Realizacja i koordynacja prac zlecanych dla zespołu UX,
Kreowanie kultury Customer Experience – tworzenie prostej, przejrzystej i przyjemnej drogi zakupów dla serwisów naszych klientów,
Proaktywne działania w relacjach z Klientami oraz wewnątrz organizacji,
Mierzenie poziomu skuteczności ścieżek zakupowych metodami jakościowymi i ilościowymi – wskazywanie konkretnych metod i narzędzi badań, przygotowanie i ich przeprowadzanie, wyciąganie wniosków, przygotowywanie raportów i prezentacja interesariuszom ,
Dbałość o terminowość i budżet zlecanych projektów,
Przygotowywanie i przeprowadzanie badań potrzeb,
Projektowanie makiet przedstawiających budowę interfejsu i użytych komponentów,
Szkolenie klienta w zakresie obsługi wdrażanych rozwiązań,
Wsparcie w kompletowaniu wymagań od klienta,
Współpraca z zespołem project managerów, grafików oraz programistów podczas wdrażanych projektów.
Wymagania:
Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku min. 2 lata,
Umiejętność wyciągania wniosków na podstawie danych liczbowych w celu podejmowania najkorzystniejszych decyzji,
Znajomość dobrych praktyk projektowych i determinacja do dostarczania rozwiązań wysokiej jakości,
Planowanie pracy zespołu, elastyczne reagowanie na zmieniające się warunki i priorytety, dostosowywanie działań do dynamicznych potrzeb projektu,
Wysokie kompetencje interpersonalne: Łatwość nawiązywania relacji międzyludzkich, umiejętność słuchania i motywowania,
Zdolność analitycznego myślenia, dociekliwość,
Umiejętność przeprowadzania testów i badań na użytkownikach obszarze UX Design,
Umiejętność sporządzania i odczytywania dokumentacji technicznej,
Kreatywność -> umiejętność proponowania własnych rozwiązań,
Umiejętność obsługi narzędzi: Figma, XD,
Znajomość języka angielskiego min. B2,
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie w wybranej przez Ciebie formie (umowa o pracę, B2B),
Pracę w systemie hybrydowym (1-2 dni w tygodniu pracujemy w biurze), ale jeśli jesteś spoza regionu łódzkiego oferujemy pracę 100% zdalną),