OBOWIĄZKI:
- Zarządzanie i administrowanie sklepem internetowym: www.orientana.pl
- Monitorowanie sprzedaży, zwiększanie konwersji, wartości koszyka zakupowego i wartości obrotów
- Analizowanie zachowań klientów, trendów i danych dotyczących sprzedaży
- Analiza skuteczności kampanii marketingowych
- Wyznaczanie celów i realizacja planów sprzedaży
- Biegła praca z wordpress / woocommerce
- Codzienna obsługa Baselinker – rozbieżności, kontrola zamówień
- Współpraca i wdrażanie kampanii z agencją marketing performance
- Rozumienie i kontrola podstawowych KPI’s: ROAS, CR, AOV, CTR , CPM
- Współpraca z siecią afiliacyjną, prowadzenie programów lojalnościowych i działania w ramach influencer marketing
- Aktualizacja opisów produktów, zdjęć, treści sklepu
- Identyfikowaniem nowych możliwości rozwoju sklepu internetowego
- Wdrażanie nowych narzędzi do automatyzacji marketingu
- Utrzymywanie wysokiej jakości obsługi klienta i kontakt z klientem
- Dbanie o poprawność informacji na stronie i aktualizacja opisów
- Zarządzenie budżetem marketingowym
WYMAGANIA:
- Minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku związanym z e-commerce i prowadzeniem sklepu online
- Obowiązkowa bardzo dobra znajomość techniczna wordpress
- Bardzo dobra znajomość obsługi Baselinker
- Rozumienie I poprawne czytanie danych Google Analytics
- Doświadczanie we współpracy z agencją marketing performance i rozumienie wskaźników: ROAS, CR, CTR, CPM
- Rozumienie najlepszych praktyk SEO i założeń UX
- Umiejętność analizy danych i podejmowania decyzji na ich podstawie.
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Praca od zaraz
Tryb pracy 1HO w tygodniu po okresie próbnym