Istniejemy po to, by firmy były WIELKIE, a ludzie SZCZĘŚLIWI. Leanpassion jest liderem skutecznych transformacji firm i ludzi. Od ponad 17 lat wskazujemy drogę jak zbudować kulturę organizacyjną, w której każdy, niezależnie od szczebla organizacyjnego, rozumie strategię firmy, zna kontekst biznesowy, identyfikuje się z misją, wizją oraz celami firmy. Kulturę, która angażuje, utrzymuje i przyciąga najlepszych.
Naszym klientem jest stabilna polska firma posiadająca kilka spółek, m.in Fracthon, Eating Point. Działalność klienta obejmuje kilka branż a jego produkty oraz usługi są skierowane zarówno do klientów indywidualnych jak i biznesowych.
W związku z rozwojem nowej, innowacyjnej linii biznesowej, firma planuje intensywny rozwój. Aktualnie wspieramy naszego klienta w rekrutacji samodzielnego Specjalisty, którego głównym celem będą działania marektingowe skierowane na budowę brandu oraz generowanie leadów.
• We współpracy z zewnętrznymi ekspertami stworzenie krótko i długoterminowej strategii marketingowej obejmującej profilowanie, targetowanie oraz segmentację klientów, lejki marketingowe, kanały marketingu, Unique Selling Point,
• Opracowanie założeń dla działań marketingowych (Marketing 4p): Product, Price, Place, Promotion,
• Dobór narzędzi marketingowych wykorzystywanych w procesie Lead Generation,
• Opracowanie planu działań marketingowych oraz zaprojektowanie pierwszych eksperymentów w celu weryfikacji hipotez,
• Nieustanna weryfikacja efektywności lejków marketingowych oraz ich optymalizacja,
• Kreowanie, planowanie, realizacja i optymalizacja skutecznych strategii kampanii PPC w celu pozyskania leadów,
• Odpowiedzialność za tworzenie i zarządzanie treścią na wszystkich kanałach komunikacji w digital (w tym m.in. strona www, media społecznościowe, landing pages, video, blog, newsletter),
• Pełna odpowiedzialność za budżet i proces marketingowy (analiza, monitoring, raportowanie),
• Koordynacja pracy zewnętrznych specjalistów i podwykonawców zaangażowanych w projekt,
• Tworzenie i egzekucja strategii marketingowych dla innych, istniejących produktów i usług klienta (b2b oraz b2c),
• Docelowo w perspektywie długofalowej budowa i rozwój zespołu marketingu.
• Doświadczenie w kompleksowym zarządzaniu marketingiem produktów/usług kierowanych do klientów biznesowych,
• Praktyczne doświadczenie w budowie i egzekucji strategii marketingowych dla nowotworzonych produktów/usług,
• Praktyczne umiejętności z obszarów tworzenia i optymalizacji kampanii marketingowych, copywritingu, organizacji wydarzeń.
• Umiejętność skutecznego zarządzania projektami (zakresem, zespołem, czasem swoim i innych, ustalanie priorytetów, terminowość, dokładność),
• Znajomość oraz umiejętność praktycznego wykorzystywania w praktyce różnych narzędzi marketingowe,
• Wysokie nastawienie na pracę zespołową – umiejętność efektywnej pracy wewnątrz organizacji nad wspólnym celem,
• Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i skuteczna komunikacja,
• Umiejętność analitycznego myślenia, samodzielność oraz zdolność do szybkiego uczenia się,
• Biegła znajomość języka polskiego oraz dobra znajomość języka angielskiego (poziom B2),
• Wykształcenie wyższe (mile widziani absolwenci kierunków związanych z marketingiem, zarządzaniem, biznesem lub pokrewnych).
• Doświadczenie w marketingu produktów kierowanych do HR (opieka medyczna, benefity itp.),
• Doświadczenie w zarządzaniu zespołem.
• Kluczową rolę w firmie, bezpośrednio raportującą do zarządu,
• Zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
• Duży wpływ na procesy oraz autonomię w działaniu,
• Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę lub współpracę opartą o własną działalność gospodarczą,
• Bogaty pakiet benefitów (m.in. ubezpieczenie na życie, opieka medyczna, dofinansowanie do posiłków, dofinansowanie do zajęć sportowych),
• Twoim głównym miejscem pracy będzie biuro, zlokalizowane w nowoczesnym budynku z bogatą infrastrukturą w centrum Krakowa (dopuszczalna okazjonalna praca zdalna).
• Elastyczne godziny pracy.
Sprawdź podobne oferty pracy