Serwus!
Tutaj Mięsna Paczka – jeden z najszybciej rosnących start-up’ów z kategorii food e-commerce w Polsce!
Dla “Spinaczy” – czyli ambitnych i wszechstronnych organizatorów, szukających miejsca do intensywnego rozwoju z codziennym poczuciem robienia czegoś dobrego – budujemy najlepsze start-up’owe miejsce pracy w Polsce!
A dla Klientów – oferujemy tylko świeże, certyfikowane i ekologiczne mięso, z wygodną dostawą 📦 do dowolnego miejsca w całym kraju! 🚛
Zapraszamy na pokład!
Stanowisko: All Brand Copywriter 🚀
To niepowtarzalna szansa dla wybitnej osoby na dołączenie do Ekipy Mięsnej Paczki oraz bycie częścią ogromnego sukcesu! 🚀
Jeśli jesteś osobą…
⭐ wybitną – A-playerem wyraźnie wyróżniającym się w swoim copywriter’skim fachu,
⭐ chcącą skupić się na jednej marce – zgłębić jej istotę, wspierać jej rozwój i towarzyszyć jej w każdym kreatywnym etapie oraz
⭐ chcącą realnie wpływać na sukces marki poprzez tworzenie wysokiej jakości treści na każdym etapie kontaktu z Odbiorcami,
⭐ głodną odniesienia ogromnego sukcesu zawodowego,
⭐ która ma potrzebę robienia czegoś dobrego dla innych…
to jest to właśnie TA szansa! ⭐
#DołączDoPaczki
Mamy produkt, który Klienci kochają, rewolucjonizujemy trudną branżę, promując rozwój rolnictwa ekologicznego, a nasza wewnętrzna, pełna energii i niepowtarzalna kultura pracy sprawia, że najlepsi czują się tutaj doskonale – nasz zespół to już ponad 30 specjalistów!
#DawajDoNas!
🚀 Co będziesz robić?
TL;DR ✅ Jako All Brand Copywriter Mięsnej Paczki będziesz…
1️⃣ Primo! Pisać, pisać, i jeszcze raz… pisać! Zarówno proste i krótkie teksty, jak i dłuższe formy. Tworzyć copy wszędzie tam, gdzie będzie ono potrzebne!
2️⃣ Secondo! Wywoływać emocje, opowiadać historie. Destylować złożone kwestie, w jasny, zwięzły przekaz, do limitu znaków.
3️⃣ Terzo! Dostarczać materiały do różnych projektów, dla całej marki.
A bardziej szczegółowo…
✅ W swojej codziennej pracy:
tworzysz skuteczne i sprzedające mikro-copy:
przygotowujesz treści promocyjne: na banery reklamowe lub np. na ulotki, które dodajemy do Paczek 📦
piszesz i redagujesz treści SMSów, które wysyłamy do naszych Klientów 📱
piszesz teksty na potrzeby naszego sklepu e-commerce – komunikaty pojawiające się na stronie sklepu, treści powiadomień czy pop-up’ów i inne 🛒
tworzysz wywołujące emocje i perswazyjne long-content pieces:
tworzysz skrypty do reklam wideo
piszesz i redagujesz treści mailingów do Klientów: newsletterów i kampanii sprzedażowych 📧
piszesz wpisy na bloga, które angażują Odbiorców i wzmacniają SEO – wiesz czym są słowa kluczowe 😀
opracowujesz treści artykułów PR
współtworzysz kampanie reklamowe:
przygotowujesz koncepcje kreatywne i teksty do kampanii reklamowych na różne platformy, zarówno digital jak i offline
piszesz treści na social media marki 💻
współtworzysz treści produktowe:
piszesz i redagujesz etykiety produktowe 🥩
tworzysz treści promujące nasze produkty w różnych kanałach komunikacji
optymalizujesz treści:
