💁 Marketing Specialist
🕐 Full-time
🏙 Poznań
🎲 Go on Board | Adventure-driven Studio
Cześć, to my, Go On Board!
🔍 Poszukujemy osoby, która zajmie się wdrażaniem wybranych inicjatyw z planu marketingowego dla poszczególnych projektów i zadba o najwyższą jakość naszej komunikacji z graczami i backerami tworząc z nami kampanie takie jak ta: https://tiny.pl/cbvc1
Jesteśmy zespołem zapalonych graczy, który w swojej historii stworzył takie tytuły jak Wiedźmin: Stary Świat, Wiedźmin: Ścieżka Przeznaczenia czy już wkrótce Cyberpunk 2077 The Board Game. Tworzymy gry planszowe wciągające graczy w immersyjne doświadczenie przeżywanych przygód. Naszymi znakami rozpoznawczymi są epickie ilustracje i dbałość o jakość wykonania naszych gier. Więcej o nas znajdziesz na stronie: https://www.goonboard.com/about-us.html
Twoimi zadaniami będzie:
-
Koordynacja działań zespołu kreatywnego - koordynacja działań z grafikami, copywriterką i zespołem od video w celu realizacji zadań marketingowych. Briefowanie, tworzenie oraz weryfikacja materiałów marketingowych. W tym:
-
współtworzenie treści - Pisanie tekstów do kampanii marketingowych, aktualizacji na stronie projektu, postów na media społecznościowe oraz innych materiałów marketingowych. Współpraca z copywriterem w celu finalizacji tekstów.
-
współtworzenie aktualizacji projektu - pisanie update’ów’ na stronie projektu na Gamefound, przekazywanie informacji o postępach prac, budowanie komunikacji marketingowej wokół wartości produktu, wzbudzanie entuzjazmu i budowanie relacji z odbiorcami.
-
Community Management - Odpowiadanie na komentarze społeczności, aktualizowanie wiedzy o produkcie, prowadzenie profesjonalnej i angażującej komunikacji z fanami, wyciąganie wniosków z analizy komentarzy i emocji społeczności.
-
Social Media - Tworzenie treści na media społecznościowe firmy, współpraca z grafikami i copywriterami. Opracowywanie planów medialnych i koncepcji postów zgodnych z wartościami produktu.
Poszukujemy osoby, która:
- ma doświadczenie w pracy w wydawnictwie gier planszowych lub pokrewnej branży
- jest pasjonatem/pasjonatką gier planszowych i dobrze zna rynek oraz trendy w branży
- może pochwalić się doświadczeniem w prowadzeniu kampanii crowdfoundingowych lub marketingowych online i offline
- bez problemu posługuje się językiem angielskim na poziomie zaawansowanym (zarówno w mowie, jak i piśmie)
- posiada doświadczenie w koordynacji projektu lub pracy zespołu
- potrafi koordynować wiele inicjatyw marketingowych jednocześnie
- posiada doskonałe umiejętności komunikacyjne (pisemne i ustne)
- ma doświadczenie w tworzeniu i realizacji kampanii marketingowych
- potrafi tworzyć angażujące treści na różne platformy (strona internetowa, media społecznościowe, blogi)
- jest zdolny/a do pracy pod presją czasu i dotrzymuje terminów
- świetnie organizuje swoją pracę
- wykazuje się kreatywnością i innowacyjnością w tworzeniu kampanii
- umie moderować dyskusją, aktywnie odpowiada na komentarze i buduje pozytywne relacje ze społecznością
- Wykazuje się technicznymi umiejętnościami takimi jak: korzystanie z narzędzi do analizy danych (Google Analytics, SEMrush), korzystanie z narzędzi do zarządzania projektami (Monday, Asana, Trello), zarządzanie profilami w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, YouTube)
Oferujemy:
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia.
- Elastyczny czas pracy.
- Możliwość pracy zdalnej.
- Premie projektowe.
- Stabilność finansową dużego wydawcy, przy zachowaniu vibe'u start-up’u.
- Pozytywną atmosferę w zespole pasjonatów.
- Nielimitowany dostęp do planszówek w biurze. 🎲
Zaaplikuj!
Wypełnij naszą ankietę poszerzoną o pytania pogłębiające
Zapoznamy się z Twoim CV i skontaktujemy się z Tobą mailowo.