Empik Foto to lider w produkcji odbitek, fotoksiążek i fotoprezentów na polskim rynku. Działamy już od 28 lat stale poszerzając naszą ofertę i wzmacniając jakość świadczonych przez nas usług. Zaufały nam miliony klientów, czego dowodem jest to, że w 2022 roku wywołaliśmy ponad 142 milionów odbitek. Naszą aplikację ściągnęło ponad 1 000 000 klientów, a aż 99,87% klientów poleca nasze usługi!
Empik Foto działa także w Czechach, Słowacji, Bułgarii i w Rumunii.
Tryb pracy: tryb hybrydowy (4 dni z biura, 1 dzień zdalnie)
Zakres obowiązków:
- Współtworzenie i wdrażanie strategii E-commerce dla Empik Foto na rynku polskim oraz rumuńskim poprzez cykl PDCA;
- Identyfikacja celów: strategicznych, taktycznych oraz operacyjnych we współpracy ze wszystkimi zespołami zaangażowanym w proces marketingowo-sprzedażowy (marketing, commerce, category management, pricing, PO, PM, IT);
- Zarządzanie interesariuszami: angażowanie kluczowych interesariuszy w celu wypracowania planów krótko-, średnio- i długoterminowych;
- Wykorzystywanie danych i analiz do pomiaru skuteczności naszych strategii marketingowych, zapewnianie spójności przekazu marki oraz napędzanie sprzedaży i wzrostu przychodów;
- Opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowych, zarządzanie kampaniami reklamowymi online i analizowanie danych sprzedażowych w celu identyfikacji nowych możliwości;
- Monitorowanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych celów sprzedaży i przychodów oraz wskaźników KPI, zarówno ilościowych, jak i jakościowych;
- Regularne przeprowadzanie badań rynku, konkurencji i trendów o obszarze e-commerce, m.in. w celu zidentyfikowania nowych możliwości dla kampanii reklamowych;
- Optymalizacja kluczowych obszarów takich jak: ruch na stronie, lejek zakupowy, ścieżki klienta oraz konwersji;
- Utworzenie procesów wewnętrznych obsługi platformy E-commerce;
- Przygotowywanie rekomendacji, raportów i analiz na potrzeby optymalizacji działań;
- Odpowiedzialność za P&L obszaru.
Wymagania:
- Minimum 3 lata doświadczenia w zarządzaniu działalnością e-commerce, zwłaszcza w biznesach omnikanałowych;
- Doświadczenie w opracowywaniu strategii marketingowych i optymalizacji ofert oraz pozycjonowania produktów;
- Nastawienie na wyniki: Skoncentrowanie na efektywności i wynikach finansowych działu;
- Umiejętność efektywnego funkcjonalnego prowadzenia i motywowania zespołu e-commerce;
- Analiza danych: Umiejętność wyciągania wniosków i tworzenia rekomendacji na podstawie danych;
- Planowanie, tworzenie i zarządzanie kampaniami marketingowymi na platformach e-commerce;
- Doświadczenie w korzystaniu z narzędzi e-marketingowych i e-commerce;
- Silne umiejętności komunikacyjne, współpracy oraz zarządzania kluczowymi interesariuszami;
- Umiejętność kreatywnego myślenia i wprowadzania innowacji zarówno w procesach, jak i produktach;
- Chęć ciągłego samodoskonalenia się.