wykonujesz proofreading i poprawiasz istniejące teksty, aby były zgodne z marką, jej tonem głosu i wywoływały odpowiednie emocje
sprytnie i zaradnie używasz AI do przyspieszenia procesu tworzenia treści, dbając o ich wysoką jakość
rozwijasz “Tone of Voice” marki:
tworzysz i adaptujesz treści, które są zgodne z TOV marki
dostosowujesz komunikację do różnych grup docelowych brandu
rozwijasz język marki oraz styl komunikacji marki, dbasz o jej spójność i wyróżnialny charakter
monitorujesz i analizujesz skuteczność generowanych treści:
analizujesz efektywność tworzonych treści
wskaźniki zaangażowania czy CTR nie są Ci obce
celnie wprowadzasz usprawnienia i iteracje na podstawie wyników i feedbacku z kampanii
współpracujesz z zespołem:
z Karolą, nasz Content PM-ką, wspólnie planujesz i realizujesz projekty contentowe,
zwinnie poruszasz się na platformach GDrive, Canva oraz Figma, Klaviyo
dbasz o najwyższą jakość generowanych treści, na każdym etapie developmentu, od koncepcji do finalnej wersji
z otwartością przyjmujesz feedback, wprowadzasz poprawki zgodnie z uwagami, dążysz do ciągłego doskonalenia tworzonych treści
🎯 Wymagania:
Must have:
ponad 1 rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
doświadczenie pracy z e-commerce (najlepiej D2C)
język polski to Twój język ojczysty
umiejętność tworzenia tekstów wolnych od błędów stylistycznych, gramatycznych i ortograficznych
wyczucie emocjonalne doboru słów – rozumienie subtelnych znaczeń słów, tak aby tworzyć treści trafiające do odbiorcy na poziomie emocjonalnym i intelektualnym
umiejętność destylowania złożonych tematów i skomplikowanych celów w jasny i zwięzły przekaz, który potrafisz zamknąć w kilku słowach, limicie znaków
język angielski znasz na poziomie min. B2
szerokie portfolio zrealizowanych, a co ważniejsze – wysokiej jakości, projektów - od form mikro do long
Bardzo ważne: próbki prac złożone w portfolio (.pdf) załącz w formularzu aplikacyjnym (bez nich nie rozpatrzymy Twojego zgłoszenia). Instrukcja do opracowania portfolio na końcu ogłoszenia.
Bardzo mile widziane:
doświadczenie pracy w start-up’ie
doświadczenie pracy w agencji kreatywnej.
⭐️ Ty…
1️⃣ Po pierwsze: masz talent, doświadczenie, ambicję i chęci! 🚀
2️⃣ Po drugie: chcesz zdobyć doświadczenie budowania silnego brandu! 🏗️
3️⃣ Po trzecie: chcesz być częścią największego sukcesu start-up’u food e-commerce w Polsce! 🏆
A ponadto:
jesteś mistrzem storytellingu
masz bogate słownictwo
słowem potrafisz skutecznie wywoływać emocje oraz stosować perswazję
masz czarny pas w pisaniu prostych i krótkich tekstów na bardzo kompleksowe i skomplikowane, a niejednokrotnie trudne tematy #mięso
potrafisz w ekspresowym tempie wyczuć Tone of Voice marki i w tym tonie się komunikować oraz trzymać jego spójność, pracować nad wyróżnialnym charakterem
umiesz szybko zrozumieć strategiczny kierunek komunikacji i prowadzić komunikację brandu w tym kierunku
utrzymując spójność komunikacji, jesteś w stanie adresować słowem wyjątkowe dla różnych grup docelowych potrzeby
motto “think deeply, act swiftly” mówi o Tobie absolutnie wszystko
