Czym się zajmujemy?
Jesteśmy firmą IT z branży fintech (financial technology), tworzącą technologie dla Brokerów Forex. Stworzyliśmy środowisko technologiczne, wraz z silnikiem transakcyjnym, na którym zbudowaliśmy własną platformę tradingową (Match-Trader) dla firm świadczących usługi finansowe na całym świecie. Posiadamy biura w Polsce (Warszawie i Poznaniu), na Cyprze (Limassol i Nikozji) a także w Dubaju. Szukamy osoby, która wesprze zespół marketingu odpowiedzialnego za globalną komunikację, w roli
Social Media Specialist/ Community Manager
Miejsce pracy: Warszawa, praca stacjonarna
Poszukujemy kreatywnej i doświadczonej osoby na stanowisko Social Media Manager / Community Managera, która:
- Posiada doskonałe umiejętności komunikacyjne i świetnie radzi sobie z komunikacja b2b w mediach społecznościowych oraz prowadzeniem dialogu z użytkownikami platformy (b2c);
- Zna najnowsze trendy i narzędzia w zakresie social mediów oraz potrafi je skutecznie wykorzystywać do budowania społeczności wokół marki;
- Wykazuje się kreatywnością i pomysłowością w tworzeniu angażującej treści marketingowej z uwzględnieniem celów sprzedażowych;
- Posiada analityczne podejście do mierzenia i optymalizowania efektywności prowadzonych działań w social mediach.
Jeśli posiadasz te cechy i chcesz dołączyć do naszego dynamicznego zespołu, aplikuj już dziś!
Nasze oczekiwania względem Kandydatów:
- Doświadczenie na podobnym stanowisku, minimum 5 lat;
- Doświadczenie w pracy przy komunikacji marki w mediach społecznościowych (Telegram, Twitter, Facebook, YouTube, Discord, Instagram);
- Bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność w realizacji powierzonych zadań i umiejętność pracy w zespole;
- Dobra znajomość języka angielskiego min. C1;
- Znajomość języka polskiego w mowie i piśmie;
- Dobra organizacja pracy, umiejętność planowania oraz terminowość;
- Elastyczność w działaniu, gotowość na wprowadzanie zmian (pracujemy w dynamicznie rozwijającym się środowisku);
- Samodzielność w podejmowaniu decyzji oraz umiejętność wyznaczania priorytetów,
- Proaktywne podejście do zadań, a także motywacja w rozwoju zawodowym i poszerzania wiedzy z zakresu mediów społecznościowych.
Osoba na tym stanowisku powinna posiadać dogłębną wiedzę na temat najnowszych trendów w mediach społecznościowych, narzędzi analitycznych oraz strategii angażowania społeczności online.
Mile widziane:
- Doświadczenie w branży fintechowej jest mile widziane;
- Doświadczenie w prowadzeniu kampanii reklamowych w mediach społecznościowych;
- Doświadczenie w pracy z narzędziami do zarządzania mediami społecznościowymi;
- Obsługa narzędzi takich jak: Canva, CapCut - programy do grafiki i tworzenia Video;
- Doświadczenie w przygotowaniu tekstów do reklam LinkedIn, Google Ads;
- Obsługa takich narzędzi jak: Jira, Figma, Slack.
Do zadań osoby na tym stanowisku będzie należało:
- Zarządzanie contentem i prowadzenie komunikacji w kanałach mediów społecznościowych (LinkedIn, Facebook, Telegram, Platforma X, Discord);
- Planowanie harmonogramów publikacji oraz jego realizacja;
- Budowanie relacji z członkami społeczności poprzez regularną interakcję i odpowiadanie na pytania/komentarze;
- Wykorzystywanie narzędzi analitycznych (np. Facebook Insights, Twitter Analytics) do śledzenia kluczowych wskaźników skuteczności (KPI) i mierzenia wyników kampanii;
- Optymalizacja treści w oparciu o analizę danych w celu zwiększenia zaangażowania i osiągnięcia celów biznesowych;
- Identyfikowanie nowych trendów i możliwości w mediach społecznościowych oraz rekomendowanie innowacyjnych rozwiązań.
Dlaczego warto z Nami pracować?
- Osobom pracującym u nas na kontrakcie B2B oferujemy 30 dni płatnej przerwy od świadczenia usług w skali roku, a w przypadku osób na umowie zlecenie - 24 dni (w skali roku);
- Oferujemy atrakcyjne premiowanie na poziomie 2 - 4 pensji rocznych rozliczanych w systemie kwartalnym
- Pracujemy w nowoczesnym biurze w centrum Warszawy z dogodnym dojazdem komunikacją miejską. Każdy zespół posiada własny pokój, nie pracujemy na open space’ach;
- Zapewniamy pełne wdrożenie z wykorzystywanych technologii oraz systemów;
- Pracujemy stacjonarnie ze względu na dynamikę zmian w branży i konieczność szybkiego reagowania, dlatego wspieramy relokację do Warszawy kandydatów z całej Polski;
- Oferujemy naszym Pracownikom możliwość aktywnego spędzania wolnego czasu dzięki karcie Multisport;
- Choć nie jesteśmy korporacją i panuje u nas nieformalna atmosfera to kluczem naszej silnej pozycji na rynku jest wysoce profesjonalna postawa oraz zaangażowanie naszych teamów;
- Zapewniamy pełne wdrożenie z wykorzystywanych technologii oraz systemów;
- Inwestujemy w rozwój zawodowy. Posiadamy budżet szkoleniowy, z którego każdy pracownik może skorzystać po okresie próbnym. Ponadto stwarzamy przestrzeń do uczestniczenia w targach/ eventach branżowych;
- Wszyscy pracownicy, niezależnie od stażu pracy i formy zatrudnienia, mają dostęp do pakietu prywatnej opieki medycznej Lux Med, który w całości opłaca firma;
- Każdego roku organizujemy weekendowy wyjazd integracyjny, który jest pełen różnorodnych atrakcji, tak aby każdy mógł się dobrze bawić i zrelaksować;
- Mamy "Pizza Fridays" oraz często organizujemy wyjścia integracyjne;
- Nie mamy dress code'u;
- Jesteśmy otwarci na pomysły i inicjatywny naszych pracowników takich jak: akcje charytatywne, benefity, itp.;
- Dbamy o zdrowie, dlatego od poniedziałku do piątku mamy owoce w firmie;
-
Lubimy sport, dlatego zebraliśmy drużynę piłkarską i gramy w Elit Lidze (https://elitliga.pl/druzyna/292).
Zainteresowała Cię nasza oferta? Prześlij do nas swoje CV wraz z portfolio - chętnie Cię poznamy!
Jak wygląda proces rekrutacji?
- Wyślij nam swoje CV wraz z portfolio: Chętnie przeczytamy też kilka słów czemu czujesz, że to będzie dobry match.
- Odbędziemy krótką, ok. 15 minutową zapoznawczą rozmowę telefoniczną.
- Wybrane osoby spotkają się z Deputy Head of Marketing, z którym będą bezpośrednio współpracować.
- Opcjonalnie spotkanie z Head of Marketing.
- Decyzja o zatrudnieniu i oferta lub informacja zwrotna.