Oferty
Media Planner Buyer (Direct)
Marketing

Media Planner Buyer (Direct)

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa
GroupM

GroupM

Jesteśmy największą grupą mediową w Polsce, w skład której wchodzą czołowe domy mediowe: EssenceMediacom, Mindshare,Wavemaker, GroupM. Posiadamy Top Employer Poland & Europe 2021 & 2022 & 2023 & 2024, a nasze kompetencje są potwierdzone certyfikatem DIMAQ! #DIMAQEmployer. Magazyn Media&Marketing Polska uhonorował nas tytułem Grupy Mediowej Roku 2024.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

media planning

digital marketing

Windows

AdOps

digital

Microsoft Office

platform brand safety

Opis stanowiska

Jesteśmy GroupM – największą na świecie grupą mediową skupiającą agencje należące do WPP – MediaCom, Mindshare i Wavemaker. Działamy dla nich w obszarach performance marketingu, programmatic advertising, searchu czy social media oraz wspólnych negocjacji, inwestycji w zaawansowane technologicznie narzędzia, kreację contentu i rozwiązań dla komunikacji w mediach cyfrowych.


Posiadamy certyfikaty Top Employer Poland & Europe 2021 & 2022 & 2023, które potwierdzają, że nasza firma posiada i działa wedle określonych procesów i standardów HR-owych.


Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Media Planner Buyer (Direct)

 

Twoim zadaniem będzie:

  • realizacja zakupu kampanii reklamowej metodą direct - tradycyjny zakup kampanii reklamowych
  • aktywne identyfikowanie możliwości optymalizacji kampanii oraz rekomendowanie rozwiązań 
  • selekcja ofert pod kątem KPI klienta oraz efektywności kosztowej / priorytetów Agencji i Grupy
  • negocjowanie i optymalizowanie warunków kampanii z dostawcami
  • współpraca z zespołem Trading GroupM
  • rozwijanie relacji ​z dostawcami mediowymi oraz doskonała wiedza nt. bieżącej oferty produktowej
  • rozwijanie wiedzy w obszarze nowych trendów i technologii w celu dostarczania innowacyjnych rozwiązań dla klientów w obszarze Biddible Media


Zaaplikuj jeśli posiadasz:

  • min. rok doświadczenia w digitalu
  • znajomość narzędzi digital media planning/buying (Mediapanel, TGI, AdReal, AdServer, 3rd party (IAS itp.),narzedzia Google i inne)
  • wiedzę z zakresu platform brand safety (IAS, DV 360, Moat)
  • wiedzę z zakresu procesów AdOps
  • umiejętności komunikacyjne oraz budowania relacji z kluczowymi partnerami
  • ekspertyzę w zakresie planowania kosztów mediowych oraz negocjowania i optymalizowania warunków kampanii
  • praktyczną znajomość pakietu MS Office i środowiska Windows (Word, Excel, PowerPoint, Teams, SharePoint, Outlook)


Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • pracę w trybie hybrydowym
  • pracę w największej grupie mediowej w Polsce
  • pozytywną i wspierającą atmosferę w zespole
  • uczciwego, pozytywnego i słuchającego szefa
  • udział w szkoleniach
  • kartę Medicover Sport, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do nauki języka angielskiego oraz opiekę medyczną po 3 miesiącach współpracy


O nas:

  • jesteśmy dużą, dynamiczną firmą, która ceni sobie kreatywność, zaangażowanie i pozytywną atmosferę w biurze
  • stawiamy na otwartą komunikację i dojrzałość biznesową
  • jesteśmy organizacją uczącą się oraz stawiającą na rozwój pracowników
  • nie mamy dress codu, ważne żeby każdy czuł się u nas swobodnie i komfortowo
  • mamy nowe biuro blisko stacji metra Dworzec Wileński, w Campusie Koneser, na warszawskiej Pradze
  • w piątki pracujemy do 15.00


Sprawdź podobne oferty pracy

Creative

Nowa
Bespoke
Warszawa
copywriting
eventy
social media
Nowa

SEO Lead (Programmatic SEO)

Nowa
3 174 - 3 906 usd
BOLD PL
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
English
SEO A/B testing
SEO analytics skills
Nowa

Performance Marketing Expert

Nowa
AvaFin Poland sp. z o.o.
Warszawa
SEMrush
Meta Ads
doświadczenie
Nowa

💥 Specjalista ds. Allegro 💥

Nowa
1 221 - 2 441 usd
Agencja Pirk Spark
Wronki
digital marketing
Allegro Ads
umiejętności analityczne
Nowa

Senior Performance Marketing Specialist

Nowa
1 953 - 2 930 usd
adcookie sp. z o.o.
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
paid media
Google Ads
Meta Ads
Nowa