• Oferty
  • Wszystkie ofertyPoznańMarketingMarketingHead of Marketing
    Head of Marketing
    new
    Marketing
    kicket.com

    Head of Marketing

    kicket.com

    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Manager/C-level
    Forma zatrudnienia
    Dowolna
    Tryb pracy
    Praca z biura

    Wymagane umiejętności

    brand marketing

    Performance Marketing

    PR/public relations

    social media

    Content Marketing

    Opis stanowiska

    Rekrutacja zdalna

    O kicket.com


    Jesteśmy wiodącym w Polsce portalem dystrybuującym bilety na różnego rodzaju wydarzenia kulturalne i sportowe — współpracujemy z ponad tysiącem Organizatorów wydarzeń: teatrami, festiwalami, promotorami, muzeami, domami kultury oraz klubami muzycznymi w całej Polsce. 


    Na wiosnę 2024 roku połączyliśmy się z portalem Biletomat.pl oraz GoOut.pl, dołączając do międzynarodowej firmy Piletilevi Group, która jest regionalnym championem w ticketingu na 7 rynkach Europy Środkowej: Estonii, Łotwie, Litwie, Polsce, Czechach, Słowacji i Rumunii. Po połączeniu z Biletomat.pl w naszym ekosystemie znajdują się również jedne z najpopularniejszych tematycznych portali mediowych w Polsce: muno.pl (o muzyce elektronicznej), ftb.pl (o muzyce klubowej), glamrap.pl (o rapie), rytmy.pl (o trendach w muzyce i lifestyle'u).


    Nie spoczywamy jednak na laurach, wciąż rozwijamy się i mamy głowy pełne pomysłów, a to oznacza tylko jedno — potrzebujemy coraz więcej genialnych osób do pracy, które będą tworzyć z nami kolejną, jeszcze bardziej ekscytującą część naszej historii. 


    🔔 JOB ALERT: Head of Marketing


    Poszukujemy obecnie najważniejszej osoby w dziale marketingu, pracującej bezpośrednio z C-levelem firmy (i jej założycielami) i kilkunastoosobowym zespołem specjalistów w różnych obszarach Marketingu. Jeżeli jesteś osobą, która potrafi zaopiekować się danym projektem od A do Z, od fazy koncepcyjnej, przez planowanie aż po egzekucję, to będziesz się czuć jak w domu. Szukamy osoby, która rozumie wiele sfer marketingu: Brand Marketing, Performance Marketing, Media & Content Marketing, Marketing Automation, Product Marketing, PR & CSR. Rola wymagać będzie również pracy w języku angielskim, a także kilkudniowych zagranicznych wyjazdów służbowych (2-3 razy w roku).


    🧑‍💻Czym się będziesz zajmować:


    1. Rozwój strategii marketingowej i budowa świadomości marki

    • Tworzenie i wdrażanie kompleksowej strategii marketingowej zgodnej z celami biznesowymi.
    • Analiza rynku, analiza konkurencji, segmentacja bazy klientów.
    • Zapewnienie spójnego wizerunku marki we wszystkich kanałach marketingowych.


    2. Digital Marketing

    • Wykorzystywanie mediów społecznościowych, PPC, e-mail marketingu wraz z marketing automation i innych kanałów cyfrowych.
    • Praca z analityką marketingową w celu oceny skuteczności kampanii względem postawionych KPI.


    3. Tworzenie kreatywnych kampanii marketingowych

    • Kreowanie i wdrażanie wielokanałowych kampanii w celu przyciągnięcia potencjalnych klientów i budowania wizerunku Marki.
    • Zapewnienie jak najszerszego zasięgu dla działań kreatywnych, w szczególności poprzez skuteczny PR.
    • Pozyskiwanie Sponsorów, Partnerów do akcji wizerunkowo-kreatywnej w postaci dużych Marek.


    4. Content Marketing

    • Planowanie i koordynowanie produkcji treści (artykuły, blogi, materiały video, itp.)
    • Zapewnienie SEO i analizy treści w celu zwiększenia widoczności.


    5. Zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem i rozwój

    • Prowadzenie rozmów 1-1 z istniejącym zespołem, zatrudnianie nowych członków zespołu oraz wdrażanie wskaźników KPI i celów, aby upewnić się, że zespół marketingowy jest wydajny.
    • Codzienna współpraca ze specjalistami w swoich dziedzinach: Copywriterami i Content Creatorami, eksperatmi od PPC, analityki, SEO oraz Marketing Automation.
    • Bycie mentorem i wsparciem dla swojego zespołu.


    6. Dalszy rozwój podejścia opartego na danych

    • Regularne analizowanie ROI z działań marketingowych.
    • Kierowanie się podejściem opartym na danych w zespole marketingowym.
    • Regularne raportowanie do CEO osiągnięć i planowanie przyszłych kroków.


