Dla naszego klienta, lidera w branży mebli biurowych, poszukujemy komunikatywnej i zorganizowanej osoby na stanowisko Obsługi Recepcji i Obsługi Klienta w showroomie.
Model pracy: praca stacjonarna
Adres: ulica Puławska, Warszawa
Twój zakres obowiązków:
- Obsługa i administracja recepcji – obsługa połączeń, ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, zapewnienie właściwego obiegu dokumentów w biurze, wsparcie przy organizacji spotkań i eventów,
- Customer service – obsługa Klientów (B2C, B2B) odwiedzających Showroom,
- Przygotowywanie ofert, kosztorysów oraz prezentacji (system wewnętrzny oraz MS Excel, MS PowerPoint),
- Poszukiwanie możliwości sprzedażowych, praca z bazą Klientów i umawianie spotkań dla Zespołu Centralnego.
Wymagania pracodawcy
- Doświadczenie na podobnym stanowisku
- Nastawienie na relacyjną obsługę Klienta,
- Zaangażowanie i inicjatywa,
- Komunikatywność i umiejętność współpracy,
- Bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność ustalania priorytetów,
- Dokładność, sumienność i punktualność,
- Umiejętność pracy pod presją czasu,
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie MS Excel)
- Znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym
Pracodawca oferuje
- Pracę w międzynarodowej firmie o blisko 80-letniej historii, która jest liderem w branży mebli biurowych w Europie,
- Inspirującą atmosferę pracy w przyjaznym zespole,
- Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia,
- Umowę o pracę,
- Kompleksowy program szkoleń,
- Ergonomiczne biuro,
- Kartę Medicover.