Cześć!
Z tej strony team EVA Dywaniki 🚀
Kim jesteśmy?
Jesteśmy prężnie rozwijającym się startupem (średni wzrost roczny przekracza 500% 🤯) specjalizującym się w produkcji technologicznych akcesoriów samochodowych. W naszym DNA tkwi pasja, pracujemy dla ludzi i z ludźmi👫. Zgrany team, zadowolony klient oraz rozwój są dla nas kluczowe 👑.
🤗Aplikuj do nas jeśli :
- Biegle posługujesz się językiem niemieckim [min. C1] - MUST
- Jesteś duszą towarzystwa 🤗 uwielbiasz pracować z ludźmi i masz zdolności interpersonalne na najwyższym poziomie,
- Potrafisz zaplanować cele i skutecznie je realizować
- Znasz angielski na poziomie min [B2]
💼 Zakres obowiązków obejmuje:
- Zapewnianie przyjaznej, zrozumiałej i profesjonalnej komunikacji z klientami w języku niemieckim poprzez różne kanały, telefon📞,e-mail📤 czy czat online💻
- Pozytywne i profesjonalne podejście do powierzonych zadań👀
- Dbanie o zachowanie wysokiego standardu obsługi klienta🌼
- Z dbałością o szczegóły🔍 uzupełnianie danych w systemie CRM
🏆Co zyskasz dzięki pracy na tym stanowisku?
- Praca w 100% w trybie zdalnym,
- Wszelkie niezbędne narzędzia dobrej jakości do wykonywania pracy
-
Doświadczony Team Leader, który zawsze jest wparciem
- Realny wpływ na przyszłość całej firmy !!! (ponieważ firma to zespół, a dział Customer Support skupia się na pracy z zespołowej),
- Doświadczenie w pracy w startupie (jesteśmy na rynku od 4 lat z 5x+ średniorocznym wskaźnikiem wzrostu),
- Pracę w środowisku bardzo ambitnych osób, które z przyjemnością angażują się w codzienne wyzwania, tworząc razem przyjazną atmosferę🥳,
- Możliwość współtworzenia i rozwoju międzynarodowego zespołu,
- Naprawdę młody i pozytywny zespół (średni wiek zespołu - 29 lat),
- Produkt z którego będziesz dumny (index NPS > 86%)👌,
- Firmowe produkty do własnego przetestowania,
- Eventy integracyjne całej firmy, lubimy się także spotkać po pracy☺️,
- Możliwość aktywnego wsparcia projektów i akcji marketingowo-sprzedażowych
- Wszelkie niezbędne narzędzia dobrej jakości do wykonywania pracy na najwyższym poziomie💯,
- Indywidualne szkolenie w zakresie znajomości struktury, historii i kultury pracy firmy.
💻Przed rozmową sprawdź nasze kanały social media:
Linki do stron z opiniami:
- Google
- Trustmate
🔎Cały proces rekrutacji:
1 . Krótki call z HR
2. Rozmowa rekrutacyjna z HR + TL działu Growth oraz TL Customer Support
3. Test osobowościowy
4. Rozmowa rekrutacyjna z CEO
⚡Wyniki
Zainteresowany/zainteresowana?
Prześlij swoje CV, a jeśli spełniasz nasze oczekiwania, skontaktujemy się z Tobą. Czekamy na Ciebie!