Asystent Działu Handlowego
Miejsce pracy: PPNT Gdynia
W ostatnich latach z powodzeniem rozwijamy i powiększamy nasz zespół zajmujący się międzynarodowym handlem samochodami, w związku z czym poszukujemy osoby na stanowisko wsparcia Zarządu i Działu Handlowego naszej firmy.
Zakres obowiązków:
- Współpraca z zarządem w wykonywaniu codziennych obowiązków,
- Obsługa korespondencji,
- Współpraca z działem księgowości oraz działem rozliczeń,
- Koordynacja transportów (w tym negocjowanie cen, zamieszczanie ogłoszeń na giełdach transportowych, pilnowanie dokumentacji, weryfikacja spedycji itp.),
- Zaopatrzenie biura (woda, mleko, kawa itp.),
- Opieka nad firmową flotą aut (myjnia, serwis, przeglądy, ubezpieczenia OC/AC itp.),
- Obsługa firmowych profili na portalach ogłoszeniowych (głównie Otomoto),
- Rejestracja i zgłaszanie zbycia samochodów,
- Zawieranie i wypowiadanie ubezpieczeń OC/AC,
- Pilnowanie procedury importowania samochodów zza granicy (przegląd, tłumaczenia dokumentów),
- Nadawanie paczek w punktach pickup (w przypadku opóźnienia/nie pojawienia się kuriera),
- Tworzenie baz danych potencjalnych kontrahentów,
- Wspomaganie działu handlowego pod kątem dokumentacji,
- Dokonywanie zakupów/zamówień i nadzór nad dostawami (opony, części samochodowe itp.),
- Wsparcie w zarządzaniu kalendarzem spotkań, obsługa spotkań i wyjazdów służbowych,
- Nadzór nad prawidłowym przepływem informacji i dokumentacji pomiędzy poszczególnymi komórkami spółki a zarządem,
- Współpraca z zewnętrznymi kontrahentami.
Wymagania:
- Min. 1 rok doświadczenia na stanowisku asystenta lub podobnym stanowisku administracyjno-biurowym,
-
Mile widziane osoby z zamiłowaniem do motoryzacji,
- Dobra znajomość MS Office, szczególnie programu Excel,
- Znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym,
- Mile widziana znajomość j. niemieckiego,
- Umiejętność liczenia i logicznego myślenia,
- Znajomość pakietów MS Office,
- Umiejętność pracy w zespole i dobrej komunikacji,
- Umiejętność biznesowego podejścia do realizowanych zadań,
- Dobra organizacja i odpowiedzialność za powierzone zadania.
Oferujemy:
- Ciekawą pracę w zgranym zespole ambitnych osób,
- Pracę z zespołem profesjonalistów, pasjonatów motoryzacji,
- Niekorporacyjną, przyjazną atmosferę pracy,
- Umowę o pracę lub B2B,
- Komfortowy czas wdrożenia,
- Pracę w godz. 8-16/9-17, od poniedziałku do piątku w klimatyzowanym biurze (PPNT GDYNIA),
- Dostęp do kart sportowych i pakietów medycznych.
Jeśli jesteś osobą zorganizowaną, dokładną i odpowiedzialną, która potrafi słuchać a w razie potrzeby potrafi pracować pod presją czasu, zapraszamy do naszego zespołu. Zachęcamy do przesyłania CV wraz z odpowiedziami na poniższe pytania:
- Napisz proszę coś o sobie.
- Jakie są wg Ciebie Twoje mocne strony?
- Jakie są wg Ciebie Twoje słabe strony?
- Dlaczego chciałbyś/chciałabyś z nami pracować?
- Co chciałbyś/chciałabyś robić za 5 lat?
- Jaki był zakres obowiązków na poprzednim stanowisku?
- Dlaczego chcesz opuścić obecne miejsce pracy?
- Jak wyobrażasz sobie pracę w naszej firmie?
Informacje o firmie
https://automotive.billberry.pl/index.html
Odpowiemy na wybrane zgłoszenia, zawierające odpowiedzi na powyższe pytania.