PKF Polska jest polską firmą należącą do międzynarodowej sieci PKF International. Na rynku audytorsko-konsultingowym świadczymy usługi od 30 lat. Nasze linie biznesowe PKF rozwijamy w dziewięciu większych miastach w Polsce: Warszawie, Łodzi, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Gdańsku, Opolu, Lublinie oraz Zielonej Górze.
Jeśli jesteś osobą, która lubi kontakt z ludźmi, jest zorganizowana i potrafi tworzyć miłą atmosferę, to mamy dla Ciebie idealną propozycję! Do naszego biura w Warszawie poszukujemy energicznej i uśmiechniętej osoby, która zaopiekuje się naszą recepcją.
Zakres zadań:
- obsługa recepcji,
- budowanie pozytywnego wizerunku firmy,
- obsługa centrali telefonicznej oraz poczty elektronicznej,
- zarządzanie i ewidencja korespondencją firmową i wysyłkami,
- zapewnienie płynnego przepływu informacji i obiegu dokumentów w firmie,
- obsługa spotkań w siedzibie firmy,
- realizacja zakupów i zamówień biurowych,
- rozpisywanie faktur administracyjnych,
- archiwizacja dokumentacji zgodnie z obowiązującymi/wewnętrznymi przepisami,
- inne zlecone prace asystenckie w biurze.
Poszukiwane kompetencje:
- wykształcenie minimum średnie lub w trakcie studiów wyższych,
- dobra/komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- znajomość pakietu MS Office,
- komunikatywność, otwartość, kultura osobista,
- umiejętność zarządzania czasem, organizacji pracy.
Oferujemy:
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia, poznania nowych ludzi
- dofinansowanie do karty multisport
- prywatna opieka medyczna
- możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkach
- dostęp do platformy etutor
- ciekawe szkolenia, webbinary
- premie za polecenia pracownicze
- spotkania integracyjne, konkursy, eventy.