• Oferty
  • Wszystkie ofertyGdyniaMarketingMarketingSpecjalista ds. digital marketingu
    Specjalista ds. digital marketingu
    Marketing
    Fundacja Marka Kamińskiego

    Specjalista ds. digital marketingu

    Fundacja Marka Kamińskiego

    Gdynia
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Specjalista/Mid
    Forma zatrudnienia
    B2B, UoP
    Tryb pracy
    Praca Hybrydowa

    Wymagane umiejętności

    CRM

    skuteczna komunikacja

    pomysłowość

    marketing

    Opis stanowiska

    Jesteś pasjonatem nowoczesnych technologii marketingowych? Chcesz wdrażać rozwiązania, które automatyzują procesy marketingowe i sprzedażowe oraz usprawniają działanie lejków sprzedażowych? Jeśli tak, to zapraszamy do naszego zespołu! Dołącz do nas!

    Jako Specjalista ds. Automatyzacji Marketingu i Sprzedaży będziesz odpowiedzialny za tworzenie, zarządzanie i optymalizację procesów marketingowych i sprzedażowych w naszej organizacji. Szukamy osoby, która pomoże nam zwiększyć efektywność działań sprzedażowych, generować leady i budować trwałe relacje z klientami przy użyciu nowoczesnych narzędzi i technologii.


    Twoje główne zadania:

    - Projektowanie, wdrażanie i optymalizacja lejków sprzedażowych przy użyciu narzędzi automatyzacji marketingu.

    - Automatyzacja procesów marketingowych i sprzedażowych w celu zwiększenia konwersji i generowania leadów.

    - Monitorowanie i analiza kampanii marketingowych oraz lejków sprzedażowych, w celu optymalizacji wyników.

    - Tworzenie strategii automatyzacji komunikacji z klientami na różnych etapach lejka sprzedażowego.

    - Współpraca z zespołem marketingu, sprzedaży oraz IT w celu integracji narzędzi automatyzacji z innymi systemami (CRM, platformy e-mail marketingowe).

    - Testowanie nowych rozwiązań oraz optymalizacja istniejących kampanii i procesów.

    - Tworzenie raportów i analiz na podstawie danych z kampanii i systemów automatyzacji.


    Nasze wymagania:

    - Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub w pracy z narzędziami automatyzacji marketingu.

    - Znajomość narzędzi automatyzacji marketingu i CRM.

    - Umiejętność analizy danych i wyciągania wniosków na podstawie wyników kampanii marketingowych.

    - Praktyczna znajomość lejków sprzedażowych oraz strategii nurtowania leadów (lead nurturing). - Zdolność do samodzielnego zarządzania projektami oraz pracy zespołowej.

    - Kreatywność, proaktywność oraz orientacja na wyniki.

    - Dodatkowym atutem będzie znajomość zasad SEO, PPC oraz doświadczenie w pracy z kampaniami marketingowymi w kanałach cyfrowych.



    Oferujemy:

    - Możliwość rozwoju w dynamicznej organizacji.

    - Pracę nad nowoczesnymi projektami z użyciem najnowszych narzędzi marketingowych.

    - Pracę w zgranym, kreatywnym zespole, który stawia na rozwój i innowacje.

    - Elastyczne godziny pracy oraz możliwość pracy hybrydowej.

    Dołącz do nas i pomóż nam przenieść nasze działania marketingowe na wyższy poziom dzięki automatyzacji! 

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Specjalista ds. Marketplace - Allegro

    Specjalista ds. Marketplace - Allegro

    Nowa
    1 556 - 2 853 usd
    Alpha
    Warszawa
    design
    e-commerce
    odpowiedzialność
    Nowa
    Marketing Data Analyst

    Marketing Data Analyst

    Nowa
    Oviva
    Wrocław
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    marketing data analytics
    analiza
    LookerStudio
    Nowa
    Senior Creative

    Senior Creative

    Nowa
    Agencja Whites
    Warszawa
    kreatywność
    język angielski
    copywriting
    Nowa
    Brand Manager

    Brand Manager

    Nowa
    Admind Agency
    Warszawa
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    marketing
    branding
    Nowa
    Senior Marketing Specialist

    Senior Marketing Specialist

    Nowa
    1 815 - 2 594 usd
    AIP SEED
    Warszawa
    LinkedIn
    proactive attitude
    Content Marketing
    Nowa