Oferty
Head of Marketing
Marketing

Head of Marketing

Gdańsk
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager/C-level
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

brand marketing

performance marketing

PR/public relations

social media

content marketing

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

O kicket.com


Jesteśmy wiodącym w Polsce portalem dystrybuującym bilety na różnego rodzaju wydarzenia kulturalne i sportowe — współpracujemy z ponad tysiącem Organizatorów wydarzeń: teatrami, festiwalami, promotorami, muzeami, domami kultury oraz klubami muzycznymi w całej Polsce. 


Na wiosnę 2024 roku połączyliśmy się z portalem Biletomat.pl oraz GoOut.pl, dołączając do międzynarodowej firmy Piletilevi Group, która jest regionalnym championem w ticketingu na 7 rynkach Europy Środkowej: Estonii, Łotwie, Litwie, Polsce, Czechach, Słowacji i Rumunii. Po połączeniu z Biletomat.pl w naszym ekosystemie znajdują się również jedne z najpopularniejszych tematycznych portali mediowych w Polsce: muno.pl (o muzyce elektronicznej), ftb.pl (o muzyce klubowej), glamrap.pl (o rapie), rytmy.pl (o trendach w muzyce i lifestyle'u).


Nie spoczywamy jednak na laurach, wciąż rozwijamy się i mamy głowy pełne pomysłów, a to oznacza tylko jedno — potrzebujemy coraz więcej genialnych osób do pracy, które będą tworzyć z nami kolejną, jeszcze bardziej ekscytującą część naszej historii. 


🔔 JOB ALERT: Head of Marketing


Poszukujemy obecnie najważniejszej osoby w dziale marketingu, pracującej bezpośrednio z C-levelem firmy (i jej założycielami) i kilkunastoosobowym zespołem specjalistów w różnych obszarach Marketingu. Jeżeli jesteś osobą, która potrafi zaopiekować się danym projektem od A do Z, od fazy koncepcyjnej, przez planowanie aż po egzekucję, to będziesz się czuć jak w domu. Szukamy osoby, która rozumie wiele sfer marketingu: Brand Marketing, Performance Marketing, Media & Content Marketing, Marketing Automation, Product Marketing, PR & CSR. Rola wymagać będzie również pracy w języku angielskim, a także kilkudniowych zagranicznych wyjazdów służbowych (2-3 razy w roku).


🧑‍💻Czym się będziesz zajmować:


1. Rozwój strategii marketingowej i budowa świadomości marki

  • Tworzenie i wdrażanie kompleksowej strategii marketingowej zgodnej z celami biznesowymi.
  • Analiza rynku, analiza konkurencji, segmentacja bazy klientów.
  • Zapewnienie spójnego wizerunku marki we wszystkich kanałach marketingowych.


2. Digital Marketing

  • Wykorzystywanie mediów społecznościowych, PPC, e-mail marketingu wraz z marketing automation i innych kanałów cyfrowych.
  • Praca z analityką marketingową w celu oceny skuteczności kampanii względem postawionych KPI.


3. Tworzenie kreatywnych kampanii marketingowych

  • Kreowanie i wdrażanie wielokanałowych kampanii w celu przyciągnięcia potencjalnych klientów i budowania wizerunku Marki.
  • Zapewnienie jak najszerszego zasięgu dla działań kreatywnych, w szczególności poprzez skuteczny PR.
  • Pozyskiwanie Sponsorów, Partnerów do akcji wizerunkowo-kreatywnej w postaci dużych Marek.


4. Content Marketing

  • Planowanie i koordynowanie produkcji treści (artykuły, blogi, materiały video, itp.)
  • Zapewnienie SEO i analizy treści w celu zwiększenia widoczności.


5. Zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem i rozwój

  • Prowadzenie rozmów 1-1 z istniejącym zespołem, zatrudnianie nowych członków zespołu oraz wdrażanie wskaźników KPI i celów, aby upewnić się, że zespół marketingowy jest wydajny.
  • Codzienna współpraca ze specjalistami w swoich dziedzinach: Copywriterami i Content Creatorami, eksperatmi od PPC, analityki, SEO oraz Marketing Automation.
  • Bycie mentorem i wsparciem dla swojego zespołu.


6. Dalszy rozwój podejścia opartego na danych

  • Regularne analizowanie ROI z działań marketingowych.
  • Kierowanie się podejściem opartym na danych w zespole marketingowym.
  • Regularne raportowanie do CEO osiągnięć i planowanie przyszłych kroków.


