O Tobie
Poszukujemy do naszego zespołu zwinnej osoby z doświadczeniem w komunikacji B2B, pisaniu tekstów i prowadzeniu działań media relations gdzie proces od rozpoznania do zakupu ma wiele etapów, jest rozłożony w czasie i w zdecydowanej większości przekaz prowadzimy na płaszczyźnie racjonalnej. Tworzone przez Ciebie treści będą zwykle miały charakter poradnikowy i dużą dozę informacji technicznych lub technologicznych a duża część argumentacji będzie dotyczyła sfery racjonalnej. Zatem doświadczenie z komunikacji z FMCG będzie przydatne w niewielkim stopniu:-( Umiejętność utrzymywania bliskiego kontaktu i partnerskich relacji z dziennikarzami będzie wspierała nie tylko Twoich klientów, ale i Ciebie.
O nas
Mamy za sobą ponad 30 lat doświadczeń, w tym wiele lat w międzynarodowych strukturach siec i pomimo szerokiego spektrum kompetencji dbamy o utrzymanie butikowego charakteru i elastyczności w działaniu. Nasza agencja PR jest częścią Pegasus Group - agencji marketingu 360 stopni. Pomagamy klientom budować przewagi rynkowe za pomocą działań marketingowych. Dbamy, aby działania, które dla nich prowadzimy, przynosiły lepsze rezultaty od działań konkurencji.
Zamiast pracować w systemie „klient tak chciał, więc tak robimy", analizujemy sytuację i jeśli widzimy lepszy sposób na osiągnięcie celu, to przedstawiamy argumenty i przekonujemy klienta do zmiany. To wymaga większego zaangażowania, ale daje też więcej satysfakcji i przynosi lepsze efekty biznesowe naszym klientom.
#PerformanceMatters!
O klientach
Nie każda firma, nawet z wielkim budżetem może zostać naszym klientem. Nasi klienci to w zdecydowanej większości międzynarodowe firmy, które są liderami w swoich wąskich segmentach rynkowych. Osoby reprezentujące klientów, z którymi współpracujemy, cechują się wysoką kulturą osobistą i dobrze rozumieją, na czym polega partnerska relacja. Klienci, dla których pracujemy, cenią sobie jakość i to dobrze się komponuje z butikowym charakterem i elastycznością, która staramy się zapewnić. Zdecydowana większość komunikacji z klientami odbywa się w języku angielskim.
Zakres obowiązków:
Podstawowe
- Prowadzenie działań media relations
- Pisanie tekstów i tworzenie treści na potrzeby działań PR, SoMe i content marketingowych
- Bieżący kontakt z dziennikarzami
- Prowadzenie profili na platformach LinkedIn a czasem tych o większych zasięgach
- Prowadzenie projektów, doradztwo i obsługa klientów
Rutynowe
- Adaptacja globalnych treści master, przygotowanych w języku angielskim do warunków polskich
- Koordynacja pracy podwykonawców
- Przygotowywanie raportów, itp.
Opcjonalnie (do nauczenia się)
- Przygotowywanie i prezentowanie strategii i kosztorysów
- Optymalizowanie treści pod kątem SEO
- Przygotowywanie analiz potencjału wyszukiwania
- Opracowywanie tematyki treści na podstawie skali wyszukiwania
- Planowanie i optymalizowanie kampanii na platformach reklamowych
- Analizowanie zachowań użytkowników, optymalizowanie działań
Wymagania:
Podstawowe
- Łatwość tworzenia treści poradnikowych lub sprzedażowych o ustalonej strukturze, opierających się na argumentacji racjonalnej i przedstawiających w prosty sposób zagadnienia techniczne (do tego potrzebny jest ścisły umysł).
- Doświadczenie w prowadzeniu działań media relations i pracy w agencji public relations przy obsłudze klientów
- Minimum 2-letnie doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów
- Doświadczenie w prowadzeniu projektów dla firm z obszarów B2B, dóbr trwałych lub usług inwestycyjnych
- Dobra organizacja pracy i równoległe prowadzenie kilku projektów (jednak nie przesadzamy z ich ilością, bo jakość jest najważniejsza).
- Samodyscyplina, odpowiedzialność i samodzielność
Mile widziane doświadczenie w:
- Opracowywaniu strategii komunikacji, social media, performance i marketingowej
- Prowadzeniu projektów typu performance z zakresu digital i social media
- Pracy w agencji interaktywnej lub agencji social media przy obsłudze klienta i przygotowywaniu strategii
- Analizowaniu zachowań użytkowników na stronach www
- Planowaniu, prowadzeniu i optymalizacji kampanii na platformach reklamowych
- Tworzeniu treści video
- Prowadzeniu działań SEO
- Prowadzeniu działań marketing automation
- Organizacji eventów
- Współpracy z influencerami
- Budowie stron www
- Innych obszarach marketingu internetowego
Znajomość języków obcych:
- angielski na poziomie min. B2 - praca z klientami anglojęzycznymi
Bardzo Cię polubimy, jeśli:
- Nowe wyzwania i realizacja odpowiedzialnych zadań sprawiają Tobie frajdę
- Dbasz o swój rozwój, lubisz się uczyć, poznawać nowe obszary i techniki
- Jesteś dobrym graczem zespołowym
- Bronisz swoich racji jeśli masz mocne argumenty
- Stając przed problemem szukasz sposobu zamiast powodu
- Lubisz usprawniać sposoby realizacji projektów i wdrażać nowe narzędzia np. AI
- Będziesz razem z nami budować kulturę szczerości i otwartości
- Nie akceptujesz bylejakości
- Chcesz wpływać na sposób funkcjonowania zespołu i firmy
Oferujemy
- Możliwości rozwoju w obszarach prowadzenia działań performance, SEO, przygotowywania strategii w obszarze najnowszych technologii marketingowych
- Pracę w firmie o stosunkowo niskiej rotacji
- Pracę dla międzynarodowych klientów w życzliwym zespole.
- Opcję pracy hybrydowej - zdalne piątki
- Miejsce do parkowania
- Domową atmosferę. Open space i korpo klimat możesz puścić w niepamięć:)
- Ptaki ćwierkające pod oknem zamiast zapylenia i zgiełku Mordoru
- Możliwość pracy na tarasie w otoczeniu krzewów i drzew :)