Obecnie rekrutujemy na stanowisko:
Specjalista ds. relacji z klientami z językiem niemieckim
GŁÓWNE OBOWIĄZKI:
- Komunikacja z klientami za pośrednictwem telefonu i poczty elektronicznej;
- Odpowiadanie na zapytania i wnioski użytkowników oraz omawianie poszczególnych przypadków
- Prowadzenie bieżących spraw poprzez rejestrowanie informacji o każdej interakcji w systemie;
- Rozwiązywanie problemów i wątpliwości klientów poprzez dostarczanie dokładnych i skutecznych rozwiązań;
- Udzielanie ogólnych wskazówek i pomocy w rozwiązywaniu problemów klientom i partnerom.
Oferujemy:
- Konkurencyjne wynagrodzenie;
- Miłą i przyjazną atmosferę ;
- Szkolenie wstępne;
- Premie;
- Świetną możliwość rozwoju zawodowego i osobistego w szybko rozwijającej się firmie;
- Dogodna lokalizacja biura.
Wymagamy:
- Biegła znajomość języka niemieckiego;
- Poziom języka angielskiego – B1;
- Dobra znajomość obsługi komputera;
- Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem
- Silne umiejętności komunikacyjne oraz motywacja do osiągania celów
- Wcześniejsze doświadczenie będzie traktowane jako zaleta.