• Oferty
  • Wszystkie ofertyPoznańMarketingeCommerceSpecjalista/Specjalistka ds. online marketingu
    Specjalista/Specjalistka ds. online marketingu
    Marketing
    PragmatIQ Kancelaria Prawna Szymkowiak S.K.A.

    Specjalista/Specjalistka ds. online marketingu

    PragmatIQ Kancelaria Prawna Szymkowiak S.K.A.

    Poznań
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Starszy specjalista/Senior
    Forma zatrudnienia
    B2B
    Tryb pracy
    Praca Hybrydowa

    Wymagane umiejętności

    Wordpress

    marketing

    Google Ads

    Meta Ads

    Opis stanowiska

    Kogo szukamy?

    Do naszego zespołu poszukujemy osób, które mają pasję do pracy z online marketingiem, są kreatywne i samodzielne oraz potrafią znaleźć w sobie sporą dawkę determinacji i chęci do dalszego rozwoju zawodowego. W PragmatIQ chcemy nieustannie się rozwijać, dlatego szukamy osób zmotywowanych i otwartych na podejmowanie nowych wyzwań. Zapraszamy Cię do zespołu, w którym nacisk kładziemy na dużą samodzielność, szybki rozwój merytoryczny, a jednocześnie wsparcie zespołowe i …dużą dawkę humoru. 


    Twój zakres obowiązków

    • współtworzenie i obsługa wielokanałowych kampanii online w środowisku Google ads oraz Meta ads – w tym uruchamianie kampanii, zarządzanie budżetem, monitorowanie, optymalizacja i raportowanie wyników z pomocą narzędzi analitycznych 
    • optymalizacja ROAS/ERS i szukanie możliwości ekspansji i skalowania reklam płatnych na różnych etapach lejka, 
    • realizacja KPIs związanych bezpośrednio z ruchem i sprzedażą, 
    • współtworzenie planów sezonowych kampanii digital i komunikacji w różnych kanałach, nadzór nad realizacją kampanii, 
    • wdrażanie nowych pomysłów i rozwiązań, testy A/B, 
    • budowanie oraz optymalizacja lejków sprzedażowych, 
    • współpraca z innymi marketerami i agencjami przy realizacji kampanii marketingowych, 
    • optymalizacja konwersji, m.in. strony internetowej, kampanii e-mailowych i lejków reklamowych, 
    • budowanie procesów mających na celu automatyzację pracy i sprawne raportowanie, 
    • analiza działań konkurencji i śledzenie trendów w marketingu cyfrowym B2B. 


    Dlaczego warto z nami współpracować?

    • dofinansowanie do karty MultiSport,  
    • regularne spotkania z Team Liderem dotyczące Twojego rozwoju i progresu w projektach,   
    • elastyczność w sposobie pracy – po okresie próbnym możliwość pracy zdalnej (max. 2 dni na tydzień), 
    • firmowa kuchnia z posiłkami przygotowywanymi na miejscu, 
    • regularne integracje zespołowe, 
    • ubezpieczenie na życie, 
    • za każde pełne 3 lata współpracy 1 dodatkowy płatny dzień wolny w roku. 

     

    Nadal masz wątpliwości? Zobacz, z kim będziesz pracować, poznaj nasz zespół


    Co oferujemy?

    • współpracę opartą o kontrakt B2B (z płatnymi dniami wolnymi i chorobowym), 
    • wynagrodzenie w przedziale 7 000 - 10 000 PLN netto + VAT (B2B), 
    • po okresie próbnym - premię kwartalną uzależnioną od wyników indywidulanych oraz wyników firmy. 


    Aplikuj, jeśli:

    • masz "łeb na karku” - potrafisz kreatywnie myśleć i podejmować logiczne wybory 
    • zdobyłeś min. 1 rok doświadczenia na stanowisku specjalisty ds. online marketingu lub min. 2 lata na stanowisku młodszego specjalisty, 
    • masz za sobą doświadczenia z Google ads oraz Meta ads (kampanie sprzedażowe i leadowe), 
    • posiadasz doświadczenie w zakresie e-mail marketingu i narzędzi Marketing Automation (Getresponse) 
    • umiesz formułować treści reklamowe oraz dokonywać analizy rynku i konsumenta, 
    • znasz bieżące trendy w dziedzinie marketingu i potrafisz aplikować je we własnych działaniach, 
    • potrafisz samodzielnie szukać rozwiązań oraz podejmujesz inicjatywy w codziennym działaniu 


