• Oferty
  • Wszystkie ofertyWarszawaMarketingPublic RelationsPR Junior Account Manager
    PR Junior Account Manager
    new
    Marketing
    Publicis Consultants

    PR Junior Account Manager

    Publicis Consultants

    Warszawa
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Starszy specjalista/Senior
    Forma zatrudnienia
    UoP
    Tryb pracy
    Praca Hybrydowa
    Publicis Consultants

    Publicis Consultants

    Publicis Groupe to największy holding reklamowy, lider w dziedzinie marketingu, komunikacji, transformacji cyfrowej.

    Zobacz profil pracodawcy

    Wymagane umiejętności

    język angielski

    Opis stanowiska

    Publicis Consultants jest agencją doradztwa komunikacyjnego należącą do Publicis Groupe - jednej z największych na świecie sieci komunikacyjnych. Zapewniamy strategiczne i kompleksowe doradztwo Public Relations. Specjalizujemy się w zakresie PR korporacyjnego i produktowego. Prowadzimy także kampanie CSR oraz realizujemy Zintegrowane Kampanie Komunikacyjne oferując przy tym pełne spektrum narzędzi z obszaru PR i e-PR. Doradzamy naszym klientom jak prowadzić działalność biznesową z dbałością o reputację, jak również wspieramy ich w zarządzaniu kryzysowym.


    Naszą misją jest budowanie silnych marek oraz długotrwałych relacji biznesowych opartych na zaufaniu, współpracy i skutecznej komunikacji.


    Publicis Consultants posiada szerokie doświadczenie komunikacyjne odpowiadając za komunikację znanych światowych marek, jak również na co dzień doradzając przedstawicielom podmiotów różnych sektorów gospodarczych - zarówno prywatnych przedsiębiorstw, jak i instytucji publicznych. Agencja znajduje się w rankingu największych agencji PR prowadzonym przez Związek Firm Public Relations i plasuje się w Top 15.


    Dzięki pełnemu wdrożeniu modelu Power of One, Publicis Groupe w Polsce stał się zintegrowaną i spójną wewnętrznie platformą, dającą naszym pracownikom dostęp do wiedzy i innowacyjnych narzędzi komunikacyjnych, a klientom do usług, kompetencji i talentów wspierających ich biznes.


    Opis stanowiska

    • planowanie i wdrażanie strategii komunikacji dla klientów agencji m.in. z branży FMCG;
    • prowadzenie projektów z zakresu komunikacji korporacyjnej i B2B oraz wsparcie przy kampaniach CSR;
    • bieżąca współpraca i obsługa klienta;
    • nadzór nad realizacją projektu – merytoryczny i operacyjny;
    • współpraca z zespołem projektowym, w tym briefowanie oraz weryfikacja poprawności i jakości wykonania zadań;
    • przygotowywanie analiz i rekomendacji;
    • tworzenie profesjonalnych tekstów i materiałów prasowych oraz materiałów na social media (m.in. LinkedIn, X);
    • pozycjonowanie eksperckie;
    • bieżące kontakty z mediami branżowymi, gospodarczymi i ogólnoinformacyjnymi;
    • planowanie, przygotowywanie i rozliczanie budżetu projektu;
    • współpraca z innymi agencjami w Grupie Publicis przy realizowanych kampaniach;
    • wsparcie zespołu w pozyskiwaniu nowych klientów, w tym przygotowywanie prezentacji ofertowych i udział w spotkaniach.


    Kwalifikacje

    • co najmniej 4 letnie doświadczenie w zakresie komunikacji (PR/marketing);
    • znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie B2;
    • doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów;
    • umiejętność tworzenia profesjonalnych i zrozumiałych tekstów (w języku polskim i angielskim);
    • znajomość mediów i umiejętność budowania relacji z nimi;
    • znajomość nowoczesnych narzędzi komunikacji w Internecie;
    • nastawienie na pracę zespołową, rozwinięte umiejętności interpersonalne;
    • kreatywność i umiejętność rozwiązywania problemów;
    • wysoko rozwinięte zdolności analityczne i organizacyjne oraz duża samodzielność w działaniu;
    • nastawienie na rozwój oraz doskonalenie własnego warsztatu;
    • proaktywność, odpowiedzialność i energiczność w działaniu;
    • mile widziane zainteresowanie tematyką FMCG i doświadczenie w pracy dla klientów z tego sektora;
    • mile widziane co najmniej roczne doświadczenie w zarządzaniu projektem.


    Na co możesz liczyć?

    • Pracę hybrydową;
    • Atmosferę pracy opartą na wzajemnym szacunku i wspieraniu różnorodności pracowników zespołu;
    • Dostęp do platformy benefitowej Nais, dofinansowanie do pakietów opieki zdrowotnej, karty sportowej, biletów do kina oraz urlopu ("wakacje pod gruszą");
    • Możliwość nauki języków obcych z pomocą dedykowanej platformy dla Ciebie i wskazanej przez Ciebie osoby;
    • Możliwość uczestniczenia w międzynarodowych i lokalnych programach i projektach rozwojowych;
    • Dostęp do wewnętrznej, międzynarodowej platformy Marcel umożliwiającej wymianę kontaktów oraz doświadczeń, wraz z szerokim portfolio kursów e-learningowych.


    W Publicis Groupe cenimy różnorodność i zapraszamy do aplikowania wszystkich kandydatów, bez względu na wiek, płeć, orientację seksualną, wyznanie lub jego brak, pochodzenie czy pełno/niepełnosprawność.

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Specjalista ds. Marketingu i PR

    Specjalista ds. Marketingu i PR

    Nowa
    1 556 - 2 075 usd
    Grupa FLPR
    Wrocław
    język angielski
    Marketing 360
    social media
    Nowa
    Koordynator/ka ds. Personal  Branding i Marketingu

    Koordynator/ka ds. Personal Branding i Marketingu

    Nowa
    Maxfliz
    Warszawa
    content wideo
    social media
    kreatywność
    Nowa
    Specjalista ds. marketingu

    Specjalista ds. marketingu

    Nowa
    AGROAS
    Grodków
    marketing
    Canva
    Adobe Illustrator
    Nowa
    Account Executive

    Account Executive

    Nowa
    Alert Media Communications Sp. z o.o.
    Warszawa
    dobra organizacja pracy
    PR/public relations
    skuteczna komunikacja
    Nowa
    Client Partner

    Client Partner

    Nowa
    Assembly Digital Commerce
    Warszawa
    obsługa klienta
    znajomość branży
    język angielski
    Nowa