• Oferty
  • Wszystkie ofertyBiałystokSupportSpecjalista ds. wdrożeń systemów IT
    Specjalista ds. wdrożeń systemów IT
    new
    Support
    Marcel S.A.

    Specjalista ds. wdrożeń systemów IT

    Marcel S.A.

    1 558 - 1 818 USDBrutto miesięcznie - UoP
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Specjalista/Mid
    Forma zatrudnienia
    UoP
    Tryb pracy
    Praca Hybrydowa

    Wymagane umiejętności

    prawo jazdy kat. B

    wdrażanie systemów

    testowanie aplikacji

    kontakt z klientem

    Opis stanowiska

    Jesteśmy firmą, działającą od 1992 roku, naszym podstawowym założeniem jest kompleksowe wspomaganie informatyzacji w diagnostyce medycznej. Ściśle współpracujemy z najlepszymi światowymi i krajowymi producentami systemów informatycznych, by rozszerzać ofertę o skuteczne rozwiązania odpowiadające potrzebom i wymaganiom Użytkowników.

    Jeśli nie boisz się wyzwań, lubisz kontakt z ludźmi i rozwiązywanie problemów biznesowych swoich klientów – zajrzyj na naszą ofertę pracy.


    SPECJALISTA DS. WDROŻEŃ SYSTEMÓW IT

    Konsultant Aplikacyjny (systemy medyczne)


    Zakres obowiązków

    • Realizacja wdrożeń oprogramowania w laboratoriach na terenie całego kraju .

    U każdego klienta, który zdecyduje się na zakup naszego oprogramowania odbywa się wdrożenie. Szkolimy użytkowników z obsługi programu i asystujemy przy rutynowej pracy do czasu, aż poczują się pewnie z nową organizacją pracy. Zazwyczaj jest to kilka dni.


    • Szkolenie użytkowników z zakresu obsługi aplikacji.

    Kiedy użytkownik zaczyna pracę z nowym programem trzeba go przeszkolić. Czasami są to indywidualne szkolenia a czasami w grupach. Bezpośrednio lub zdalnie.


    • Wsparcie merytoryczne użytkowników oprogramowania w laboratoriach medycznych (analityka, serologia, patomorfologia)

    Będziesz odpowiadać za pomoc bezpośrednim użytkownikom programu w zrozumieniu jego działania i rozwiązywanie pojawiających się problemów. Problemy zgłaszane są mailowo, ale również telefonicznie dlatego będziemy oczekiwać obsługi zarówno dedykowanej skrzynki pocztowej, jak również kontaktu telefonicznego z klientem.


    • Opracowywanie dokumentacji wdrożeniowej (prezentacje, instrukcje użytkownika, dokumenty techniczne) .

    Z doświadczenia wiemy, że czasami przeszkolenie użytkownika nie wystarczy. Wtedy trzeba napisać instrukcję, aby nie musiał kontaktować się z nami codziennie w tej samej sprawie :)


    • Testowanie zmian funkcjonalnych w aplikacjach i nowych wersji systemów.

    Klienci są wymagający a my chcemy, żeby nasz klient był zadowolony. Dlatego ciągle rozwijamy nasze produkty. Nowe funkcje trzeba przetestować – sprawdzić czy i jak działają. To też będzie należało do Twoich obowiązków.


    • Współpraca z Product Ownerem i programistami w zakresie tworzenia i rozwoju oferowanych aplikacji.

    Jako osoba mająca bezpośredni kontakt z klientem będziesz dla nich cennym źródłem informacji. Będziesz częścią zespołu tworzącego nowy produkt lub rozwijającego istniejący produkt.


    Oczekiwania

    • Wykształcenie wyższe ukierunkowane.

    Dobrze byłoby, gdyby był to kierunek informatyczny. Jeszcze lepiej jeśli jest to kierunek analityka medyczna z uprawnieniami serologicznymi lub wiedzą nt. funkcjonowania pracowni serologii transfuzjologicznej z bankiem krwi.


    • Doświadczenie we wdrażaniu systemów informatycznych i szkoleniach użytkowników.

