🎮 Gameseal.com to wiodący sklep internetowy oferujący ponad 50 000 cyfrowych produktów gamingowych, w tym gry na PC, konsole, karty podarunkowe, DLC oraz subskrypcje. Zapewniamy graczom na całym świecie konkurencyjne ceny, natychmiastową dostawę cyfrową i bezproblemowe zakupy. Łączymy naszą pasję do gamingu z zaangażowaniem w dostarczanie wszystkiego, czego potrzebują gracze – i wiele więcej.
✨ Poszukujemy osoby na stanowisko Pracownik ds. obsługi klienta, która swoją komunikatywnością i orientacją na potrzeby klienta pomoże nam zapewnić najwyższy poziom obsługi. Jeśli efektywne rozwiązywanie problemów to Twoja specjalność – zapraszamy do zapoznania się z ofertą!
📋 Zakres obowiązków:
- Odpowiadanie na zapytania klientów, które napływają za pośrednictwem wiadomości e-mail za pośrednictwem narzędzia Helpdesk oraz mediów społecznościowych.
- Pomoc w procesie zakupowym oraz obsługa posprzedażowa, która ma znaczny wpływ na satysfakcję klienta.
- Rozwiązywanie problemów, skarg oraz przyjmowanie reklamacji klientów, czyli cierpliwe poprowadzenie ich krok po kroku aż do rozwiązania sprawy.
- Zbieranie opinii klientów, a także odpowiadanie na już istniejące pozytywne jak i negatywne recenzje. Przekazywanie zawartych w nich cennych informacji do odpowiednich zespołów, które na ich podstawie będą mogły stale ulepszać nasze produkty i usługi.
- Analiza transakcji klientów i monitorowanie podejrzanych zachowań w celu wykrywania wszelkich nieautoryzowanych działań lub potencjalnych zagrożeń. Twoja czujność będzie kluczowa dla zapewnienia bezpieczeństwa naszych klientów oraz firmy.
🔍 Wymagania:
- Swoboda w komunikacji (pisanej) w języku angielskim.
- Gotowość do pracy zmianowej: 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-6:00.
- Status studenta lub osoby uczącej się.
- Samodyscyplina, odpowiedzialność i zdrowe podejście do pracy.
- Umiejętność analizy oraz krytycznego myślenia.
- Pozytywne nastawienie do klienta.
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
💼 Oferujemy:
- 💻 Pracę zdalną w pełnym wymiarze godzin.
- 📚 Nabycie unikatowej wiedzy, w tym z zakresu technologii (dostawcy płatności, automatyzacja), analiz, prowadzenia projektów, zarządzania ryzykiem i innych.
- 🚀 Możliwość rozwoju na ścieżce zawodowej, m.in. analityka ds. oszustw i nadużyć finansowych (anti-fraud).
- 🧑🏫 Profesjonalne przygotowanie do pracy – szkolenie i opieka mentora.
- 📜 Umowę zlecenie.
- 💰 Wynagrodzenie 30,50 zł/h + premia w wysokości 0-400 zł brutto.
- 🎮 Zniżki pracownicze na produkty m.in. gry komputerowe, karty podarunkowe Zalando, Netflix itp.