TWOJE ZADANIA:
-
Zarządzanie pełną aktywnością naszych największych Klientów w kanałach digital (PPC, SEO, Content marketing, Afiliacja, Paid Social, E-mail marketing, Programmatic, Video, Mobile);
-
Koordynowanie pracy interdyscyplinarnego zespołu ekspertów odpowiadających za poszczególne kanały marketingowe;
-
Dbanie o biznes online naszych Klientów, nastawienie na jego rozwój, ciągłą optymalizację i innowacyjność;
- Nieustanne doskonalenie wiedzy z zakresu komunikacji marketingowej, analityki i technologii;
SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŻELI...
-
Posiadasz potwierdzone sukcesy w realizacji strategii / kampanii marketingowych i sprzedażowych w kanale digital i chętnie nam o nich opowiesz;
- Posiadasz bardzo dobrą wiedzę z zakresu komunikacji marketingowej 360 stopni i minimum 3-4 letnie doświadczenie w realizacji skutecznych kampanii digitalowych / performancowych;
- Znasz bardzo dobrze rynek reklamy internetowej z naciskiem na performance (modele rozliczeń, dostępne rozwiązania, technologie, trendy), w tym rynek wydawców afiliacyjnych oraz mailingowych;
- Znasz od strony praktycznej Google Analytics i potrafisz samodzielnie wyciągać, analizować i interpretować dane;
- Myślisz strategicznie/biznesowo oraz posiadasz umiejętność tworzenia i realizowania skutecznych strategii marketingu i sprzedaży w kanale digital;
- Z łatwością nawiązujesz i rozwijasz relacje z Klientami;
- Potrafisz efektywnie zarządzać projektami;
- Wykazujesz inicjatywę, samodzielność i dążenie do rezultatu, bierzesz odpowiedzialność za powierzone zadania oraz sprawnie rozwiązujesz problemy;
- Znasz język angielski na poziomie B2/C1 oraz polski C1;
- Sprawnie posługujesz się pakietem MS Office (Excel, Word, PowerPoint),
- Masz certyfikat DIMAQ lub Google Analytics, to świetnie – będzie to Twój dodatkowy atut!
OFERUJEMY:
-
Rozwój u lidera digital marketingu obsługującego TOP marki polskie i międzynarodowe, m.in. z branż: finanse, medyczna, e-commerce.
-
Twój rozwój: na start przechodzisz onboarding z platformą szczegółowo wprowadzającą do firmy i organizacji pracy u nas. Następnie pod okiem doświadczonych specjalistów z naszego działu realizujesz przydzielone zadania Klienckie i na bieżąco dostajesz feedback do nich, stopniowo usamodzielniasz się i dostajesz bardziej złożone oraz samodzielne zadania.
-
Jasne zadania, cele i zasady ewaluacji (min. raz w roku spotkanie ewaluacyjne z przełożonym);
-
Praca 100% zdalna lub hybrydowa. WARSZAWA – Mokotów Daleko od Mordoru. Dog-friendly office;
-
Możliwość elastycznego rozpoczęcia pracy: 8:00-9.30;
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy, umiejętności i doświadczenia – umowa o pracę, zlecenie lub B2B;
-
Benefity: 1 godzina w tygodniu na własny rozwój lub czas z bliskimi (w piątki kończymy wcześniej), Dzień Urodzin oraz Dzień dla Rodziny, opieka medyczna (Enel-Med) i/lub Benefit Multisport i/lub dostęp do platformy MyBenefit.
Przebieg rekrutacji:
- Analiza aplikacji (nasz zespół bardzo uważnie analizuje nadesłane aplikacje. Sprawdzamy dopasowanie kompetencji, doświadczenia i umiejętności do specyfiki zadań i celów.
-
Wstępna rozmowa telefoniczna z HR o Twoich doświadczeniach i oczekiwaniach.
-
Rozmowa wideo z liderami działu i HR (to także czas dla Ciebie - śmiało pytaj nas o wszystkie ważne dla Ciebie kwestie związane z pracą!).
- Możliwa dodatkowa rozmowa zapoznawcza z zespołem (opcjonalnie).
-
Decyzja. Przeanalizujemy otrzymane od Ciebie informacje i poinformujemy Cię o dalszych krokach.
-
Witaj na pokładzie! Po wspólnej decyzji widzimy się w biurze na Twój pierwszy dzień :)