W Eternis pomagamy ludziom lepiej pracować na aplikacjach takich jak Bolt, Bolt Food, FREENOW, Glovo, Uber, Uber Eats, Wolt i innych, które są liderami transformacji mobilności oraz usług dostawczych w polskich miastach. Poprzez nasze działania, pomagamy ludziom szukającym elastycznych form pracy. Oferujemy im nowe możliwości kształtowania własnych zarobków i ustalania godzin i warunków pracy. Jako niekwestionowany lider na polskim rynku, rozliczamy tygodniowo 10 000 kierowców i kurierów w całej Polsce, zarządzamy flotą ponad 6 000 samochodów i świadczymy usługi w ponad 6 językach.
Dołącz na stanowisko: Customer Success Specialist w jednej z najszybciej rozwijających się firm fintech w obszarze urban mobility w Europie. Pracując z nami, będziesz mieć okazję współpracować z renomowanymi markami takimi jak Bolt, FREENOW, Glovo, Uber oraz Wolt.
Obowiązki:
- Udzielanie informacji, odpowiadanie na pytania oraz wsparcie klientów (osobiście, telefonicznie, mailowo, w social media),
- Wprowadzanie danych do systemów,
- Wsparcie w zarządzaniu flotą,
- Obsługa systemów informatycznych do zarządzania danymi klientów i monitorowania zadań,
- Współpraca z działami logistyki, sprzedaży, marketingu i technicznym,
- Przygotowywanie raportów dotyczących obsługi klienta,
- Dbanie o wysoką jakość obsługi klienta,
Oczekiwania
- Wcześniejsze doświadczenie w obsłudze klienta,
- Dyspozycyjność w pełnym wymiarze godzin,
- Płynna znajomość języka angielskiego oraz języka ukraińskiego/rosyjskiego,
- Znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel),
- Prawo jazdy kat. B,
- Dobra organizacja pracy oraz samodzielność w działaniu,
- Zaangażowanie i pozytywne podejście.
Oferta
- Praca od poniedziałku do piątku w godzinach biurowych (9-17),
- Atrakcyjne wynagrodzenie,
- Kompleksowy onboarding,
- Pakiet benefitów,
- Pozytywną atmosferę oraz realne możliwości rozwoju,
- Perspektywa dalszego rozwoju w szeregach firmy – szukamy talentów :)