W NAVIFLEET budujemy własne aplikacje webowe i mobilne, które wspierają pracę osób odpowiedzialnych za zarządzanie samochodami służbowymi w firmach. Aplikacje działają w modelu SaaS i są skierowane do polskiego segmentu B2B oraz B2E.
Aktualnie poszukujemy: Specjalistki lub Specjalisty ds. Marketingu
Praca stacjonarna w biurze w Limanowej lub hybrydowo.
Hybrydowo czyli:
Co będzie należało do Twoich obowiązków?
Szukamy kreatywnej osoby, która po zapoznaniu się z naszymi produktami, branżą, wyzwaniami i celami będzie wychodzić z inicjatywą i samodzielnie tworzyć materiały z potencjałem na generowanie leadów. Potrzebujemy specjalistki lub specjalisty, który zajmie się pracą operacyjną, taką jak:
👍 Opracowaniem i realizacją strategii komunikacji naszych produktów cyfrowych w naszych kanałach takich jak blog i media społecznościowe,
👍 Tworzeniem case studies, testimoniali klientów, sucess stories,
👍 Tworzeniem treści na strony produktowe ,
👍 Samodzielne prowadzenie projektów komunikacyjnych,
👍 Opracowanie i realizacja strategii komunikacji naszej roadmapy integrując marketing z rozwojem produktu,
👍 Monitoring i bieżąca analiza trendów,
👍 Raportowanie współpracy na bazie jasno i wspólnie ustalonych KPI,
👍Uczestniczenie w spotkaniach sprzedażowych i aktualizacja odpowiedzi na pytanie: jak wygląda proces zakupowy naszego klienta
Czego wymagamy?
✅ Umiejętności zarządzania pracą własną i pracą z interesariuszami
✅ Umiejętności tworzenia treści, które są skupione na celach biznesowych (a nie są tworzone dla samego tworzenia )
✅ Umiejętności researchu, analizy konkurencji, zejścia od ogółu do szczegółu i chęci do zrozumienia omawianych zagadnień i wyzwań w naszej branży (mamy szczegółową dokumentację, więc nie będziesz zostawiony/a sam/a sobie)
✅ Umiejętność tworzenia przyswajalnych i merytorycznych tekstów, bez lania wody.
✅ Umiejętności współpracy z zewnętrznymi kontrahentami (np. graficy) i ekspertami branżowymi.
✅ Bardzo dobra znajomości kanałów SM: Facebook, Instagram, Tiktok i X oraz ich systemów reklamowych
MILE WIDZIANE: Doświadczenie w tworzeniu treści reklamowych w formacie wideo
✨Pracę nad nowym produktem w stabilnym środowisku - istniejemy na rynku od 2012 roku i tworzymy produkt, który jest w fazie wzrostu, a więc możesz mieć realny wpływ na jego kształt, marketowanie go.
✨Bardzo bogate repozytorium wiedzy produktowej (co robimy, komu sprzedajemy, czym się wyróżniamy, jakie pain-pointy adresujemy, co zamierzamy zrobić).
✨Potężne wsparcie merytoryczne wewnątrz (zespół produktowy) i na zewnątrz (eksperci branżowi) organizacji. Wiemy że wszyscy w firmach mają wywalone na marketingowców, my wierzymy że bez dobrego marketingu nie ma dobrego produktu. Twój “work-buddy” wdroży Cię w całą organizację i pomoże w każdej sytuacji, w której poczujesz zagubienie.
💰wynagrodzenie przy umowie B2B od 9 000 zł netto do 14 000 zł netto, lub 7500 zł brutto do 11500 zł brutto przy umowie o pracę.
Widełki mają dużą rozpiętość, ponieważ chcemy zaprosić, do procesu osoby bardziej i mniej doświadczone - najważniejsza jest dla nas postawa i chęć do pracy.
💻Pracujemy na sprzęcie Apple,m ale jak wolisz Widnowsa lub Androida, to telefon, komputer możesz wybrać sobie sam
✨współtworzenie kameralnej, ale nowoczesnej firmy w technologicznej, bardzo rozwojowej branży,
✨Bezpłatne obiady w biurze, multisport, lekcje języka angielskiego, finansowanie kursów i szkoleń.
✨Webflow
✨Google Wrkspace
✨Jira & Confluence
✨Freshsales
✨Figma
✨Intercom
✨Miro & Mural
B2B
Umowa o pracę
Sprawdź podobne oferty pracy