Opis stanowiska:
Jesteśmy dynamiczną firmą specjalizującą się w obsłudze kont sprzedawców na platformie Amazon.
W związku z rozwojem naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko Asystent / Asystentka ds. sprzedaży ecommerce
Zakres obowiązków:
- Opracowywanie oraz przetwarzanie zamówień składanych przez platformę Amazon.
- Potwierdzanie zamówień oraz zapewnienie ich terminowej realizacji.
- Opracowywanie wiadomości do kupujących w celu informowania o statusie zamówień, dostępności produktów.
- Obsługa zapytań i problemów zgłaszanych przez kupujących, zapewniając wysoki poziom satysfakcji klientów.
- Wdrażanie i przetwarzanie faktur sprzedażowych dla kupujących.
- Zarządzanie procesem zwrotów oraz reklamacjami, w tym ich przetwarzanie i komunikacja z kupującymi.
Nasze wymagania:
- Posiadasz minimum roczne doświadczenie w obsłudze sprzedaży przy projektach e-commerce i znasz specyfikę branży.
- Jesteś zorganizowana/y i dbasz o szczegóły - realizacja kilku zadań jednocześnie nie jest dla Ciebie wyzwaniem.
- Cechujesz się zaangażowaniem, samodzielnością, kreatywnością i aktywnością w poszukiwaniu rozwiązań - szukasz rozwiązania problemów, wychodzisz z inicjatywą
- Orientujesz się w aktualnych trendach z zakresu sprzedaży.
- Znasz bardzo dobrze pakiet MS Office, Excel.
- Lubisz stawiać czoła nowym wyzwaniom.
- Znasz język angielski.
To oferujemy:
- Możliwość rozwoju zawodowego i awans na wyższe stanowisko (awanse wewnętrzne stanowią 100% - promujemy i rozwijamy własnych pracowników).
- Elastyczne godziny pracy oraz 100% pracy zdalnej.
- Realny wpływ na rozwój naszej organizacji – Twoje pomysły się dla nas liczą!
- Stabilną współpracę w oparciu o dowolną formą zatrudnienia.
- Świetną atmosferę – mówimy otwarcie o wszystkim.
- Szkolenie wstępne i wsparcie Zespołu.
Jak wygląda proces rekrutacji:
1. Aplikacja – wypełnij formularz, załączając swoje CV, jeżeli to możliwe napisz także w formularzu aplikacyjnym kilka słów od siebie, co pozwoli wyróżnić Cię na tle pozostałych kandydatów.
2. Rozmowa kwalifikacyjna z rekruterem. Poprosimy Cię o więcej informacji o Tobie, Twoich umiejętnościach i motywacji. Podczas rozmowy dowiesz się również więcej o firmie i stanowisku.
3. Zadania kwalifikacyjne. W trzecim etapie poprosimy Cię o rozwiązanie zadania, sprawdzającego Twoje umiejętności.
4. Rozmowa kwalifikacyjna z menedżerem. W ostatnim etapie rekrutacji spotkasz się z bezpośrednim przełożonym na stanowisku, na które aplikujesz.
Czas trwania procesu wynosi zazwyczaj 3 tygodnie.
Czekamy na Twoją aplikację i dołączenie do naszego zespołu!