Twoją pracę cechuje zwinność - pracujesz szybko, dowozisz wysokojakościowe copy, niewymagające zbyt wielu poprawek
nie boisz się AI, ale… korzystasz z niej w celu przyspieszenia swojej pracy, nie jak z narzędzia do generowania bezwartościowych treści
rozumiesz dobrze jak konsumuje się treści w różnych mediach, zarówno w digitalu, jak i offline
otwarcie przyjmujesz feedback i szczere, ale życzliwe, info zwrotne
fajnie, jeśli zwyczajnie lubisz tematy szeroko pojętego #food i potrafisz pisać tak, że jak trzeba, to czytelnikowi ślinka cieknie
Świetnie się u nas odnajdziesz, jeśli jesteś “Spinaczem”, czyli wszechstronnym i ambitnym organizatorem, dla którego ogarnianie wielowątkowych tematów oraz “dowożenie” to chleb powszedni 🍞
Jako “Spinacz” z Ekipy Mięsnej Paczki:
masz bardzo wysokie poczucie odpowiedzialności i dużą potrzebę sprawczości – lubisz przejmować inicjatywę, jesteś samodzielny i proaktywny w myśleniu, skuteczny w działaniu i świadomy konsekwencji swoich decyzji
inspirujesz jakością i tempem dowożonych efektów
zawsze dajesz z siebie 100 % 🚀 i tego samego wymagasz od tych, z którymi działasz
różnorodność, zmienność i mnogość problemów w realizacji zadań Cię nie przerażają - każdy problem ma rozwiązanie 💪
po mistrzowsku zarządzasz projektami 🏅 - ogarniasz bardzo złożone procesy ⚙️, tak, że wszystko się wydarza (bez opóźnień)
potrafisz dobrze planować i zarządzać swoją pracą
pracujesz zaradnie, rzetelnie i skutecznie ⚙️
jesteś terminowy ⌚
jesteś błyskotliwy, uczysz się bardzo, bardzo szybko – umiesz sprawnie przepiąć się pomiędzy tematami czy zadaniami, nie gubisz się, łączysz kropki, myślisz rozwiązaniami, łapiesz w mig, a myśleniem wychodzisz “poza pudełko” 📦
masz ciąg na bramkę ⚽️, czyli grasz zespołowo, ważny jest dla Ciebie wspólny cel i wzajemne zależności, działasz tak, aby się przybliżać codziennie do celu, znajdując złoty środek między wszystkimi zmiennymi
A ponadto:
Twoje zachowanie cechują: uczciwość, życzliwość, zaradność, rzetelność i równowaga - nasze wartości już teraz, na piśmie, bardzo mocno z Tobą rezonują, a co dopiero “w boju”!
jesteś osobą ambitną, głodną wyzwań, zorientowaną na osiąganie celów, chcącą się rozwijać!
wysoka motywacja, chęć działania, naturalny “drive” do robienia rzeczy - to Ty!
👩🏻🤝👨🏼 Zespół:
Twoją bezpośrednią przełożoną będzie Karola, nasza Content Project Manager’ka, która w Mięsnej Paczce zarządza procesem tworzenia contentu - zarówno tworząc go sama, jak i współpracując z naszym grafikiem 🤝
Dołączysz do #TeamMarketing, którego pracę “spina” Pati, nasza Chief Marketing Officer’ka ⭐
Ponadto, w swojej codziennej pracy, będziesz mieć wiele punktów styku z:
Martą - naszą SoMe & Influencer Marketing Project Managerką oraz jej zespołem,
Kariną - naszą Senior Marketing Managerką,
Wiki - naszą Junior Marketing Automation Specialistką,
ale też i innymi osobami, które potrzebować będą pisanych treści, czy proof-readingu. Współpraca z wieloma utalentowanymi zawodnikami gwarantowana!
