Kogo szukamy?
Do naszego zespołu poszukujemy osób, które mają pasję do pracy z online marketingiem, są kreatywne i samodzielne oraz potrafią znaleźć w sobie sporą dawkę determinacji i chęci do dalszego rozwoju zawodowego. W PragmatIQ chcemy nieustannie się rozwijać, dlatego szukamy osób zmotywowanych i otwartych na podejmowanie nowych wyzwań. Zapraszamy Cię do zespołu, w którym nacisk kładziemy na dużą samodzielność, szybki rozwój merytoryczny, a jednocześnie wsparcie zespołowe i …dużą dawkę humoru.
Twój zakres obowiązków
- współtworzenie i obsługa wielokanałowych kampanii online w środowisku Google ads oraz Meta ads – w tym uruchamianie kampanii, zarządzanie budżetem, monitorowanie, optymalizacja i raportowanie wyników z pomocą narzędzi analitycznych
- optymalizacja ROAS/ERS i szukanie możliwości ekspansji i skalowania reklam płatnych na różnych etapach lejka,
- realizacja KPIs związanych bezpośrednio z ruchem i sprzedażą,
- współtworzenie planów sezonowych kampanii digital i komunikacji w różnych kanałach, nadzór nad realizacją kampanii,
- wdrażanie nowych pomysłów i rozwiązań, testy A/B,
- budowanie oraz optymalizacja lejków sprzedażowych,
- współpraca z innymi marketerami i agencjami przy realizacji kampanii marketingowych,
- optymalizacja konwersji, m.in. strony internetowej, kampanii e-mailowych i lejków reklamowych,
- budowanie procesów mających na celu automatyzację pracy i sprawne raportowanie,
- analiza działań konkurencji i śledzenie trendów w marketingu cyfrowym B2B.
Dlaczego warto z nami współpracować?
- dofinansowanie do karty MultiSport,
- regularne spotkania z Team Liderem dotyczące Twojego rozwoju i progresu w projektach,
- elastyczność w sposobie pracy – po okresie próbnym możliwość pracy zdalnej (max. 2 dni na tydzień),
- firmowa kuchnia z posiłkami przygotowywanymi na miejscu,
- regularne integracje zespołowe,
- ubezpieczenie na życie,
- za każde pełne 3 lata współpracy 1 dodatkowy płatny dzień wolny w roku.
Nadal masz wątpliwości? Zobacz, z kim będziesz pracować, poznaj nasz zespół!
Co oferujemy?
- współpracę opartą o kontrakt B2B (z płatnymi dniami wolnymi i chorobowym),
- wynagrodzenie w przedziale 7 000 - 10 000 PLN netto + VAT (B2B),
- po okresie próbnym - premię kwartalną uzależnioną od wyników indywidulanych oraz wyników firmy.
Aplikuj, jeśli:
- masz "łeb na karku” - potrafisz kreatywnie myśleć i podejmować logiczne wybory
- zdobyłeś min. 1 rok doświadczenia na stanowisku specjalisty ds. online marketingu lub min. 2 lata na stanowisku młodszego specjalisty,
- masz za sobą doświadczenia z Google ads oraz Meta ads (kampanie sprzedażowe i leadowe),
- posiadasz doświadczenie w zakresie e-mail marketingu i narzędzi Marketing Automation (Getresponse)
- umiesz formułować treści reklamowe oraz dokonywać analizy rynku i konsumenta,
- znasz bieżące trendy w dziedzinie marketingu i potrafisz aplikować je we własnych działaniach,
- potrafisz samodzielnie szukać rozwiązań oraz podejmujesz inicjatywy w codziennym działaniu
A dodatkowo, mile widziane będzie, jeśli:
- posiadasz 2 lata doświadczenia na stanowisku specjalisty ds. on-line marketingu lub podobnym,
- ukończyłeś studia na kierunku marketingowym,
- potrafisz tworzyć responsywne landing pages w Wordpressie (na potrzeby kampanii), znasz Wordpressa, Woo-commerce, Elementor,
- potrafisz wdrażać rekomendacje SEO,
- masz umiejętność korzystania z narzędzi i platform marketingowych, takich jak Google Ads, Facebook Business Manager, Adobe Photoshop, Meta Business Suite,
- jesteś na bieżąco z trendami w dziedzinie nowych technologii i aktywnie wykorzystujesz je w praktyce,
- posiadasz wysoko rozwiniętą umiejętność organizacji pracy i zarządzania projektami.
Jak wygląda nasz proces rekrutacyjny?
- Weryfikacja przesłanych CV.
-
Wstępna rozmowa na MS Teams (15-30 minut) – to pierwszy kontakt z Tobą 😊. Podczas tej rozmowy chcemy Ci bliżej przedstawić kancelarię, dział i stanowisko, na które aplikujesz. Wspólnie z Tobą potwierdzamy kluczowe kwestie takie jak motywacja do dołączenia do PragmatIQ, oczekiwania dotyczące wynagrodzenia, preferowana forma zatrudnienia i dyspozycyjność. To dla mnie ważny moment, by poznać Ciebie bliżej.
-
Test online – aby upewnić się, że posiadasz niezbędne dla nas zdolności analityczne, w kolejnym kroku otrzymujesz od nas do wykonania test, który sprawdza umiejętności matematyczne oraz logicznego myślenia.
-
Zadanie rekrutacyjne – aby dopełnić merytoryczną weryfikację w kolejnym kroku otrzymujesz ode mnie zadanie rekrutacyjne do wykonania. Dzięki temu możemy odpowiednio ocenić Twoje dopasowanie do stanowiska. Ty z kolei masz próbkę tego, jak praca u nas wygląda, więc na tym etapie też możesz ocenić, czy jest to coś, czego szukasz.
-
Spotkanie rekrutacyjne (60-90 minut) – w ostatnim kroku zapraszam Cię na spotkanie rekrutacyjne, na którym oprócz mnie jest jeszcze Supervisor i/lub Team Leader. Celem tego etapu jest wzajemne poznanie się. Chcemy, byś mógł_a zadać nam pytania, które Cię nurtują. My z kolei chcemy dowiedzieć się, co dla Ciebie jest ważne w Twojej karierze zawodowej oraz jakie kwestie merytoryczne są dla Ciebie istotne.
-
Decyzja i feedback – po przejściu wszystkich etapów podejmujemy decyzję i wracamy z informacją zwrotną do każdego kandydata.
Czekamy na Twoje CV!