    7. Budżetowanie i zarządzanie zasobami

    • Przygotowywanie i kontrolowanie budżetu marketingowego.
    • Zarządzanie zespołem marketingowym i zewnętrznymi wykonawcami.


    🫵O Tobie:


    • Masz co najmniej 8 lat doświadczenia w Marketingu, w tym co najmniej 3 lata doświadczenia w roli managerskiej.
    • W przeszłości pracowałaś/-eś w różnych obszarach Marketingu, więc znasz zarówno specyfikę pracy w Performance Marketingu, Brand Marketingu, Content Marketingu i Product Marketingu.
    • Masz kilkuletnie doświadczenie zarówno agencyjne, jak i w pracy bezpośrednio z Marką (szybko rozwijającym się startupie czy dojrzałej firmie z obszaru technologii / ecommerce).
    • Masz talent do rozwiązywania problemów inastawienie ownera projektu.
    • Masz ponadprzeciętne umiejętności strategiczne oraz opracowywania i wdrażania narzędzi ułatwiających codzienną pracę w sposób zorganizowany.
    • Masz silne umiejętności liderskie zarządzania zespołem.
    • Posiadasz wyjątkowe umiejętności interpersonalne i komunikacyjne.
    • Biegle wykorzystujesz dane do podejmowania decyzji i mierzenia sukcesu działań marketingowych.
    • Masz dogłębną wiedzę na temat najlepszych praktyk, narzędzi i technologii wykorzystywanych w nowoczesnym marketingu.
    • Pasjonujesz się niestandardowymi pomysłami na akcje marketingowe i lubisz czytać o kreatywnych kampaniach marketingowych innych Marek.
    • Bardzo dobrze posługujesz się językiem angielskim w mowie i piśmie.


    🚀 Co oferujemy:


    • Dołączenie do najfajniejszej społeczności ludzi dążących do wspólnego celuktórzy kochają to, co robią i są gotowi zmienić branżę kultury dzięki kreatywnym i innowacyjnym decyzjom.
    • Zostanie częścią Leadership Teamu, złożonego z 6 osób - Liderów obszarów: Technologii, Business Developmentu, Obsługi Klienta, Operacji, Finansów i Ciebie - Marketingu, współpracujących na co dzień z CEO firmy.
    • Możliwość osobistego wpływania na procesy w firmie, w celu ich usprawnienia.
    • Nieograniczone możliwości rozwoju zawodowego.
    • Praktycznie nieograniczony dostęp do biletów na wydarzenia kulturalne.
    • Benefity w postaci ubezpieczenia zdrowotnego, karty sportowej, kursy i szkolenia rozwojowe, team events
    • Służbowy laptop i inne niezbędne do pracy narzędzia
    • Pracę z naszego biura na warszawskim Powiślu, z pełną lodówką i brakiem dress-code
    • Last but not least, wynagradzamy naprawdę atrakcyjnie naszych członków zespołu 


    🔀Proces rekrutacyjny:


    Widzisz w tym siebie? Świetnie! Wyślij nam swoje CV i kilka zdań o tym, dlaczego chcesz do nas dołączyć. W kolejnym kroku rekrutacji porozmawiasz z HR Manager oraz Agnieszką, naszą COO. Czeka Cię też rozmowa z naszymi Liderami Content & Media Marketing i Performance Marketing. Na koniec spotkasz się z Maćkiem, naszym CEO.


    📩 Nie możemy się doczekać aby Cię poznać, więc podeślij nam swoje CV na adres: rekrutacja@kicket.com lub poprzez formularz zgłoszeniowy.



    Sprawdź podobne oferty pracy

    Marketing Account Manager

    Marketing Account Manager

    Nowa
    Answear.com S.A.
    Kraków
    odpowiedzialność
    dobra organizacja pracy
    skuteczna komunikacja
    Nowa
    Senior Marketing Specialist

    Senior Marketing Specialist

    Nowa
    1 815 - 2 594 usd
    AIP SEED
    Warszawa
    LinkedIn
    proactive attitude
    Content Marketing
    Nowa
    Strateg Marketingowy (Master)

    Strateg Marketingowy (Master)

    Nowa
    2 075 - 3 890 usd
    Agencja Reklamowa ROXART
    Lublin
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    sprzedaż
    dowożenie
    badanie rynku
    Nowa
    Marketing Intern

    Marketing Intern

    Nowa
    Addepto
    Warszawa
    marketing
    język angielski
    digital marketing
    Nowa
    Brand Manager

    Brand Manager

    Nowa
    Admind Agency
    Wrocław
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    marketing
    branding
    Nowa