💰 Co oferujemy:
wynagrodzenie: 6 000 - 9 000 zł netto + VAT (zależnie od doświadczenia)
umowa B2B (Umowa Zlecenie też wchodzi w grę)
26 dni płatnych nieobecności w roku
pakiet prywatnej opieki medycznej: Allianz + Enel Med
dofinansowanie karty sportowej: MultiSport
zniżki na Mięsną Paczkę, naturalnie 📦
🎁 a do tego:
super zdrową kulturę start-up’u, która sprzyja intensywnemu rozwojowi, dowożeniu efektów na miarę własnego potencjału i śmianiu się razem po drodze – jesteśmy grupą ambitnych, wszechstronnych osób, którzy lubią to, co robią i z przyjemnością przychodzą do pracy, którzy chcą wspólnie (choć minimalnie) zmienić porządek tego świata i sprawić, że jest on choć odrobinę lepszy 🌍
jesteśmy Paczką, nie tylko Mięsną Paczką 🚀, ale przede wszystkim zgraną Ekipą fajnych i lubiących się osób – wspólnie świętujemy sukcesy i wspieramy się w ciężkich okresach. Celebrujemy mniejsze i większe ważne momenty z życia – zarówno organizacji jak i prywatnego, organizujemy spotkania integracyjne lub wspólne wyjścia np. planszówki, bilard, kręgle albo karaoke, (chociaż oficjalnie nikt nie potrafi śpiewać)
bardzo dbamy o dążenie do równowagi, dobrego samopoczucia i możliwego work-life balance, więc staramy się pracować 9-17, a po pracy wyłączamy służbowe telefony 📵
jesteśmy wyjątkowym start-up’em, który ciągle jest w budowie - przygoda trwa! U nas wciąż wszystko jest możliwe (and we mean it)! 🚀 Dużo już mamy zbudowane, dużo jeszcze do zbudowania, i jest to fascynująca podróż, a tych którzy dają z siebie wszystko i dowożą efekty - uczciwie doceniamy jak możemy 💎
działamy w przytulnym biurze zlokalizowanym w samym centrum miasta, w zabytkowej kamienicy przy ul. Sienkiewicza 4, tuż przy stacji metra Świętokrzyska, w którym zorganizowaliśmy sobie m.in. super kuchnię z długim, drewnianym stołem, przy którym dzielimy posiłki i codzienne historie ☕
Bardzo ważne: pracujemy razem w biurze (tryb “Office Only”):
Mięsna Paczka 🚀 to firma w budowie, którą tworzą ludzie ✨. Chcemy i potrzebujemy wzajemnego towarzystwa oraz relacji - na co dzień, na żywo. W ten sposób “spinamy” 📎 tematy na najwyższym poziomie 🔝 i codziennie czerpiemy frajdę z bycia w tej podróży razem, gdy idzie i gdy nie idzie (bo nie tylko o dowiezienie wyniku w tej robocie chodzi). Dajemy szansę młodszym pracownikom na obserwowanie zachowań seniorskiej części Ekipy. Szybko tworzymy więzi - w niemożliwych zdalnie, spontanicznych momentach. Świętujemy małe i duże chwile, śmiejemy się i najzwyczajniej w świecie dodajemy sobie nawzajem energii🪫
Obawiasz się, że ciężko Ci będzie skupić się w biurze? Bez obaw! Mamy kulturę i rytm działania, które wychodzą temu naprzeciw, ograniczają “mailozę” i “spotkaniozę” i pozwalają łączyć codzienny “Deep Work” 🤓 ze spontanicznym śmiechem i ploteczkami przy ekspresie do kawy ☕ Na pokład bierzemy tylko energodajnych ludzi 🔋, którzy do nas pasują, wyznają nasze wartości, więc w naszym przypadku praca w biurze jest naprawdę przyjemna.
Dołącz do nas w 5. prostych krokach!
Daj się poznać - uzupełnij formularz aplikacyjny, załącz swoje CV oraz próbki prac (portfolio)!
Jeśli zaprosimy Cię do udziału w procesie rekrutacyjnym - spodziewaj się następujących etapów procesu rekrutacyjnego:
Etap 1: ok. 30-minutowa telefoniczna rozmowa kwalifikacyjna 📞 z naszym HR - Moniką lub Pauliną
Etap 2: 25-minutowe spotkanie online z Pati, naszą Chief Marketing Officer’ką, aby się poznać oraz opowiedzieć Ci o wyzwaniach, które czekają na Ciebie na pokładzie 🚀
Etap 3: kreatywne zadanie rekrutacyjne do samodzielnego “rozgryzienia” w domu 🥜
Etap 4: spotkanie rekrutacyjne z Karolą oraz Pati, na które zaprosimy Cię do naszego biura, które potrwa ok. 60-75 minut, a w trakcie którego damy Ci możliwość przekonania się, czy Mięsna Paczka to miejsce dla Ciebie 🧩
Etap 5: Reference Check
🍗 📦 🔥 🚀
Spodobała Ci się nasza oferta i czujesz, że świetnie się u nas odnajdziesz – nie zwlekaj, aplikuj jeszcze dziś!
