Cześć, dziękujemy, że zainteresowała Cię nasza oferta pracy!
Jesteśmy Proassist, czyli firma technologiczna, która tworzy oprogramowanie dla gabinetów i placówek medycznych.
buyer persona: lekarze i managerowie placówek medycznych
rodzaj finansowania: bootstrap
model sprzedaży: SaaS
sprzedaż: b2b
wielkość firmy: 270.000 MRR
pracujemy 100% zdalnie
Przez lata marketingiem u nas zajmował się Jacek (CEO), teraz zajmuje się nim Natalia (CRO), szukamy specjalisty, który jest mocny w SEM i ogarnie też sprawy SEO.
Twój zakres zadań:
Tworzenie reklam, pisanie treści reklamowych, współpraca z grafikiem przy tworzeniu kreacji graficznych
Samodzielne tworzenie i konfiguracja kampanii reklamowych (Google Ads, Facebook Ads,), optymalizacja kampanii pod kątem generowania leadów B2B
Monitorowanie efektywności kampanii, analiza wskaźników (CTR, CPC, konwersje) i raportowanie wyników
Analiza treści pod kątem SEO, pisanie lub optymalizacja artykułów zgodnie z wytycznymi SEO
Nasze wymagania:
Min. 2-letnie doświadczenie w samodzielnym tworzeniu kampanii performance marketingowych dla B2B
Analityczne myślenie, które pozwoli wyciągnąć wnioski i zaproponować kolejne działania
Myślenie strategiczne - umiejętność strategicznego podejścia do całości działań i połączenie ruchu płatnego z organicznym
Umiejętność prowadzenia kampanii w oparciu o różne etapy lejka marketingowego
Oferujemy:
Umowę zlecenie/ B2B i w ramach tego 21 dni roboczych płatnego urlopu.
Lubimy świętować sukcesy, dlatego świętujemy osiągnięte KPI, nie organizujemy eventów z uwagi na “firmowego mikołaja” 🙂
Pracę zdalną
Zaplanowany czas wdrożeniowy
Sprawdź podobne oferty pracy