• Oferty
  • Wszystkie ofertyGdańskMarketingPerformance (SEM)Programmatic Specialist (stały współpracownik/freelance)
    Programmatic Specialist (stały współpracownik/freelance)
    Marketing
    Cube GROUP

    Programmatic Specialist (stały współpracownik/freelance)

    Cube GROUP

    Rodzaj pracy
    Freelance
    Doświadczenie
    Specjalista/Mid
    Forma zatrudnienia
    B2B, UZ
    Tryb pracy
    Praca w pełni zdalna

    Wymagane umiejętności

    Google Analytics

    Opis stanowiska

    Rekrutacja zdalna

    W Cube Group szukamy ekspertów biddable media do współpracy przy konkretnych zadaniach z obszaru programmatic. Oferujemy stałą, elastyczną współpracę do wspólnego ustalenia – w zależności od tego, ile czasu możesz poświęcić tygodniowo lub ad hoc. Poniżej znajdziesz listę kluczowych aspektów dla projektów, w które możesz się zaangażować .W naszym Teamie Programmatic mamy unikalne spojrzenie na zakup w tym modelu – kładziemy nacisk na performance’owe KPI, synergię między kanałami i platformami oraz na wykorzystanie algorytmów ML – wymaga to prawdziwej zajawki i performance’owego doświadczenia 🙂 porozmawiajmy!


    O projekcie:

    • pracujesz na dwóch platformach DSP: głównie w ramach Display & Video 360, w drugiej kolejności Adform,
    • działasz głównie w ramach kampanii Performance oraz kampanii wizerunkowych,
    • Klienci z różnych segmentów od finansów przez telekomunikację, e-commerce kończąc na Klientach medycznych,
    • współpracujesz przy projektach realizowanych z zewnętrznymi dostawcami technologicznymi.


    SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŻELI…

    • masz zaawansowaną wiedzę z zakresu obsługi Google Display & Video 360, Adform lub innego systemu DSP;
    • masz doświadczenie w narzędziach analitycznych i adserwerowych (np. Google Analytics, Campaign Manager)


    OFERUJEMY:

    • elastyczną współpracę: pracujesz skąd chcesz i kiedy chcesz w oparciu o rozliczenie godzinowe lub projektowe na podstawie B2B lub umowy zlecenia,
    • możliwość podjęcia stałej współpracy w konkretnym wymiarze (do wspólnego ustalenia),
    • kontakt i bezpośrednią współpracę na projekcie pod okiem jednego, dedykowanego Eksperta Programmatic (kontakt z Klientem leży po naszej stronie).


    Przebieg rekrutacji:

    1. Nasz zespół bardzo uważnie analizuje nadesłane zgłoszenia.
    2. Do wybranych osób odezwie się dział HR. W ramach wstępnej rozmowy sprawdzimy Twoje doświadczenie, dopytamy Cię o warunki współpracy oraz odpowiemy na Twoje pytania.
    3. Następnie spotkasz się z Liderem działu Programmatic, aby szczegółowo porozmawiać o możliwościach współpracy.
    4. Jeśli masz case studies, to chętnie się z nimi zapoznamy, jeśli nie masz, to sprawdzimy Twoje umiejętności prostym zadaniem.


    Sprawdź podobne oferty pracy

    Performance Specialist

    Performance Specialist

    Nowa
    CAPE MORRIS
    Nowy Dwór Mazowiecki
    dobra organizacja pracy
    praca w grupie
    odpowiedzialność
    Nowa
    Specjalista ds. Performance Marketingu (Google Ads)

    Specjalista ds. Performance Marketingu (Google Ads)

    Nowa
    2 072 - 2 850 usd
    Premium Digital
    Kraków
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    kreatywność
    dobra organizacja pracy
    Google Analytics
    Nowa
    Performance Marketing Specialist

    Performance Marketing Specialist

    Nowa
    Agencja Whites
    Warszawa
    odpowiedzialność
    Angielski
    Meta
    Nowa
    Specjalista SEM/ FB (Performance)

    Specjalista SEM/ FB (Performance)

    Nowa
    1 554 - 2 461 usd
    Horizon Marketing
    Kraków
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    Google Analytics
    Google Ads
    Facebook Ads
    Nowa
    Google Ads Mid Specialist

    Google Ads Mid Specialist

    Nowa
    Decathlon Sp. zo.o.
    Piaseczno
    analityczne myślenie
    Angielski
    Google Ads
    Nowa