Czekamy na Ciebie!
🍗 📦 🔥 🚀
Kulisy pracy w Mięsnej Paczce! 🚀
Sprawdź nasze publikacje opowiadające o kulturze Mięsnej Paczki!
Na naszym profilu na LinkedIn [KLIK] regularnie dodajemy wideo o tym, jak pracuje się w Mięsnej Paczce!
Zajrzyj i sprawdź (koniecznie)!
🍗 📦 🔥 🚀
A może podcast?! 🚀
Posłuchaj wywiadu, w którym nasz CEO oraz współtwórca Mięsnej Paczki – Damian Kopecki opowiada o... kulisach pracy w Mięsnej Paczce! 🚀
Podcast: https://open.spotify.com/episode/4lXPicN5TNvjpFlIfTJaYc
Jeśli jesteś osobą, która w słowach Damiana odnalazła siebie lub wręcz słuchała o sobie oraz podoba Ci się sposób w jaki działamy i jak robimy rzeczy – zapraszamy na pokład!
🍗 📦 🔥 🚀
Sprawdź nasze kanały social media:
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/miesnapaczka
Instagram: https://www.instagram.com/miesnapaczka.pl/
Facebook: https://www.facebook.com/miesnapaczka/
YouTube: https://www.youtube.com/@miesnapaczka
Instrukcja do portfolio:
Przygotuj jeden plik .pdf i załącz do formularza (dodatkowo, do CV).
Chcemy w nim zobaczyć:
1. teksty reklamowe na Meta (Facebook/Instagram):
3 przykłady krótkich tekstów reklamowych do grafik – nagłówki, call-to-action, zwięzłe opisy.
dobrze, jeśli opiszesz krótko, jaką strategię wybrałeś i co chciałeś osiągnąć danym tekstem.
2. opisy do reklam na Meta:
3 przykłady pełnych opisów, które towarzyszyły grafikom lub wideo na Facebooku/Instagramie.
fajnie, jeśli będą to różnorodne podejścia – np. storytelling, perswazja, opisy informacyjne.
do każdego przykładu dorzuć kilka słów o kontekście: cel kampanii, grupa docelowa.
3. reklamy tekstowe na Google Ads:
3 przykłady tekstowych reklam Google Ads – nagłówki i główne teksty.
jeśli możesz, opisz, jak radziłeś sobie z ograniczoną liczbą znaków.
4. dłuższe formy – newslettery i posty na bloga:
2 przykłady dłuższych tekstów:
newsletter: przykład, który dobrze angażuje odbiorcę, buduje relację i zachęca do działania (np. kliknięcia).
post na bloga: min. 500 słów, który pokazuje, że potrafisz tworzyć ciekawą i wartościową treść, która angażuje czytelnika.
przyda się krótkie wyjaśnienie, jakie były cele tych treści – np. edukacja, budowanie świadomości marki, zwiększanie ruchu na stronie.
Ogólne wskazówki:
dobrze, jeśli każdy przykład będzie jasno opisany – gdzie został użyty i jaki był jego cel.
zależy nam na różnorodności stylów i tonów, dostosowanych do różnych grup odbiorców.
możesz oczywiście zanonimizować przykłady prac ze wzg NDA, ale pokaż nam swoje podejście.
kilka słów o Twoim procesie twórczym przy każdym przykładzie mile widziane!
Takie portfolio pomoże nam zobaczyć, jak dobrze radzisz sobie z różnymi formatami treści i jak skutecznie komunikujesz się z odbiorcami.
Wielkie dzięki z góry za przygotowanie pliku!
B2B
Sprawdź podobne oferty pracy