with German

    Junior Business Services Operations Specialist with German

    Nowa
    ERGO Technology & Services
    Gdańsk
    język niemiecki
    Microsoft Office
    analyse data
    Nowa
    Samodzielna Księgowa/Samodzielny Księgowy

    Samodzielna Księgowa/Samodzielny Księgowy

    Nowa
    Antal Sp. z o.o.
    Warszawa
    finanse
    analiza
    Nowa
    Referent ds. Płatności i Windykacji

    Referent ds. Płatności i Windykacji

    Nowa
    NOWEL Sp. z o. o.
    Legionowo
    prawo jazdy kat. B
    Microsoft Office Excel
    finanse
    Nowa