7. Budżetowanie i zarządzanie zasobami

  • Przygotowywanie i kontrolowanie budżetu marketingowego.
  • Zarządzanie zespołem marketingowym i zewnętrznymi wykonawcami.


🫵O Tobie:


  • Masz co najmniej 8 lat doświadczenia w Marketingu, w tym co najmniej 3 lata doświadczenia w roli managerskiej.
  • W przeszłości pracowałaś/-eś w różnych obszarach Marketingu, więc znasz zarówno specyfikę pracy w Performance Marketingu, Brand Marketingu, Content Marketingu i Product Marketingu.
  • Masz kilkuletnie doświadczenie zarówno agencyjne, jak i w pracy bezpośrednio z Marką (szybko rozwijającym się startupie czy dojrzałej firmie z obszaru technologii / ecommerce).
  • Masz talent do rozwiązywania problemów inastawienie ownera projektu.
  • Masz ponadprzeciętne umiejętności strategiczne oraz opracowywania i wdrażania narzędzi ułatwiających codzienną pracę w sposób zorganizowany.
  • Masz silne umiejętności liderskie zarządzania zespołem.
  • Posiadasz wyjątkowe umiejętności interpersonalne i komunikacyjne.
  • Biegle wykorzystujesz dane do podejmowania decyzji i mierzenia sukcesu działań marketingowych.
  • Masz dogłębną wiedzę na temat najlepszych praktyk, narzędzi i technologii wykorzystywanych w nowoczesnym marketingu.
  • Pasjonujesz się niestandardowymi pomysłami na akcje marketingowe i lubisz czytać o kreatywnych kampaniach marketingowych innych Marek.
  • Bardzo dobrze posługujesz się językiem angielskim w mowie i piśmie.


🚀 Co oferujemy:


  • Dołączenie do najfajniejszej społeczności ludzi dążących do wspólnego celuktórzy kochają to, co robią i są gotowi zmienić branżę kultury dzięki kreatywnym i innowacyjnym decyzjom.
  • Zostanie częścią Leadership Teamu, złożonego z 6 osób - Liderów obszarów: Technologii, Business Developmentu, Obsługi Klienta, Operacji, Finansów i Ciebie - Marketingu, współpracujących na co dzień z CEO firmy.
  • Możliwość osobistego wpływania na procesy w firmie, w celu ich usprawnienia.
  • Nieograniczone możliwości rozwoju zawodowego.
  • Praktycznie nieograniczony dostęp do biletów na wydarzenia kulturalne.
  • Benefity w postaci ubezpieczenia zdrowotnego, karty sportowej, kursy i szkolenia rozwojowe, team events
  • Służbowy laptop i inne niezbędne do pracy narzędzia
  • Pracę z naszego biura na warszawskim Powiślu, z pełną lodówką i brakiem dress-code
  • Last but not least, wynagradzamy naprawdę atrakcyjnie naszych członków zespołu 


🔀Proces rekrutacyjny:


Widzisz w tym siebie? Świetnie! Wyślij nam swoje CV i kilka zdań o tym, dlaczego chcesz do nas dołączyć. W kolejnym kroku rekrutacji porozmawiasz z HR Manager oraz Agnieszką, naszą COO. Czeka Cię też rozmowa z naszymi Liderami Content & Media Marketing i Performance Marketing. Na koniec spotkasz się z Maćkiem, naszym CEO.


📩 Nie możemy się doczekać aby Cię poznać, więc podeślij nam swoje CV na adres: rekrutacja@kicket.com lub poprzez formularz zgłoszeniowy.



Sprawdź podobne oferty pracy

Product Marketing Manager (Online Courses)

Nowa
10 000 - 20 000 pln
BRAVE Courses
Poznań
social media
digital marketing
copywriting
Nowa

Digital Marketing Specialist

Nowa
9 000 - 11 000 pln
Black Label
Kraków
język angielski
digital marketing
Nowa

Specjalista ds. marketingu

Nowa
AUTO GRAPH Detailing
Słupno
performance marketing
B2B marketing
influencer marketing
Nowa

Off-site SEO Researcher (Temporary Contract)

Nowa
6 000 - 7 200 pln
BOLD PL
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
English skills
Ahrefs
Google Sheets
Nowa

Junior Account (Opiekun Klienta B2B) - Asystent Zespołu Wsparcia Sprzedaży

Nowa
5 500 - 6 500 pln
Big Four Group | bfagencja
Warszawa
sprzedaż B2B
Microsoft Office PowerPoint
B2B
Nowa