• Oferty
  • Wszystkie ofertyKrakówSupportCustomer Success Manager (Junior/Mid)
    Customer Success Manager (Junior/Mid)
    new
    Support
    INVETTE HOLDING GROUP

    Customer Success Manager (Junior/Mid)

    INVETTE HOLDING GROUP

    Kraków
    1 167 - 2 334 USDBrutto miesięcznie - UZ
    1 167 - 2 334 USDNetto miesięcznie - B2B
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Specjalista/Mid
    Forma zatrudnienia
    UZ, B2B
    Tryb pracy
    Praca Hybrydowa

    Wymagane umiejętności

    skuteczna komunikacja

    marketing

    account manager

    negocjacje

    customer success

    Mile widziane

    SEO

    PPC

    Opis stanowiska

    Rekrutacja zdalna

    🚀Dołącz do zespołu Customer Success w Invette!


    Poszukujemy: Junior oraz Mid Customer Success Specialist


    W Invette pomagamy naszym klientom osiągać sukcesy biznesowe poprzez nowoczesny marketing. Naszą misją jest przekształcanie kliknięć w realne zyski oraz dostarczanie najlepszych wyników dzięki zaawansowanym kampaniom, optymalizacji procesów i eksperckiemu doradztwu. Realizujemy kampanie w ekosystemach Facebook, Instagram, Google, Allegro oraz zajmujemy się pozycjonowaniem stron. Tworzymy strony, sklepy, portale, landing page'e, a także produkujemy angażujący content, który buduje widoczność w sieci.


    Obecnie szukamy dwóch osób do naszego zespołu Customer Success: Juniora oraz Specjalisty na poziomie Mid, którzy zadbają o naszych kluczowych klientów i pomogą im osiągać ich cele!


    💼 Jak będzie wyglądać Twoja praca?

    Na tym stanowisku będziesz blisko współpracować z zarządem, managerami oraz liderami zespołów, odpowiadając za obsługę i rozwój naszych klientów. Zajmiesz się m.in.:

    • Onboardingiem nowych klientów oraz ich kompleksową obsługą.
    • Rozwojem projektów marketingowych i monitorowaniem ich efektywności.
    • Budowaniem i utrzymywaniem relacji z klientami.
    • Nadzorowaniem realizacji celów klienta (KPIs).
    • Współpracą z działami odpowiedzialnymi za realizację usług marketingowych.


    🎯Kogo szukamy?

    Szukamy osób, które są naturalnymi liderami, potrafią podejmować szybkie decyzje i utrzymują świetne relacje z klientami. Idealny kandydat to osoba zaangażowana, proaktywna i z pasją do marketingu. Mile widziane będzie, jeśli posiadasz:

    • Doświadczenie w branży marketingowej (praca w agencji marketingowej lub na podobnym stanowisku).
    • Wysoką kulturę osobistą i umiejętności komunikacyjne.
    • Znajomość narzędzi takich jak Google Analytics czy Meta Pixel.
    • Wiedzę z zakresu PPC, SEO i marketing automation (mile widziane).
    • Doświadczenie w działaniach sprzedażowych (mile widziane).


    🤝Co oferujemy?

    • Atrakcyjne wynagrodzenie: 4500–6000 PLN (Junior) oraz 6000–9000 PLN (Mid) – w zależności od formy współpracy i doświadczenia.
    • Przejrzystą ścieżkę rozwoju oraz możliwość awansu na wyższe stanowiska.
    • Bogaty pakiet szkoleń online, realizowanych we współpracy z uznanymi partnerami branżowymi.
    • Dużą samodzielność w działaniu oraz przestrzeń do wdrażania własnych pomysłów.
    • Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie lub B2B.
    • Benefity: pakiet medyczny oraz karta Medicover Sport.
    • Elastyczną pracę hybrydową.
    • Premie i system prowizyjny za osiągane wyniki.


    📃Jak wygląda proces rekrutacji?

    ETAP I - Nasz dział HR odezwie się do wybranych kandydatów i odbędzie z nimi krótką rozmowę wstępną

    ETAP II - Spotkanie online Team Liderem działu CS

    ETAP III - Najlepszym kandydatom zostanie zaproponowane spotkanie w biurze z Team Leaderem oraz członkiem zarządu


    🏆Dlaczego warto aplikować?

    Szukasz miejsca, gdzie będziesz mógł/mogła się rozwijać i realizować swoje pomysły? Chcesz współpracować z inspirującymi ludźmi i budować długofalowe relacje z klientami? Dołącz do Invette i rozwijaj swoją karierę w nowoczesnej agencji marketingowej!


    Zgłoś się już teraz!

    Wyślij CV i powiedz nam, dlaczego to właśnie Ty jesteś idealnym kandydatem/kandydatką na to stanowisko. Dobierzemy poziom stanowiska na podstawie Twojego doświadczenia i umiejętności.

    1 167 - 2 334 USD

    Umowa zlecenia

    1 167 - 2 334 USD

    B2B

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta i Rozwoju Biznesu (Ogarniacz/ka)

    Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta i Rozwoju Biznesu (Ogarniacz/ka)

    Nowa
    Bean&Buddies Sp. z o.o.
    Warszawa
    Ownership
    sprzedaż i rozwój biznesu
    dobra organizacja pracy
    Nowa
    Customer Support and Experience Manager

    Customer Support and Experience Manager

    Nowa
    PhoneHQ
    Wrocław
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    Problem solving
    empatia
    customer support
    Nowa
    Client Partner

    Client Partner

    Nowa
    Assembly Digital Commerce
    Nowy Dwór Mazowiecki
    obsługa klienta
    znajomość branży
    język angielski
    Nowa
    Specjalista w Sklepie Internetowym

    Specjalista w Sklepie Internetowym

    Nowa
    Carrefour Polska Sp. z o.o.
    Gdańsk
    praca w zespole
    ogranizacja
    komunikatywność
    Nowa
    Doradca klienta e-commerce

    Doradca klienta e-commerce

    Nowa
    autoDNA
    Łódź
    język angielski
    komunikatywność
    obsługa klienta
    Nowa