Jeśli:
- Uważasz, że potrafisz skutecznie zagadać do każdego lub jesteś w gotowości, by się tego nauczyć;
- Umiesz szukać informacji w internecie i potrafisz łączyć kropki;
- Jak widzisz litery CRM to wiesz, że chodzi o system sprzedażowy, a nie o wirusa;
- Jarasz się, mając za sobą mega zgraną ekipę i fajną kulturę organizacji w której pracujesz;
to prawdopodobnie mamy temat do rozmowy!
Aktualnie szukamy osoby, która będzie skutecznie wyszukiwać nowe szanse sprzedaży i umawiać spotkania osobom z zespołu sprzedaży. A ponadto, która chce rozwijać się w branży eventowej!
Chcemy byś był_a częścią 30-osobowego zespołu specjalistów, którzy są wymiataczami w swoich obszarach. Działamy w dynamicznie rosnącym biznesie - w pięknej, ale niełatwej branży kreatywnej. Jeżeli to Cię nie przeraża, a ekscytuje - tym lepiej!
Nie masz doświadczenia? Nie ma sprawy! Wszystkiego Cię nauczymy :)
Zakres obowiązków
- research i tworzenie bazy klientów biznesowych na polskim rynku - Twoim zadaniem będzie znajdować osoby, które w oparciu o określone kryteria mogą być potencjalnie osobami zainteresowanymi naszymi produktami i usługami.
- działania cold mailing i cold calling celem umówienia spotkań Sales Managerom - stawiamy na bezpośredni i ludzki kontakt. Klienci, do których dzwonimy i piszemy lubią z nami rozmawiać.
- rzetelne uzupełnianie danych sprzedażowych w CRM.
- pozyskiwanie wiedzy i rozwój w proaktywnym tworzeniu działań outbound za pomocą nowoczesnych narzędzi - CRM, LinkedIn, Surfe i pokrewnych. Jeśli ich jeszcze dobrze nie znasz, wprowadzimy Cię w tajniki ich używania.
Wymagania
- musisz być w porządku z tym, że panuje u nas taka (kliknij) kultura pracy.
- komunikatywność;
- odporność na słowo “nie” u klienta (mimo naszych świetnych produktów i usług - zdarzają się odmowy! ;));
- lekkie pióro i bardzo dobra znajomość j. polskiego w mowie i piśmie;
- pozytywne nastawienie do działania;
- kreatywność zorientowana na efektywność,
Nauczymy
- specyfiki pracy w branży
- specyfiki naszych produktów i usługi,
- specyfiki procesów zakupowych w korporacjach i MŚP
- wewnętrznych praktyk CRM oraz narzędzi niezbędnych do pozyskiwania leadów (LinkedIn, Surfe, Apollo.io, Woodpecker itd.).
Oferujemy
- Wynagrodzenie. Stałe, proporcjonalne do umiejętności i doświadczenia. Na B2B widełki płacy podstawowej to 5400 - 6500 zł netto, na umowie zlecenie 5100 - 6000 zł brutto, a na UoP 5380 - 6120 zł brutto. Do tego zmienne, proporcjonalne do uzyskiwanych wyników premie kwartalne.
- Unikatowe środowisko pracy. Kreatywna branża, projekty o różnorodnej charakterystyce (wydarzenia sportowe, rozrywkowe, merytoryczne), współpraca z rozpoznawalnymi markami, praca z klientem biznesowym, w rosnącej organizacji, w genialnym zespole i z najlepszymi partnerami.
- Nowoczesną kulturę współpracy. Pracę kreatywną, ale opartą na danych. Współpracę, gdzie liczy się 100% szczery feedback. Kulturę wzajemnego wsparcia i zrównoważonego doskonalenia się.
- Elastyczny tryb pracy. Masz możliwość z pracy z biura, z domu, z kawiarni, etc. Potrzebujesz załatwić prywatę lub marzy Ci się workation? Jeżeli dowozisz swoje zadania – nie ma problemu.
- Nietuzinkowy zespół. Compani to genialni ludzie. Kreatywni, zorganizowani, kompetentni, ambitni, zaangażowani, pomocni, z wielkim serduchem i rzadko spotykaną energią.
- Rozwój. Organizujemy szkolenia, warsztaty i korzystamy z niezależnego consultingu. Inspirujemy się doświadczeniami, case studies, czy artykułami.
- Wspólny czas. Budujemy trwałe i prawdziwe relacje. Współdzielimy pasje i zainteresowania. Integrowanie się prawdopodobnie mamy wpisane w DNA.
- Wellbeing. Kładziemy nacisk na zachowanie równowagi. Intensywne okresy realizacji równoważymy przez odpoczynek, skrócony czas pracy, integrację. Prowadzimy wewnętrzny program motywujący do aktywności fizycznej, równowagi psychicznej i zdrowego odżywiania.
O nas
Projektujemy i realizujemy wydarzenia. Łączymy efektowność i efektywność, abstrakcję i konkret, kreatywność i biznes. W formule live i digital.
Compani to nie-agencja eventowa. Prowadzimy event house, gdzie w sposób zwinny zarządzamy kreatywnymi projektami. Generujemy nieskończoną ilość twórczych rozwiązań, zorientowanych na efektywne osiągnięcie celów. Rocznie obsługujemy blisko 1000 firm w ramach wydarzeń biletowanych oraz ponad 50 przy eventach enterprise. I stale się rozwijamy!
Compani (z ang. company – firma, przedsiębiorstwo; z pol. kompani – partnerzy, towarzysze wspólnych przedsięwzięć). Biznes to praca z ludźmi i dla ludzi. Tworzymy niepodrabialne relacje z klientami, z uczestnikami eventów, z partnerami oraz w zespole. Kładziemy nacisk na klarowną strategię, efektywne procesy, transparentną komunikację i szczery feedback. Nie zapominamy o równowadze, elastyczności i dbaniu o wellbeing.
Współpracujemy wyłącznie z najlepszymi partnerami, dostawcami i podwykonawcami. Stacjonujemy we Wrocławiu, a projekty realizujemy dla firm z całej Polski.
Etapy rekrutacji:
- wysyłka CV
- prekwalifikacja telefoniczna + zadanie
- rozmowa rekrutacyjna + zadanie
- spotkanie z zespołem/zarządem