• Oferty
  • Wszystkie ofertyMińsk MazowieckiSupportPatient Care Specialist z j. ukraińskim
    Patient Care Specialist z j. ukraińskim
    Support
    Jutro Medical sp. z o.o.

    Patient Care Specialist z j. ukraińskim

    Jutro Medical sp. z o.o.

    Mińsk Mazowiecki
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Staż/Junior
    Forma zatrudnienia
    Dowolna
    Tryb pracy
    Praca Hybrydowa

    Wymagane umiejętności

    dobra organizacja pracy

    język ukraiński

    asertywność

    komunikatywność

    polski

    Opis stanowiska

    Rekrutacja zdalna
    Friendly offer

    Wyobraź sobie świat, w którym wykrywamy i leczymy choroby zanim staną się zagrożeniem dla zdrowia. 


    Jesteśmy start-upem z branży medyczno-technologicznej, a jednocześnie innowacyjną Przychodnią Podstawowej Opieki Zdrowotnej (POZ). Z jednej strony rozwijamy autorski system do obsługi pacjentów telemedycznie, który powstał przy współpracy z naszymi pracownikami, a z drugiej, budujemy własne kliniki, w których przyjmujemy pacjentów stacjonarnie. Jesteśmy dostępni dla wszystkich Pacjentów objętych państwowym ubezpieczeniem zdrowotnym, bez konieczności opłacania dodatkowych abonamentów.


    Nasze przychodnie znajdują się w Warszawie (3 placówki), w Krakowie, w Gdańsku, we Wrocławiu, w Łodzi, w Białymstoku, w Poznaniu, w Lublinie oraz w Katowicach.


    Przyłącz się do naszej misji stworzenia proaktywnej opieki dostępnej dla każdego!


    W Jutro Medical rozwiązujemy problem, jakim jest brak dostępu do lekarza w momencie kiedy tego potrzebujesz. Dzięki aplikacji możesz skontaktować się z lekarzem niemal natychmiast, z dowolnego miejsca. 


    Dbaj razem z nami o dobro i zdrowie pacjentów!


    Ponadto zależy nam na najwyższej jakości obsługi pacjentów, dlatego stawiamy na nowoczesne przychodnie, zapewniamy najwyższej jakości sprzęt medyczny i stale pracujemy nad jakością obsługi naszych pacjentów.


    Jesteś dla nas idealnym kandydatem/-ką jeśli:

    • swobodnie komunikujesz się w języku polskim (minimum C1) oraz ukraińskim (minimum C1),
    • jesteś asertywny/a i nie boisz się nowych wyzwań,
    • dodatkowe punkty otrzymasz jeśli masz już doświadczenie w obsłudze pacjentów w placówkach medycznych i/lub studiujesz kierunki związane z obszarem medycznym (niekoniecznie musi to być medycyna),
    • jesteś dostępny/a w godzinach 8-16.


    Jakie zadania na Ciebie czekają?

    • zapisywanie pacjentów na wizyty (telefonicznie, z pomocą aplikacji Jutro Medical lub osobiście), 
    • bieżące wsparcie pacjentów w użytkowaniu aplikacji Jutro Medical, 
    • udzielanie pacjentom pomocy oraz odpowiadanie na ich zapytania (telefonicznie, mailowo oraz przez Social Media), 
    • przyjmowanie reklamacji i wniosków składanych przez pacjentów, 
    • nadzór nad dokumentacją pacjentów oraz pomoc w archiwizacji dokumentów
    • informowanie o ofercie pacjentów w przychodni,
    • współtworzenie systemów do bieżącej pracy i działalności Przychodni,
    • współudział w badaniu opinii pacjenta.


    Co gwarantujemy?

    • dołączenie do fantastycznego zespołu Operations, w którym wzajemne wsparcie i docenianie jest na porządku dziennym,
    • godziny pracy 8-16,
    • system premiowy oparty na wynikach,
    • pracę hybrydową – możesz pracować zdalnie oraz korzystać z naszego warszawskiego biura (Atrium, ul. Jana Pawła II)
    • dostęp do narzędzi pracy (laptop, telefon) oraz innych programów wspierających Twoją pracę
    • konsultacje medyczne z pierwszej ręki :),
    • nielimitowany, płatny urlop,
    • dofinansowanie karty multisport,
    • kulturę pracy opartą na otwartej komunikacji, ciągłym usprawnianiu współpracy w zespole, indywidualnym podejściu do rozwoju,
    • no dress code policy i nieformalną atmosferę pracy,
    • dodatkowy budżet rozwojowy oraz nielimitowany dostęp do platform edukacyjnych,
    • liczne okazje do wspólnego spędzania czasu w ramach integracji zespołowych i ogólnofirmowych


    Kolejne kroki procesu rekrutacyjnego to:

    etap 1: rozmowa telefoniczna z rekruterem

    etap 2: krótka rozmowa z naszą Patient Care Specialist w celu weryfikacji znajomości języka ukraińskiego

    etap 3: spotkanie z bezpośrednim przełożonym, czyli naszym Business&Operations Managerem


    Aplikuj już dziś!

    Czekamy na Twoje zgłoszenie!

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Specjalista/-tka ds. relacji z klientami

    Specjalista/-tka ds. relacji z klientami

    Nowa
    1 115 - 1 686 usd
    AleBilet
    Warszawa
    kreatywność
    analiza
    samodzielność
    Nowa
    📞 Konsultant Call Center

    📞 Konsultant Call Center

    Nowa
    1 037 - 1 426 usd
    Biliti
    Ksawerów
    sumienność
    komunikatywność
    dobra organizacja pracy
    Nowa
    Specjalista ds. ogłoszeń Otomoto.pl

    Specjalista ds. ogłoszeń Otomoto.pl

    Nowa
    1 297 - 1 790 usd
    Car Lease Polska sp. z o.o.
    Gdynia
    design
    manager
    kreatywność
    Nowa
    Młodszy Specjalista w Zespole Wsparcia Biznesu

    Młodszy Specjalista w Zespole Wsparcia Biznesu

    Nowa
    Benefit Systems SA
    Warszawa
    Microsoft Office
    praca administracyjna
    dobra organizacja pracy
    Nowa
    Junior Customer Care Specialist

    Junior Customer Care Specialist

    Nowa
    1 297 - 1 815 usd
    BRAND24 S.A.
    Wrocław
    client reletions
    Customer Care
    język angielski
    Nowa