• Oferty
  • Wszystkie ofertyWrocławHROfficeOffice Manager
    Office Manager
    HR
    Human Group

    Office Manager

    Human Group

    Wrocław
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Starszy specjalista/Senior
    Forma zatrudnienia
    UZ, B2B
    Tryb pracy
    Praca z biura

    Wymagane umiejętności

    doradztwo

    kreatywność

    dobra organizacja pracy

    elastyczność

    multitasking

    język angielski

    odpowiedzialność

    Mile widziane

    manager

    prawo jazdy kat. B

    skuteczna komunikacja

    język ukraiński

    pomysłowość

    analiza

    priorytetyzacja

    Microsoft Office

    Opis stanowiska

    Rekrutacja zdalna
    Friendly offer

    HUMAN GROUP to innowacyjna organizacja, która w Polsce istnieje od 2016 r. (wcześniej od 2012 r. działająca prężnie na rynku zachodnim) i zrzesza 6 wyspecjalizowanych spółek odpowiadających na potrzeby biznesu w zakresie rekrutacji, outsourcingu a także pracy tymczasowej. Nasze dedykowane linie biznesowe realizują dla klientów projekty rekomendacji specjalistów i managerów oraz wspierają technologicznie firmy dostarczając zespoły projektowe z obszaru IT.

    Aktualnie również rozwijamy nasz autorski produkt technologiczny, którego beneficjentami są centra dystrybucyjne oraz produkcyjne i inne miejsca, w których efektywność ma kluczowe znaczenie.

    Jeśli chcesz być kluczową częścią rozwijającego się biznesu, ta rola może być dla Ciebie! Poszerzamy nasz zespół a z nim i kierunki biznesowe!  


    ‘OFFICE MANAGER’ w Dziale HR

    Human Group


    Formalne aspekty współpracy:


    • Miejsce pracy - WROCŁAW
    • Forma zatrudnienia - B2B, UMOWA ZLECENIE
    • Wymiar czasu pracy - 1/1
    • Poziom seniority - MID/SENIOR
    • Rodzaj pracy - STACJONARNA


    Twój zakres obowiązków: 


    • Zapewnienie merytorycznego i organizacyjnego wsparcia dla Członków Zarządu
    • Zarządzanie kalendarzem spotkań Członków Zarządu- umawianie spotkań, ustalanie priorytetów i potwierdzanie agendy zakreślonych tematów
    • Udział w spotkaniach biznesowych i przygotowywanie podsumowań, raportów i notatek z uzgodnień i decyzji
    • Inicjowanie projektów HR-owych oraz wsparcie w ich przygotowaniu i wdrożeniu 
    • Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w biurze w tym: przyjmowanie, wysyłka i rejestracja korespondencji i przesyłek, rejestrowanie faktur, sporządzanie dokumentów, pism, wypełnianie formularzy związanych z codziennym funkcjonowaniem firmy
    • Tworzenie procedur, budowanie wysokiego standardu zarządzania biurem oraz dbanie o przestrzeganie zasad i dyscypliny zgodnej z kulturą organizacyjną
    • Przygotowywanie narzędzi służbowych wraz z działem IT i HR oraz onboarding nowych pracowników 
    • Tworzenie raportów, zestawień, analiz zleconych projektów, w tym ewidencjonowanie dokumentów w programie Excel i w wersji papierowej
    • Sporządzanie oficjalnych pism i komunikatów służbowych 
    • Organizacja wyjazdów służbowych dla pracowników oraz Zarządu 
    • Przygotowywanie i koordynacja imprez firmowych, eventów okolicznościowych, szkoleń, spotkań, konferencji, udział i przygotowywanie organizacyjne targów i eventów
    • Organizowanie zaopatrzenia art. spożywczych, biurowych oraz rzeczowych
    • Przyjęcie gości oczekujących na spotkanie z Zarządem – podanie kawy herbaty, przygotowanie poczęstunku
    • Nadzór nad przestrzeganiem porządku 
    • Wykonywanie bieżących zadań zleconych przez Przełożonego


