Oferty
Spec. ds. Administracji i Rozliczeń
Finanse

Spec. ds. Administracji i Rozliczeń

Łódź
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B, UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

sumienność

komunikacja

Microsoft Office

księgowość

rozliczenia

zarządzanie czasem

Mile widziane

Optima

RedMine

Opis stanowiska

Lubimy przy porannej kawie omawiać co się zadziało wczoraj i planować wyzwania na dzisiaj. Nie boimy się ciężkiej pracy, która przynosi rezultaty ani dyskusji o zadaniach mniej ambitnych. Wspieramy się wzajemnie w codziennym realizowaniu celów i umiemy wyciągać wnioski z tych niezrealizowanych. Jesteśmy dynamiczne, szczere i otwarte, co pozwala nam bezpośrednio mówić o problemach, aby je rozwiązywać. Bardzo cenimy pracę zespołową w kameralnej atmosferze.

Interesuje nas usystematyzowanie procesów rozliczeniowych i administracyjnych oraz realny wpływ na ich kształt. Stawiamy na jakość i skupiamy się na dostarczaniu rozwiązań, które pozwalają prawidłowo i bez zakłóceń funkcjonować naszej firmie. Bez wahania dokształcamy się w tematach, za które się zabieramy.

 

Jeśli Ty też - aplikuj do nas!

 

Dołącz do 4-osobowego zespołu jako Specjalista ds. Administracji i Rozliczeń, który pomoże nam utrzymać i ustrukturyzować obszary rozliczeń i administracji przyczyniając się do wsparcia zespołów technologicznych i zapewnienia komfortowych warunków pracy oraz osiągania wyników.

 

autoDNA jest wiodącym dostawcą raportów historii pojazdów używanych z Europy i USA. Nasze produkty umożliwiają weryfikację historii pojazdu.

Zatrudniamy blisko 50 osób, realizując codzienne obowiązki w wydzielonych Zespołach składających się z 5-9 osób pracujących w nowoczesnym biurze w Łodzi przy ul. Obywatelskiej.

 

Poszukujemy do naszego zespołu scrumowego (tak, tak, Scrum w administracji i rozliczeniach jest możliwy) Specjalisty ds. Administracji i Rozliczeń z doświadczeniem księgowym i administracyjnym podpartym nutą analityczną, z niezłomnym dążeniem do celu oraz kreatywnym podejściem.


Must have:

Znajomość podstaw księgowości i rozliczeń

Znajomość podstaw administracyjnych

Umiejętności komunikacyjne

Problem solving


Nice to have:

Znajomość prowadzenia projektów

Umiejętność tworzenia procedur i instrukcji

Obsługa narzędzia RedMine i Comarch ERP Optima

 

Oferujemy:

●      Pracę zgodną z filozofią BizDevOps opartą na zwinnie działających zespołach w ramach Scrum; 

●      Narzędzie RedMine do organizacji obiegu zgłoszeń;

●      Coroczny budżet szkoleniowy do wykorzystania dla pracowników (szkolenia, kursy, studia);

●      Nowoczesne biuro w dobrej lokalizacji z udogodnieniami dla kierowców i rowerzystów;

●      Elastyczne formy współpracy: umowa o pracę, współpracę B2B;

●      Zadaniowy czas pracy w 8-godzinnym systemie;

●      Bezpłatne lekcje języka angielskiego;

●      Min. 20 dni płatnego urlopu niezależnie od formy współpracy;

●      Darmowe obiady w ramach Sprint Break’a;

●      Samochód służbowy do dyspozycji pracowników;

●      Cykliczne spotkania integracyjne, również wyjazdowe;

●      Dofinansowanie do karty sportowej;

●      Kawę, herbatę, soki oraz słodycze bez limitu;

●      Wynagrodzenie dostosowane do poziomu wiedzy i doświadczenia!

 

Czym będziesz się zajmować?:

●      Rozliczenia kontrahentów polskich i zagranicznych oraz raportowanie i komunikowanie w tym obszarze;

●      Raportowanie i monitorowanie płatności zarówno po stronie faktur przychodowych jak i kosztowych;

●      Kontrola i raportowanie zadłużenia kontrahentów oraz współpraca przy ściąganiu długów;

●      Obsługa i raportowanie kasy gotówkowej firmy;

●      Zapewnienie prawidłowego działania i optymalizacji procesu przepływu dokumentów księgowych;

●      Bieżąca współpraca z firmą księgowo-kadrową;

●      Tworzenie i wdrażanie procedur i procesów rozliczeniowych i administracyjnych firmy;

●      Obsługa poczty i przesyłek przychodzących i wychodzących;

●      Procesy zakupowe na potrzeby wewnętrzne biura;

●      Asystowanie i wspieranie Zarządu, Liderów i pracowników w organizowaniu tematów administracyjnych;

●      Zarządzanie dokumentacją: utrzymanie dokumentacji, aktualizacja tablic informacyjnych, zapewnienie właściwego obiegu dokumentów, komunikacja z pracownikami;

●      Wsparcie w działaniach dążących do implementacji i funkcjonowania narzędzia do rejestracji dokumentów (np. RedMine) w firmie.


Czego od Ciebie oczekujemy?

●      Wykształcenia wyższego (księgowego lub/i administracyjnego);

●      Min. 2 lat doświadczenia w tematach organizacji procesów administracyjnych lub/i księgowo-rozliczeniowych;

●      Znajomości procedur i systemów administracyjnych i zakupowych;

●      Dobrej znajomości języka angielskiego (poziom B2);

●      Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office;

●      Skrupulatności i zdolności interpersonalnych;

●      Doskonałych umiejętności organizacyjnych i zarządzania czasem;

●      Zorientowania na koszty;

●      Proaktywnej postawy i umiejętności pracy w środowisku wielozadaniowym.

 

Więcej informacji udzielamy podczas rozmowy kwalifikacyjnej

Aplikuj i dołącz do naszego zespołu już dziś!

Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko w wybranymi Kandydatami.


Sprawdź podobne oferty pracy

Finance Manager (Kierownik Oddziału)

Nowa
20 000 - 25 000 pln
Harvey Nash Technology
Poznań
zarządzanie zespołem
język polski
język angielski
Nowa

Payroll Specialist with English - Remote

Nowa
Antal Sp. z o.o.
Gdańsk
, Praca zdalna
Zdalnie
SAP
Finance
accounting
Nowa

Młodszy Specjalista ds. Płatności Zagranicznych - Kraków

Nowa
Alior Bank SA
Kraków
rozliczenia zagraniczne
Microsoft Office Excel
Nowa

Samodzielna/y Księgowa/y

Nowa
8 200 - 10 500 pln
Finker
Łódź
, Praca zdalna
Zdalnie
sprawozdania finansowe
pełna księgowość
Enova365
Nowa

AP Accountant with German

Nowa
12 000 - 14 000 pln
Cyclad
Warszawa
język niemiecki
ap
księgowość
Nowa