będziesz osobą odpowiedzialną za współpracę z kluczowymi klientami firmy i budowanie długotrwałych relacji z nimi;
będziesz analizować potrzeby klientów i doradzać w zakresie najlepszych rozwiązań, odpowiadających ich celom i wyzwaniom;
będziesz koordynował/a pracę na linii klient - zespoły wewnętrzne naszej firmy (analitycy, developerzy, testerzy danych), aby zapewnić, że projekty są dostarczane zgodnie z harmonogramem, a cele klienta są osiągane;
codziennie będziesz zarządzać wieloma zadaniami i projektami – przede wszystkim będziesz ustalać priorytety i monitorować postęp prac.
Nasze wymagania:
swobodnie komunikujesz się w języku angielskim (warunek konieczny, pracujemy z anglojęzycznymi klientami);
masz doświadczenie w pracy z klientem lub chcesz się rozwijać w tym kierunku;
czujesz, że dobrze odnajdziesz się w dynamicznym i zmiennym środowisku pracy;
potrafisz układać priorytety, rozwiązywać problemy i dobrze czujesz się w analizowaniu danych i wyciąganiu wniosków;
Excel i PowerPoint to Twoi dobrzy przyjaciele - u nas będziesz korzystać z tych narzędzi do analizy danych, przygotowywania raportów oraz prezentacji dla klientów.
Oferujemy:
pracę w trybie hybrydowym (nasze biuro znajduje się w Warszawie na ul. Bukszpanowej 18);
rozwój w dynamicznie rozwijającej się branży Mar Tech oraz pracę z rozpoznawalnymi i międzynarodowymi markami, w tym z największymi reklamodawcami na świecie;
udział w rozwoju narzędzia skupionego wokół optymalizacji ustawień kampanii i weryfikacji jakości reklam;
środowisko nastawione na wymianę wiedzy i dzielenie się dobrymi praktykami;
zaplanowany onboarding, który pomoże Ci łatwiej wdrożyć się w obowiązki;
pracę w gronie specjalistów, od których (gwarantujemy) sporo się nauczysz, a oni chętnie nauczą się od Ciebie;
wspieramy samodzielność i inicjatywę, zapewniamy wyzwania - it’s up to you!