• Oferty
  • Wszystkie ofertyPoznańMarketingPerformance (SEM)Programmatic Specialist (stały współpracownik/freelance)
    Programmatic Specialist (stały współpracownik/freelance)
    Marketing
    Cube GROUP

    Programmatic Specialist (stały współpracownik/freelance)

    Cube GROUP

    Poznań
    Rodzaj pracy
    Freelance
    Doświadczenie
    Specjalista/Mid
    Forma zatrudnienia
    B2B, UZ
    Tryb pracy
    Praca w pełni zdalna

    Wymagane umiejętności

    Google Analytics

    Opis stanowiska

    Rekrutacja zdalna

    W Cube Group szukamy ekspertów biddable media do współpracy przy konkretnych zadaniach z obszaru programmatic. Oferujemy stałą, elastyczną współpracę do wspólnego ustalenia – w zależności od tego, ile czasu możesz poświęcić tygodniowo lub ad hoc. Poniżej znajdziesz listę kluczowych aspektów dla projektów, w które możesz się zaangażować .W naszym Teamie Programmatic mamy unikalne spojrzenie na zakup w tym modelu – kładziemy nacisk na performance’owe KPI, synergię między kanałami i platformami oraz na wykorzystanie algorytmów ML – wymaga to prawdziwej zajawki i performance’owego doświadczenia 🙂 porozmawiajmy!


    O projekcie:

    • pracujesz na dwóch platformach DSP: głównie w ramach Display & Video 360, w drugiej kolejności Adform,
    • działasz głównie w ramach kampanii Performance oraz kampanii wizerunkowych,
    • Klienci z różnych segmentów od finansów przez telekomunikację, e-commerce kończąc na Klientach medycznych,
    • współpracujesz przy projektach realizowanych z zewnętrznymi dostawcami technologicznymi.


    SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŻELI…

    • masz zaawansowaną wiedzę z zakresu obsługi Google Display & Video 360, Adform lub innego systemu DSP;
    • masz doświadczenie w narzędziach analitycznych i adserwerowych (np. Google Analytics, Campaign Manager)


    OFERUJEMY:

    • elastyczną współpracę: pracujesz skąd chcesz i kiedy chcesz w oparciu o rozliczenie godzinowe lub projektowe na podstawie B2B lub umowy zlecenia,
    • możliwość podjęcia stałej współpracy w konkretnym wymiarze (do wspólnego ustalenia),
    • kontakt i bezpośrednią współpracę na projekcie pod okiem jednego, dedykowanego Eksperta Programmatic (kontakt z Klientem leży po naszej stronie).


    Przebieg rekrutacji:

    1. Nasz zespół bardzo uważnie analizuje nadesłane zgłoszenia.
    2. Do wybranych osób odezwie się dział HR. W ramach wstępnej rozmowy sprawdzimy Twoje doświadczenie, dopytamy Cię o warunki współpracy oraz odpowiemy na Twoje pytania.
    3. Następnie spotkasz się z Liderem działu Programmatic, aby szczegółowo porozmawiać o możliwościach współpracy.
    4. Jeśli masz case studies, to chętnie się z nimi zapoznamy, jeśli nie masz, to sprawdzimy Twoje umiejętności prostym zadaniem.


    Sprawdź podobne oferty pracy

    PPC Specialist

    PPC Specialist

    Nowa
    1 636 - 2 234 usd
    Bluerank Sp. z o.o.
    Łódź
    Google Analytics
    SEM
    Meta Ads
    Nowa
    ASO (Google Play) Specialist

    ASO (Google Play) Specialist

    Nowa
    capital.com
    Warszawa
    Google Play
    analiza
    SensorTower
    Nowa
    Specjalista ds. kampanii reklamowych Google Ads lub Meta Ads (PPC)

    Specjalista ds. kampanii reklamowych Google Ads lub Meta Ads (PPC)

    Nowa
    1 299 - 2 597 usd
    Brands Manago
    Dęblin
    ads
    Google Ads
    PPC
    Nowa
    Marketing Automation Specialist

    Marketing Automation Specialist

    Nowa
    2 078 - 3 117 usd
    Delante
    Kraków
    data analyst
    język angielski
    marketing automation
    Nowa
    PPC Specialist - Praca Zdalna

    PPC Specialist - Praca Zdalna

    Nowa
    1 688 - 2 597 usd
    digitalk
    Warszawa
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    Google Ads
    Meta Ads
    Nowa