    A dodatkowo, mile widziane będzie, jeśli:

    • posiadasz 2 lata doświadczenia na stanowisku specjalisty ds. on-line marketingu lub podobnym,  
    • ukończyłeś studia na kierunku marketingowym, 
    • potrafisz tworzyć responsywne landing pages w Wordpressie (na potrzeby kampanii), znasz Wordpressa, Woo-commerce, Elementor, 
    • potrafisz wdrażać rekomendacje SEO, 
    • masz umiejętność korzystania z narzędzi i platform marketingowych, takich jak Google Ads, Facebook Business Manager, Adobe Photoshop, Meta Business Suite, 
    • jesteś na bieżąco z trendami w dziedzinie nowych technologii i aktywnie wykorzystujesz je w praktyce, 
    • posiadasz wysoko rozwiniętą umiejętność organizacji pracy i zarządzania projektami. 


    Jak wygląda nasz proces rekrutacyjny?

    1. Weryfikacja przesłanych CV. 
    2. Wstępna rozmowa na MS Teams (15-30 minut) – to pierwszy kontakt z Tobą 😊. Podczas tej rozmowy chcemy Ci bliżej przedstawić kancelarię, dział i stanowisko, na które aplikujesz. Wspólnie z Tobą potwierdzamy kluczowe kwestie takie jak motywacja do dołączenia do PragmatIQ, oczekiwania dotyczące wynagrodzenia, preferowana forma zatrudnienia i dyspozycyjność. To dla mnie ważny moment, by poznać Ciebie bliżej.
    3. Test online – aby upewnić się, że posiadasz niezbędne dla nas zdolności analityczne, w kolejnym kroku otrzymujesz od nas do wykonania test, który sprawdza umiejętności matematyczne oraz logicznego myślenia.
    4. Zadanie rekrutacyjne – aby dopełnić merytoryczną weryfikację w kolejnym kroku otrzymujesz ode mnie zadanie rekrutacyjne do wykonania. Dzięki temu możemy odpowiednio ocenić Twoje dopasowanie do stanowiska. Ty z kolei masz próbkę tego, jak praca u nas wygląda, więc na tym etapie też możesz ocenić, czy jest to coś, czego szukasz.
    5. Spotkanie rekrutacyjne (60-90 minut) – w ostatnim kroku zapraszam Cię na spotkanie rekrutacyjne, na którym oprócz mnie jest jeszcze Supervisor i/lub Team Leader. Celem tego etapu jest wzajemne poznanie się. Chcemy, byś mógł_a zadać nam pytania, które Cię nurtują. My z kolei chcemy dowiedzieć się, co dla Ciebie jest ważne w Twojej karierze zawodowej oraz jakie kwestie merytoryczne są dla Ciebie istotne.
    6. Decyzja i feedback – po przejściu wszystkich etapów podejmujemy decyzję i wracamy z informacją zwrotną do każdego kandydata.  

     

    Czekamy na Twoje CV!

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Menedżer ds. Promocji i Contentu w Dziale E-commerce

    Menedżer ds. Promocji i Contentu w Dziale E-commerce

    Nowa
    Carrefour Polska Sp. z o.o.
    Warszawa
    e-commerce
    marketing
    Microsoft Office
    Nowa
    Płatny Staż w dziale Nowych Technologii Cyfrowych

    Płatny Staż w dziale Nowych Technologii Cyfrowych

    Nowa
    Canpol Sp. z o.o.
    Słubica B
    dokładność
    spostrzegawczość
    Microsoft Office Excel
    Nowa
    PR Executive

    PR Executive

    Nowa
    24/7 Communication
    Nowy Dwór Mazowiecki
    copywriting
    PR/public relations
    public relation
    Nowa
    E-commerce Manager (Empik Foto)

    E-commerce Manager (Empik Foto)

    Nowa
    Empik
    Warszawa
    e-commerce
    dobra organizacja pracy
    Analiza Danych
    Nowa
    Team Leader Działu Social Media

    Team Leader Działu Social Media

    Nowa
    Cosibella
    Gdańsk
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    social media
    Google Analytics
    zarządzanie zespołem
    Nowa