Jesteśmy firmą technologiczną, która działa w obszarze fotografii biometrycznej. Dzięki naszej aplikacji użytkownicy na całym świecie mogą wykonywać zdjęcia do dokumentów w prosty sposób za pomocą własnego smartfona.
O PhotoAiD w liczbach:
- 1 promil ludzkości zrobił już u nas zdjęcie, a to dopiero początek :)
- 100+ krajów (punkty wysyłki na 4 kontynentach!)
- 100+ osób na pokładzie i cały czas doskonała atmosfera - chcemy aby czas spędzony w pracy był jak najlepszy!
- 10 ab testów tygodniowo - lubimy działać w oparciu o dane
- 10.000 typów dokumentów - od karty wędkarskiej po paszport Mozambiku
- 10.000.000 zdjęć treningowych, na których nauczyliśmy naszą sztuczną inteligencję
Obecnie szukamy Pracownika do działu wsparcia Klienta, czyli osoby która ma pierwsze doświadczenia w pracy z Klientem, nie boi się wyzwań i chce się rozwijać w szybko-rosnącej firmie!
O Twoich obowiązkach:
- aktywny kontakt z Klientem za pośrednictwem naszych platform komunikacyjnych (głównie komunikacja mailowa),
- dbanie o weryfikację zdjęć i przygotowanie ich zgodnie z międzynarodowymi standardami,
- kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy,
- dbałość o wysoką jakość i standardy obsługi Klienta,
- ścisła współpraca z innymi pracownikami Twojego zespołu i innych działów firmy.
O naszych wymaganiach:
- minimum roczne doświadczenie w pracy z Klientem,
- gotowość do podjęcia pracy również w weekendy,
- gotowość do pracy w systemie zmianowym,
- status studenta/studentki,
- profesjonalizm w kontakcie z Klientem,
- dokładność i sumienność w realizacji codziennych obowiązków,
- dobra organizacja pracy, pracowitość i zaangażowanie,
- umiejętność pracy w grupie oraz podejmowania samodzielnych decyzji,
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i entuzjazm, lubisz ludzi i ludzie lubią Ciebie.
Oferujemy:
- sprzęt służbowy dostosowany do Twoich potrzeb,
- kompleksowy program szkoleń wdrażających (szkolenia produktowe, procesowe oraz programowe),
- pracę hybrydową w biurze na warszawskim Mokotowie (3 dni w tygodniu),
- wsparcie kolegów z zespołu i koleżeńską atmosferę według zasad fair play,
- wynagrodzenie dopasowane do Twojego doświadczenia w firmie,
- prywatna opieka medyczna w PZU Zdrowie,
- karta Multisport,
- dostęp do platform do nauki języków obcych,
- wynagrodzenie: 4500-5800 PLN netto (umowa zlecenie i wymagany status studenta/ki).
Co dalej?
- Wyślij swoje zgłoszenie za pomocą przycisku “Aplikuj”.
-
Nie wymagamy listów motywacyjnych, ale jeśli chcesz to napisz w aplikacji kilka zdań o sobie - czemu do nas aplikujesz, kim jesteś i dlaczego praca u nas jest właśnie tym, czego szukasz :)
- Jeśli Twój profil będzie odpowiadał naszym wymaganiom, zaprosimy Cię do pierwszego etapu rekrutacji, czyli do wykonania testów online, zaproszenie dostaniesz mailowo.
Już teraz - dziękujemy za Twoją aplikację i stay tuned! :)