O kicket.com
Jesteśmy wiodącym w Polsce portalem dystrybuującym bilety na różnego rodzaju wydarzenia kulturalne i sportowe — współpracujemy z ponad tysiącem Organizatorów wydarzeń: teatrami, festiwalami, promotorami, muzeami, domami kultury oraz klubami muzycznymi w całej Polsce.
Na wiosnę 2024 roku połączyliśmy się z portalem Biletomat.pl oraz GoOut.pl, dołączając do międzynarodowej firmy Piletilevi Group, która jest regionalnym championem w ticketingu na 7 rynkach Europy Środkowej: Estonii, Łotwie, Litwie, Polsce, Czechach, Słowacji i Rumunii. Po połączeniu z Biletomat.pl w naszym ekosystemie znajdują się również jedne z najpopularniejszych tematycznych portali mediowych w Polsce: muno.pl (o muzyce elektronicznej), ftb.pl (o muzyce klubowej), glamrap.pl (o rapie), rytmy.pl (o trendach w muzyce i lifestyle'u).
Nie spoczywamy jednak na laurach, wciąż rozwijamy się i mamy głowy pełne pomysłów, a to oznacza tylko jedno — potrzebujemy coraz więcej genialnych osób do pracy, które będą tworzyć z nami kolejną, jeszcze bardziej ekscytującą część naszej historii.
🔔 JOB ALERT: Head of Marketing
Poszukujemy obecnie najważniejszej osoby w dziale marketingu, pracującej bezpośrednio z C-levelem firmy (i jej założycielami) i kilkunastoosobowym zespołem specjalistów w różnych obszarach Marketingu. Jeżeli jesteś osobą, która potrafi zaopiekować się danym projektem od A do Z, od fazy koncepcyjnej, przez planowanie aż po egzekucję, to będziesz się czuć jak w domu. Szukamy osoby, która rozumie wiele sfer marketingu: Brand Marketing, Performance Marketing, Media & Content Marketing, Marketing Automation, Product Marketing, PR & CSR. Rola wymagać będzie również pracy w języku angielskim, a także kilkudniowych zagranicznych wyjazdów służbowych (2-3 razy w roku).
🧑💻Czym się będziesz zajmować:
1. Rozwój strategii marketingowej i budowa świadomości marki
- Tworzenie i wdrażanie kompleksowej strategii marketingowej zgodnej z celami biznesowymi.
- Analiza rynku, analiza konkurencji, segmentacja bazy klientów.
- Zapewnienie spójnego wizerunku marki we wszystkich kanałach marketingowych.
2. Digital Marketing
- Wykorzystywanie mediów społecznościowych, PPC, e-mail marketingu wraz z marketing automation i innych kanałów cyfrowych.
- Praca z analityką marketingową w celu oceny skuteczności kampanii względem postawionych KPI.
3. Tworzenie kreatywnych kampanii marketingowych
- Kreowanie i wdrażanie wielokanałowych kampanii w celu przyciągnięcia potencjalnych klientów i budowania wizerunku Marki.
- Zapewnienie jak najszerszego zasięgu dla działań kreatywnych, w szczególności poprzez skuteczny PR.
- Pozyskiwanie Sponsorów, Partnerów do akcji wizerunkowo-kreatywnej w postaci dużych Marek.
4. Content Marketing
- Planowanie i koordynowanie produkcji treści (artykuły, blogi, materiały video, itp.)
- Zapewnienie SEO i analizy treści w celu zwiększenia widoczności.
5. Zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem i rozwój
- Prowadzenie rozmów 1-1 z istniejącym zespołem, zatrudnianie nowych członków zespołu oraz wdrażanie wskaźników KPI i celów, aby upewnić się, że zespół marketingowy jest wydajny.
- Codzienna współpraca ze specjalistami w swoich dziedzinach: Copywriterami i Content Creatorami, eksperatmi od PPC, analityki, SEO oraz Marketing Automation.
