Jako Koordynator ds. Marketingu będziesz odpowiedzialny za dostosowanie i wykonanie planu marketingowego, który jest zgodny z celami biznesowymi, a także wszystkimi kluczowymi interesariuszami. Będziesz osobą odpowiedzialną za tworzenie materiałów marketingowych na całą Europę, działając jako wsparcie dla zespołu handlowego oraz pełniąc fundamentalną rolę w zwiększaniu świadomości i rozwoju komercyjnego na kluczowych rynkach.
Ponadto będziesz odpowiadać za działania digital marketingowe na wszystkich kluczowych platformach – strona WWW, social media, płatne kampanie reklamowe wraz z raportowaniem wyników, rozwój e-commerce, a wszystko to, by kontynuować naszą cyfrową transformację. Jeśli masz pasję do marketingu, potrafisz kwestionować status quo, a do tego jesteś pozytywną, energiczną osobą, która ma nieszablonowy sposób myślenia i czujesz się jak ryba w wodzie w dynamicznym środowisku pracy, nie wahaj się i aplikuj już dziś!
Miejsce pracy: Rokietnica, Topolowa 5.
Jeśli:
- masz pasję do marketingu,
- w social mediach czujesz się jak ryba w wodzie,
- deadline’y i KPI nie są Ci straszne,
- masz lekkie pióro, zmysł estetyczny i oko do detali,
- śledzisz internetowe trendy i jesteś osobą otwartą na nieustanne zmiany w branży,
- to ta praca jest dla Ciebie!
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- Prowadzenie działań marketingowych na kluczowych rynkach europejskich zgodnie z planem marketingowym i powierzonym budżetem
- Opracowywanie skutecznych materiałów marketingowych online i offline wraz z ich lokalizacją zgodnie z rynkowymi potrzebami – m.in. ulotek, katalogów, prezentacji, reklam, grafik, video, contentu na stronę WWW wraz z jego optymalizacją pod kątem SEO, działań PR i social media
- Zapewnienie zgodności wszystkich materiałów marketingowych z regulacjami rynkowymi
- Działania digital marketingowe w celu usprawnienia kontaktu klienta z marką, z naciskiem na rozwój kanałów e-commerce
- Planowanie i koordynacja wydarzeń - targi, konferencje, wystawy, szkolenia
- Współpraca z kluczowymi klientami i dbanie o utrzymanie pozytywnych relacji, zarządzanie pracą agencji, dostawców i freelancerów
- Współpraca i koordynacja działań promocyjnych z influencerami/mikroinfluencerami
- Stałe wsparcie marketingowe dla europejskiego zespołu handlowego, a także zespołu technicznego, obsługi klienta i HR
- Przeprowadzanie badań rynkowych
WYMAGANIA:
- 3+ lat doświadczenia w pracy na samodzielnym stanowisku z obszaru marketingu, preferowane kompetencje nabyte podczas pracy w międzynarodowym środowisku
- Mile widziane wykształcenie z zakresu marketingu, zarządzania lub dziedzin pokrewnych
- Multitasking, umiejętność organizacji własnej pracy zgodnie z ustalonymi priorytetami i pod presją czasu
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, znajomość języków niemieckiego i/lub francuskiego będzie dodatkowym atutem
- Znajomość Google Analytics 4, Google Data Studio, CMS, narzędzi SEO (Moz, Hotjar, SEMrush), Facebook/LinkedIn Ads, Google Ads, podstawy HTML
- Mile widziane doświadczenie w rozwoju kanałów e-commerce popartym sukcesami
OFERUJEMY:
- Ciekawą pracę pełną wyzwań w międzynarodowym środowisku
- Umowę o pracę u stabilnego pracodawcy, dającego możliwość inicjowania własnych projektów
- Bogaty pakiet benefitów (opieka medyczna, Multisport, ubezpieczenie grupowe, program emerytalny, świadczenia socjalne i rozwój zawodowy
- Budżet na rozwój osobisty (szkolenia, prasa branżowa, konferencje, webinary)
- Premię roczną uzależnioną od wyników