    Na tym stanowisku będziesz wdrażać nowy program w laboratorium. Będziemy oczekiwać, że odpowiednio przekażesz posiadaną wiedzę i wykażesz się dużą cierpliwością w stosunku do osób, które nie zawsze są biegłe w obsłudze komputera..


    • Bardzo dobre zdolności interpersonalne.

    Umiejętność komunikacji z ludźmi będzie Ci potrzebna nie tylko w kontakcie z klientem, ale również w codziennej pracy w zróżnicowanym zespole.


    • Umiejętności identyfikacji problemów i aktywnego generowania rozwiązań .

    Klient nie zawsze wie czego chce i nie zawsze potrafi ubrać to w słowa. Czasami trzeba mu pomóc i zrozumieć co ma na myśli. Doświadczenie jest tutaj kluczowe, ale chęć i umiejętności również.


    • Prawo jazdy kat. B i gotowość do wyjazdów służbowych.

    Warunek konieczny, zależy nam na samodzielnym pracowniku.


    • Chęć podejmowania nowych wyzwań zawodowych.

    Jeśli oczekujesz rutynowej pracy to nie aplikuj na to stanowisko. Jeśli natomiast lubisz kiedy coś się dzieje, nie stresuje się nieznane i chętnie uczysz się nowych rzeczy, to czekamy właśnie na Ciebie.


    • Znajomość organizacji pracy laboratorium weterynaryjnego, medycznego, żywnościowego lub innego.

    To bardzo duży plus dla Ciebie jeśli wiesz, jak pracuje się w laboratorium. Ułatwi Ci to zarówno naukę oprogramowania jak również kontakt z klientem.


    • Zaangażowanie, rzetelność i samodzielność w realizacji powierzonych obowiązków .

    Na początku pracy Twój opiekun wyjaśni Ci wszystkie kwestie, przeszkoli i nauczy niezbędnych rzeczy. Jednak nie będzie z Tobą przez cały czas. Po okresie próbnym będziemy oczekiwać samodzielności w realizacji obowiązków.



    Mile widziane:

    • Doświadczenie w bezpośrednim kontakcie z klientem

    Powinieneś potrafić rozmawiać z klientem i przyjąć zgłoszenie nawet, jeśli nie wiesz o co chodzi :)


    • Doświadczenie w manualnym testowaniu aplikacji

    Miło będzie jeśli za cel postawisz sobie znalezienie jak największej liczby błędów w naszym programie. Lepiej Ty, niż klient :)


    Oferujemy

    • stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
    • możliwość pracy w dynamicznym i otwartym zespole profesjonalistów w atmosferze wspierającej kreatywność i rozwój
    • możliwość rozwoju w obszarze R&D, zastosowań medycznych (badań laboratoryjnych) oraz usług globalnych
    • możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez dofinansowanie szkoleń i kursów
    • możliwość udziału w innowacyjnych projektach
    • kartę Multisport


    Uprzejmie informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane aplikacje.

    Dołącz do nas !

    1 558 - 1 818 USD

    Umowa o pracę

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Specjalista/-tka ds. relacji z klientami

    Specjalista/-tka ds. relacji z klientami

    Nowa
    1 117 - 1 688 usd
    AleBilet
    Warszawa
    Content Marketing
    analiza
    samodzielność
    Nowa
    Junior IT Support Specialist

    Junior IT Support Specialist

    Nowa
    Allegro
    Poznań
    język angielski
    IT support
    Google Workspace
    Nowa
    Junior Customer Care Specialist

    Junior Customer Care Specialist

    Nowa
    1 299 - 1 818 usd
    BRAND24 S.A.
    Wrocław
    Customer focus
    Customer Care
    empatia
    Nowa
    Customer Service Manager

    Customer Service Manager

    Nowa
    1 558 - 2 078 usd
    FootballTeamGame
    Kraków
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    analityczne myślene
    skuteczna komunikacja
    język angielski
    Nowa
    Opiekun / Opiekunka Klienta

    Opiekun / Opiekunka Klienta

    Nowa
    BNP Paribas Lease Group Sp. z o. o.
    Warszawa
    język angielski
    dobra organizacja pracy
    skuteczna komunikacja
    Nowa