Performance Marketing Specialist (SEM)
Miejsce pracy: Warszawa, Ul. Marszałkowska 104/122, 00-017 Warszawa
Tryb pracy: hybrydowy, 4 dni praca z biura + 1 dzień home office
Nasza multikategoryjna oferta to już ponad 15 milionów produktów w 20 kategoriach, takich jak książka, zabawka, art. szkolne i papiernicze, produkty cyfrowe, ale również zdrowie i uroda, elektronika, dom i ogród czy sport.
W ramach unikatowego omnikanałowego ekosystemu łączymy ponad 350 salonów stacjonarnych z bogatą ofertą dostępną na Empik.com, w tym marketplace (EmpikPlace) i poprzez aplikację mobilną. Ponad 7 mln Polaków rocznie dokonuje zakupów we wszystkich naszych kanałach o wartości ponad 3 mld PLN.
Empik to także jedna z najbardziej rozpoznawalnych i zaufanych marek w Polsce, o ponad 75-letniej bogatej historii. Jednocześnie jako Grupa Empik wzmacniamy naszą ofertę dla klientów poprzez rozwijany ekosystem usług, oferując m.in. dostęp do cyfrowych treści – audiobooki, ebooki, podcasty (Empik Go) czy bilety na wydarzenia kulturalne i rozrywkowe (Going., Empik Bilety).
W zespole Performance Marketingu i Analiz wraz z Kacprem (Performance Marketing Manager) będziesz wspierać działania marketingowe, które mają bezpośredni wpływ na generowanie sprzedaży w dużym e-commerce.
Pod opieką doświadczonych specjalistów rozwiniesz swoją wiedzę i doświadczenie prowadząc ciekawe kampanie w wielu systemach reklamowych. Oczekujemy, że Twoja obecna znajomość systemów reklamowych oraz doświadczenie w pracy nad kampaniami performance dla e-commerce będą bardzo przydatne w naszym zespole, który jest mocno nastawiony na wynik.
W tej roli będziesz odpowiedzialna/y za:
- Planowanie, implementacje, optymalizacje i raportowanie kampanii w systemach reklamowych Google Ads, Meta, Tik Tok, Search Ads Apple (praca na bardzo wyskokich budżetach kampanijnych);
- Prowadzenie kampanii reklamowych (obsługa kont reklamowych) w modelu efektywnościowym i optymalizację kampanii w celu maksymalizacji efektów (ROAS, CPA, CPI, CPV, CPC, CPM itp.);
- Zarządzanie budżetem dedykowanych kategorii / projektów;
- Analizę skuteczności działań kampanii reklamowych, samodzielne wyciąganie wniosków i przedstawianie rekomendacji na podstawie danych;
- Współpracę z pozostałymi działami Digital/Marketing w Grupie Empik.
Pasujesz do Nas jeśli:
- Posiadasz minimum 2-letnie doświadczenie w pracy operacyjnej nad kampaniami performance dla e-commerce (warunek konieczny) i nie boisz się pracy na dużych budżetach;
- Umiesz myśleć analitycznie, wyciągać wnioski na podstawie danych i zachowań użytkowników w celu zwiększania skuteczności działań reklamowych;
- Bardzo dobrze znasz systemy reklamowe oraz analityczne: Google Ads, Meta Ads (szczególnie sprzedaż z katalogu), Google Analytics (GA4), MS Excel;
- Interesujesz się marketingiem cyfrowym, performance marketingiem i jesteś w gotowości do ciągłego poszerzania wiedzy;
- Cechuje Cię umiejętność logicznego myślenia oraz łączenia faktów;
- Umiesz w perfekcyjny sposób organizować swoją pracę oraz ustalać w niej priorytety;
- Znasz język angielski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację biznesową
Mile widziane:
- Doświadczenie w prowadzeniu kampanii na YouTube, Universal App Campaign, Search Ads 360, Tik Tok, Search Ads Apple, LinkedIn, Campaign Manager, Google Analitycs 4, Power BI.
Korzyści dla Ciebie:
- Biuro w Centrum Warszawy
- System premiowania
- Karta zniżkowa na produkty
- Prywatna opieka medyczna
- Karta Multisport
- Konkursy z nagrodami
- Ubezpieczenie na życie
Brzmi zachęcająco?
Dołącz do zespołu Empiku!