    Nasze wymagania:


    • Min 4 lata doświadczenia na podobnym stanowisku poparte doświadczeniem w zarządzaniu biurem i układaniu procesów administracyjno-biurowych w tym zarządzanie komunikacją i organizacją pracy i przestrzeni 
    • Wysoka kultura osobista, dobra organizacja pracy, zaangażowanie, terminowość, biznesowa prezencja, umiejętność ustalania priorytetów w zadaniach, gotowość do pracy pod presją czasu, kreatywność i nieszablonowe, proaktywne myślenie
    • Znajomość j. angielskiego na poziomie C1
    • Biegła obsługa systemu MS Office (szczególnie excel) i sprzętu biurowego
    • Prawo jazdy kat. B


    Mile widziane:


    • Komunikatywna znajomość j. rosyjskiego lub ukraińskiego

     

    Oferujemy:


    • Atrakcyjne wynagrodzenie,
    • Jasną ścieżkę kariery i awans zależny od Twojego zaangażowania oraz efektów pracy
    • Elastyczną formę współpracy - w przypadku umowy B2B gwarantujemy bezpłatną obsługę księgową
    • Premie za staż- im dłużej z nami pracujesz tym więcej zyskujesz
    • Dodatkowy dzień wolny jako prezent na Twoje urodziny
    • Kurs j. angielskiego w godzinach pracy
    • Pizza day - przynajmniej raz w miesiącu!
    • Bony do sieci partnerskich lub Kartę Lunchową- kiedy będziesz głodny zakupów
    • Benefity medyczne i sportowe- bo dbamy o Twój dobrostan
    • Budżet szkoleniowy do 2000 zł netto
    • Wyjazdy integracyjne i cykliczne eventy firmowe
    • Dużą decyzyjność w organizacji własnej pracy
    • Pracę w nowoczesnym biurze w centrum Wrocławia w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się firmie otwartej na ludzi i nowe pomysły
    • Możliwość rozwoju własnych kompetencji i budowania pozycji eksperta dzięki atrakcyjnym wyzwaniom 
    • Zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy (u nas nie ma nudy)
    • Przyjazną atmosferę i niezbędne narzędzia pracy 


    Mamy prosty proces rekrutacyjny: 


    1. Aplikacja.
    2. Krótka rozmowa telefoniczna.
    3. Rozmowa kwalifikacyjna stacjonarna/online. 
    4. Decyzja. 


    Aplikuj do nas, jeśli widzisz, że to ogłoszenie jest dedykowane właśnie dla Ciebie! 

    Poczujesz się z nami dobrze, kiedy lubisz jak dużo się dzieje, a każdy dzień przynosi nowe, ciekawe wyzwania! 

    Do usłyszenia!

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Information Security Officer

    Information Security Officer

    Nowa
    CodeTwo - HRejterzy
    Wrocław
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    analityka
    RODO
    ISO 27001
    Nowa
    Office Administrator/Assistant

    Office Administrator/Assistant

    Nowa
    Kolomolo
    Kraków
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    Investigate
    Co-ordinate
    Arrange events
    Nowa
    Asystentka / Asystent biura

    Asystentka / Asystent biura

    Nowa
    1 558 - 2 078 usd
    ITRun Consulting
    Warszawa
    administracja
    Microsoft Office Excel
    kreatywność
    Nowa
    Admin and Finance Assistant

    Admin and Finance Assistant

    Nowa
    ClearCourse Dev
    Kraków
    język angielski
    finanse
    administration
    Nowa
    Specjalista ds. Zarządzania Przestrzenią C4 Retail Lab

    Specjalista ds. Zarządzania Przestrzenią C4 Retail Lab

    Nowa
    Carrefour Polska Sp. z o.o.
    Warszawa
    język angielski
    Nowa