• Oferty
  • Wszystkie ofertyPoznańFinanseInneDyrektor Finansowy / Financial Director z j. niemiecki lub j. angielski
    Dyrektor Finansowy / Financial Director z j. niemiecki lub j. angielski
    Finanse
    PROFIT HR

    Dyrektor Finansowy / Financial Director z j. niemiecki lub j. angielski

    PROFIT HR

    Poznań
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Manager/C-level
    Forma zatrudnienia
    UoP
    Tryb pracy
    Praca z biura

    Wymagane umiejętności

    finanse

    Optymalizacja Procesów

    zarządzanie zespołem

    język niemiecki

    język angielski

    Mile widziane

    SAP

    Opis stanowiska

    PROFIT HR ( Certyfikat 8985) to platforma usług personalnych. Specjalizujemy się w poszukiwaniu kandydatów i obsłudze Klientów niemieckojęzycznych w Polsce, Niemczech, Austrii i Szwajcarii. Stale poszukujemy specjalistów w różnych obszarach biznesowych znających język niemiecki i będących profesjonalistami w swojej branży. MY NIE SZUKAMY. MY ZNAJDUJEMY.  Nasza baza specjalistów budowana jest na bieżąco. Współpracujemy tylko z profesjonalistami, którymi są zarówno firmy, jak i kandydaci. Rekrutacja to proces, a nie chwilowe zaspakajanie potrzeby. 


    Nasi Klienci to spółki działające i rozwijające się w środowisku międzynarodowym, pochodzące w większości z krajów niemieckojęzycznych, ale posiadamy także w naszym portfolio Klientów reprezentujących inne kraje i obszary.  


    Nasz Klient DIMPLEX ( https://dimplex-holz.com/) ( https://patria-top.com.pl/ ) jako jedna z wiodących firm produkujących szeroką gamę artykułów z drewna (tarasy, meble ogrodowe, place zabaw, pergole, itd.).  z własnym tartakiem, od ponad 25 lat działa w całej Europie. Około 500 pracowników jest zatrudnionych w dwóch  zakładach w Polsce i spółce w NRW  w Niemczech, która odpowiada za dystrybucję i administrację oraz finanse Grupy. Oprócz wyrobów z drewna ogrodowego firma prowadzi  także sprzedaż paliw w postaci brykietów i pelletów RUF oraz posiada magazyn centralny o łącznej powierzchni ponad 35 000 m² znajdujący się, także w woj. wielkopolskim.  

    W związku z rozwojem i koniecznością wprowadzenie sprawozdawczości międzynarodowej, procedur i procesów oraz brakiem osoby zarządzającej Działem Finansowym w Polsce, zapraszamy do kontaktu osoby, które chciałyby zostać przez nas znalezione, posiadające odpowiednie kompetencje, znające j. niemiecki z  doświadczeniem w branży produkcyjnej.


    DYREKTOR FINANSOWY/ FINANCIAL DIRECTOR z j. niemiecki lub j. angielski (m/k)

    Miejsce pracy: Poznań/ Wieleń/ Krzyż Wielkopolski 

    Praca stacjonarna 

    Nr. referencyjny  DF/D/POZ


    CEL STANOWISKA:

    Optymalizacja procesów i procedur; Zarządzanie 10 osobowym zespołem; analiza struktury kosztów; wprowadzenie sprawozdawczości w strukturach międzynarodowych; Kreowanie, wdrażanie i kontrolowanie krótko- i długoterminowej strategii firmy (zwłaszcza finansowej i inwestycyjnej) oraz bieżącej działalności operacyjnej. Dyrektor finansowy będzie odpowiedzialny także za analizę, sporządzanie i zatwierdzanie okresowych raportów o sytuacji finansowej firmy (planów budżetowych, bilansu, cash flow, deklaracji rozliczeniowych firmy dla ZUS, GUS, urzędów skarbowych).  Doradztwo właścicielom organizacji i wspólne podejmowanie decyzji o kluczowym znaczeniu dla firmy dotyczących inwestycji, przejęć i fuzji, restrukturyzacji i zmian.  Konsolidacja. Controlling. 

     

    GŁÓWNE OBOWIĄZKI I ZADANIA:

    • Kształtowanie i realizacja strategii finansowej firmy,
    • Zarządzanie kilkuosobowym zespołem, 
    • Nadzór nad przygotowaniem sprawozdań skonsolidowanych i jednostkowych oraz raportów, 
    • Partycypacja i nadzór nad przygotowaniem rocznego budżetu i planów wieloletnich oraz kontrolowanie ich realizacji, 
    • Odpowiedzialność za funkcjonowanie kontroli wewnętrznej, 
    • Optymalizowanie polityki podatkowej, 
    • Optymalizowanie struktury kosztów i poziomu majątku obrotowego, ocena projektów inwestycyjnych, 
    • Odpowiedzialność za płynność finansową, zabezpieczenie ryzyka kursowego oraz stóp procentowych, 
    • Kontakty i współpraca z audytorem, bankami, firmami ubezpieczeniowymi, inwestorami oraz organami podatkowymi, 
    • Nadzór nad pracą działów związanych z finansami.


