Maczfit Foods – część Grupy Kapitałowej Żabka dostarcza pełnowartościowe i zbilansowane posiłki konsumentom do blisko 2800 lokalizacji na terenie całego kraju. Catering dietetyczny odpowiada na potrzeby osób, które walczą z czasem, stresem, wiekiem i kaloriami oraz wychodzi naprzeciw nowym trendom żywieniowym i lifestyle’owym.
Naszą misją jest dostarczanie każdego dnia do tysięcy polskich domów posiłków restauracyjnej klasy, czyniąc życie naszych klientów zdrowszym, prostszym i wygodniejszym.
Pracownikom Maczfit Foods oferujemy stabilne zatrudnienie i gwarancję rozwoju zawodowego w firmie, która wyznacza trendy i nadaje tempo rozwoju branży.
Dołącz do #TeamMaczfit i bądź z nami o krok przed wszystkimi!
Twój zakres obowiązków
- Wprowadzanie zamówień do systemu i wsparcie Klientów w procesie zakupowym
- Kontakt telefoniczny oraz mailowy z Klientami (również/czasem w języku angielskim)
- Budowanie relacji z Klientami
- Obsługa zapytań, reklamacji ze strony klientów
- Współpraca z innymi działami firmy i z firmą logistyczną
Nasze wymagania
- język angielski na poziomie umożliwiającym komunikację (min. B2)
- bardzo dobra znajomość języka polskiego
- poszukujemy osoby która jest cierpliwa, sympatyczna, samodzielna, proaktywna
- Pracownika, Pracowniczki który/-a potrafi radzić sobie w pracy z “trudnymi” klientami
- Dobrze sprawdza się tej roli organizacja pracy i skupienie na pracy zadaniowej
- Umiejętność pracy w zespole
Mile widziane
- Doświadczenie w telefonicznej/ bezpośredniej obsłudze klienta
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- bardzo wysokie zniżki na firmowe produkty i usługi
- kawa / herbata
- paczki świąteczne
- program rekomendacji pracowników
- inicjatywy dobroczynne
- Program Wsparcia Pracowników (EAP)