Polski producent żaluzji poszukuje kandydatów na stanowisko:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTÓW Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM
Na tym stanowisku pomagamy naszym klientom złożyć zamówienie i dbamy o jego sprawną realizację. Wspieramy ich w sprawach technicznych i utrzymujemy z nimi dobre relacje. Odpowiadamy na pytania, szukamy rozwiązań, zapewniając najwyższą jakość obsługi klienta. Uczestniczymy też w ciekawych targach branżowych w kraju i za granicą.
Miejsce Pracy: Piła
Jako specjalista/specjalistka będziesz odpowiedzialny/odpowiedzialna za:
- telefoniczną i mailową obsługę klientów niemieckojęzycznych oraz polskich,
- nadzorowanie złożonych zamówień,
- posprzedażową obsługę klientów na wysokim poziomie,
- współpracę z innymi działami firmy,
- budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami.
Szukamy osoby, która:
- bardzo dobrze zna język niemiecki w mowie i piśmie — warunek konieczny, (mile widziana znajomość języka angielskiego, francuskiego lub innego języka obcego),
- ma co najmniej 6 miesięcy doświadczenia w customer service
- jest proaktywna i dobrze organizuje sobie pracę,
- chce aktywnie uczestniczyć w rozwoju firmy i brać udział w międzynarodowych targach w Polsce i za granicą
Możemy zaoferować:
- możliwość awansu stanowiskowego (za awansem idzie wzrost wynagrodzenia),
- system kafeteryjny MyBenefit,
- dopłatę do ubezpieczenia grupowego,
- możliwość uzyskania premii uznaniowej,
- zniżki na nasze produkty,
- Program Poleceń Pracowniczych.