    WYMAGANIA- Optymalny kandydat posiada:  

    • Wykształcenie wyższe kierunkowe (magisterskie lub podyplomowe studia ekonomiczne o specjalizacji księgowość/finanse/zarządzanie),
    • Minimum 10- letnie doświadczenie zawodowe w finansach, audycie czy księgowości,
    • Doświadczenie w zarządzaniu działem lub firmą (przynajmniej kilkuosobowym zespołem), 
    • Doświadczenie w fuzjach, optymalizacjach działów finansowych, struktur kosztowych, itd. 
    • Mile widziane doświadczenie w podobnej branży, w firmie produkcyjnej,
    • Mile widziana znajomość SAP,
    • Dobra znajomość polskich przepisów dotyczących m.in. prawa bilansowego, podatkowego, dewizowego oraz zasad rachunkowości,  
    • Bardzo dobra znajomość j. niemieckiego lub j. angielskiego  (warunek konieczny),
    • Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne i planistyczne, zdolność do realistycznej oceny sytuacji, orientacja na wyniki, odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu, odpowiedzialność, umiejętność zarządzania zespołem i podejmowanie decyzji.  


     OFERUJEMY:

    • Pracę w strukturach międzynarodowych  firmie produkcyjnej,
    • Umowę o pracę i atrakcyjne warunki zatrudnienia,
    • Narzędzia pracy: samochód, laptop, telefon,
    • Możliwość kreowania i wdrażania swoich pomysłów, dużą samodzielność,
    • Stabilność
    • Możliwość awansu w strukturach. 


    Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV w języku niemieckim lub angielskim, podając w tytule nazwę stanowiska i nr ref. na które aplikują. Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Prosimy o zaznajomienie się z klauzulą i wyrażenie zgody podając poniższą treść w przesłanym CV:

    KLAUZULA INFORMACYJNA- REKRUTACJA – kandydaci, osoby zainteresowane pośrednictwem pracy świadczonym przez Spółkę

    1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest PROFIT HR Aleksandra Knapczyk z siedzibą w Katowicach (40-750), przy ul. Hierowskiego 52.

    2) osobą kontaktową w sprawach ochrony danych osobowych w PROFIT HR Aleksandra Knapczyk jest Inspektor Danych osobowych  Waldemar Modzelewski dostępny pod adresem e-mail: iod@audyt-doradztwo.pl  

    3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust 1 pkt b i art. 9 ust. 2 pkt a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

    4) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą pracownicy działu HR administratora danych, inne agencje pośrednictwa pracy oraz kontrahenci i klienci administratora, z którymi administrator zawarł umowy w zakresie pośrednictwa pracy.

    5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny na potrzeby rekrutacji, oraz później, przez okres 5 lat na potrzeby przyszłych rekrutacji. Po upływie tego okresu dane zostaną usunięte.

    6) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;

    7) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;

    8) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie niemożność uczestniczenia w procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Spółkę.

    9) Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w formie profilowania. 

     

    ZGODA

    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PROFIT HR Aleksandra Knapczyk z siedzibą w Katowicach (40-750), przy ul. Hierowskiego 52, moich danych osobowych, w celu prowadzenia przez Spółkę procesów rekrutacyjnych, zgodnie z wymogami ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Ponadto oświadczam, iż zostałem poinformowany o możliwości wycofania udzielonej zgody w każdym momencie oraz o tym, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.”

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Samodzielna Księgowa/Samodzielny Księgowy

    Samodzielna Księgowa/Samodzielny Księgowy

    Nowa
    Antal Sp. z o.o.
    Warszawa
    finanse
    analiza
    Nowa
    Senior RTR/GL Specialist (with German or French)

    Senior RTR/GL Specialist (with German or French)

    Nowa
    Aon
    Kraków
    finanse
    język angielski
    język niemiecki
    Nowa
    Młodszy specjalista ds. windykacji

    Młodszy specjalista ds. windykacji

    Nowa
    Chefs Culinar
    Wiskitki
    Microsoft Office Excel
    Microsoft Office
    skuteczna komunikacja
    Nowa
    Specjalista ds. ofertowania

    Specjalista ds. ofertowania

    Nowa
    Eurovia Polska S.A.
    Gorzów Wielkopolski
    kosztorysy
    Microsoft Office
    Nowa
    Inżynier Presales / Specjalista ds. Wycen – branża sanitarna

    Inżynier Presales / Specjalista ds. Wycen – branża sanitarna

    Nowa
    AODC SP. Z O.O.
    Warszawa
    język angielski
    dobra organizacja pracy
    AutoCAD
    Nowa