Oferty
Junior Office Manager
HR

Junior Office Manager

Warszawa
Rodzaj pracy
Niepełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

dobra organizacja pracy

komunikatywność

odpowiedzialność

samodzielność

Microsoft Office

Microsoft Office Excel

PowerPoint

Opis stanowiska

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH – JUNIOR OFFICE MANAGER – UMOWA O PRACĘ / PRACA STACJONARNA / ½ ETATU

 

Jesteśmy Marketing Match – agencją interaktywną specjalizującą się w obszarach SEM/SEO, content marketing, web analytics oraz projektowaniu stron www. Na co dzień tworzymy zgraną drużynę specjalistów. Chcemy, aby każdy pracownik czuł się u nas wysłuchany i zrozumiany oraz miał poczucie stałego rozwoju, bo gramy przecież do jednej bramki! Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. Administracyjnych / Junior Office Manager!

 

Co oferujemy?

 

  • Umowę o Pracę, Zlecenie lub B2B w zależności od Twoich oczekiwań
  • Wymiar zatrudnienia: ½ etatu
  • Pracę 100% stacjonarną w naszym biurze przy stacji metra Pole Mokotowskie
  • Mnóstwo wsparcia od zespołu (nikt u nas nie jest pozostawiony sam sobie)
  • Kompleksowy onboarding i opiekę osoby z zespołu, która będzie Twoim „aniołem stróżem”, szczególnie podczas pierwszych tygodni pracy
  • Orientację na rozwiązanie problemu, a nie szukanie winy
  • Elastyczne godziny pracy (zaczynamy pracę między 08:00 a 10:00)
  • Wynagrodzenie 2500 - 3500 zł brutto / pół etatu w zależności od formy zatrudnienia
  • Prywatną opiekę medyczną PZU Zdrowie (po 3 miesiącach pracy)
  • I oczywiście: służbowy laptop, służbowy telefon, dofinansowanie do karty Multisport (po 3 miesiącach pracy), owocowe wtorki 😊

 

Zgłoś się do nas, jeśli: 

 

  • Jesteś dokładna/y i obowiązkowa/y, przywiązujesz uwagę do szczegółów
  • Jesteś komunikatywna/y, otwarta/y i cechujesz się wysoką kulturą osobistą
  • Jesteś punktualna/y i zorganizowana/y
  • Dbasz o przestrzeganie wewnętrznych zasad i procedur
  • Cechujesz się dużą ilością samodzielności i odpowiedzialności za powierzony obszar funkcjonowania firmy, bez codziennego nadzoru i kontroli ze strony przełożonego,
  • Jesteś nastawiona/y na rozwiązywanie problemów, generowanie propozycji rozwiązań i usprawnień
  • Dobrze znasz Microsoft Excel, Office, Word, Power Point.

 

W naszym zespole będziesz odpowiedzialna/odpowiedzialny m.in. za:

 

  • czuwanie nad zaopatrzeniem biura w artykuły spożywcze i materiały i sprzęty biurowe
  • kontakty z dostawcami, kontrahentami i administracją biura,
  • przyjmowanie i nadawanie korespondencji oraz przesyłek kurierskich
  • zamawianie sprzętu dla pracowników
  • zarządzanie przepływem oraz ewidencją dokumentów (faktur, umów, etc.)
  • dbanie o ogólny porządek (w tym kontakt z firmą sprzątającą)
  • organizację eventów firmowych (wyjść, spotkań integracyjnych)
  • obsługę spotkań wewnętrznych i zewnętrznych odbywających się w biurze (zarządzanie kalendarzami salek konferencyjnych, przygotowanie sal konferencyjnych)
  • Wsparcie administracyjne zespołu (kopiowanie, skanowanie, porządkowanie i archiwizowanie dokumentów)

 

 

Jak wygląda proces rekrutacji?

 

Jeśli się do nas zgłosisz, a Twoje CV spełni powyższe oczekiwania, możesz liczyć na:

 

  1. telefon od Twojego bezpośredniego przełożonego, aby dograć szczegóły i umówić spotkanie
  2. spotkanie w naszym biurze przy ulicy Rakowieckiej w Warszawie / wideospotkanie, aby lepiej się poznać.
  3. drugie spotkanie z naszą załogą (w przypadku osób, które najlepiej spełnią nasze kryteria)
  4. na koniec, spodziewać się możesz oferty pracy, bądź emailowej informacji zwrotnej z podziękowaniem za udział w procesie rekrutacji

 

 

Zatem jeżeli doczytałaś/eś aż do tego punktu i wydaje Ci się, że to może być stanowisko dla Ciebie, to napisz nam kilka zdań o sobie oraz załącz CV!



Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.

Klauzula informacyjna na potrzeby rekrutacji znajduje się tu.

Sprawdź podobne oferty pracy

Asystent / Asystentka biura

Nowa
4 500 - 6 500 pln
Linkhouse
Tychy
Microsoft Office
język angielski
Google Workspace
Nowa

Employee Assistance Specialist with German

Nowa
Ricoh Business Services
Sopot
HR
język niemiecki
Nowa

Koordynator/ka Biura

Nowa
HRK S.A.
Warszawa
zarządzanie czasem
zarządzanie biurem
administracja
Nowa

Office Manager

Nowa
6 000 - 9 500 pln
Rocket Jobs Client
Warszawa
Office Management
język angielski
komunikatywność
Nowa

Mobilny/a Asystent/ka Biurowa do Obsługi Oddziałów (status studenta)

Nowa
mProject sp. z o.o.
Warszawa
administracja
obsługa klienta
język angielski
Nowa