- Bycie mentorem i wsparciem dla swojego zespołu.
6. Dalszy rozwój podejścia opartego na danych
- Regularne analizowanie ROI z działań marketingowych.
- Kierowanie się podejściem opartym na danych w zespole marketingowym.
- Regularne raportowanie do CEO osiągnięć i planowanie przyszłych kroków.
7. Budżetowanie i zarządzanie zasobami
- Przygotowywanie i kontrolowanie budżetu marketingowego.
- Zarządzanie zespołem marketingowym i zewnętrznymi wykonawcami.
🫵O Tobie:
- Masz co najmniej 8 lat doświadczenia w Marketingu, w tym co najmniej 3 lata doświadczenia w roli managerskiej.
- W przeszłości pracowałaś/-eś w różnych obszarach Marketingu, więc znasz zarówno specyfikę pracy w Performance Marketingu, Brand Marketingu, Content Marketingu i Product Marketingu.
- Masz kilkuletnie doświadczenie zarówno agencyjne, jak i w pracy bezpośrednio z Marką (szybko rozwijającym się startupie czy dojrzałej firmie z obszaru technologii / ecommerce).
- Masz talent do rozwiązywania problemów inastawienie ownera projektu.
- Masz ponadprzeciętne umiejętności strategiczne oraz opracowywania i wdrażania narzędzi ułatwiających codzienną pracę w sposób zorganizowany.
- Masz silne umiejętności liderskie zarządzania zespołem.
- Posiadasz wyjątkowe umiejętności interpersonalne i komunikacyjne.
- Biegle wykorzystujesz dane do podejmowania decyzji i mierzenia sukcesu działań marketingowych.
- Masz dogłębną wiedzę na temat najlepszych praktyk, narzędzi i technologii wykorzystywanych w nowoczesnym marketingu.
- Pasjonujesz się niestandardowymi pomysłami na akcje marketingowe i lubisz czytać o kreatywnych kampaniach marketingowych innych Marek.
- Bardzo dobrze posługujesz się językiem angielskim w mowie i piśmie.
🚀 Co oferujemy:
- Dołączenie do najfajniejszej społeczności ludzi dążących do wspólnego celuktórzy kochają to, co robią i są gotowi zmienić branżę kultury dzięki kreatywnym i innowacyjnym decyzjom.
- Zostanie częścią Leadership Teamu, złożonego z 6 osób - Liderów obszarów: Technologii, Business Developmentu, Obsługi Klienta, Operacji, Finansów i Ciebie - Marketingu, współpracujących na co dzień z CEO firmy.
- Możliwość osobistego wpływania na procesy w firmie, w celu ich usprawnienia.
- Nieograniczone możliwości rozwoju zawodowego.
- Praktycznie nieograniczony dostęp do biletów na wydarzenia kulturalne.
- Benefity w postaci ubezpieczenia zdrowotnego, karty sportowej, kursy i szkolenia rozwojowe, team events
- Służbowy laptop i inne niezbędne do pracy narzędzia
- Pracę z naszego biura na warszawskim Powiślu, z pełną lodówką i brakiem dress-code
- Last but not least, wynagradzamy naprawdę atrakcyjnie naszych członków zespołu
🔀Proces rekrutacyjny:
Widzisz w tym siebie? Świetnie! Wyślij nam swoje CV i kilka zdań o tym, dlaczego chcesz do nas dołączyć. W kolejnym kroku rekrutacji porozmawiasz z HR Manager oraz Agnieszką, naszą COO. Czeka Cię też rozmowa z naszymi Liderami Content & Media Marketing i Performance Marketing. Na koniec spotkasz się z Maćkiem, naszym CEO.
📩 Nie możemy się doczekać aby Cię poznać, więc podeślij nam swoje CV na adres: rekrutacja@kicket.com lub poprzez formularz zgłoszeniowy.