• Oferty
  • Wszystkie ofertyWrocławSupportCustomer Success Partner
    Customer Success Partner
    new
    Support
    Ringier Axel Springer Polska

    Customer Success Partner

    Ringier Axel Springer Polska

    Wrocław
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Specjalista/Mid
    Forma zatrudnienia
    UoP
    Tryb pracy
    Praca Hybrydowa

    Wymagane umiejętności

    obsługa klienta

    e-commerce

    skuteczna komunikacja

    Opis stanowiska

    Rekrutacja zdalna

    Jesteśmy największą w Polsce firmą mediowo-technologiczną. Dostarczamy wiarygodnych informacji i tworzymy usługi cyfrowe, którym można zaufać. Stawiamy na utalentowanych ludzi, zrównoważony rozwój oraz mądre użycie technologii. ortfolio mediów Ringier Axel Springer Polska obejmuje ponad 20 uznanych marek drukowanych i cyfrowych takich jak: Onet - największy portal informacyjny w Polsce, Fakt - największy polski dziennik oraz Sympatia - lider w internetowych serwisach randkowych w Polsce.


    Zakres obowiązków:


    👉 Obsługa bieżących zgłoszeń klientów (e-mail, telefon, spotkania online)

    👉 Onboarding nowych Klientów

    👉 Utrzymywanie dobrych relacji z klientami oraz określanie ich potrzeb

    👉 Określanie miesięcznych budżetów dla sklepów

    👉 Przyjmowanie reklamacji, propozycja ich rozwiązania, konsultacja z przełożonym

    👉 Utrzymanie Klienta, negocjacja warunków współpracy

    👉 Windykacja należności

    👉 Współpraca z innymi działami w firmie (księgowość, performance, dział handlowy, dział analiz, dział techniczny)

    👉 Proponowanie rozwiązań do wdrożenia dla Klientów w odpowiedzi na ich oczekiwania

    👉 Zgłaszanie funkcjonalności usprawniających pracę działu

    👉 Wykonywanie dodatkowych zadań zleconych przez przełożonego



    Wymagania:


    👍 Doświadczenie w obsłudze klienta i/lub sprzedaży w obszarze e-commerce

    👍 Znajomość zagadnień związanych ze sprzedażą internetową i promocją sklepów w sieci

    👍 Umiejętność badania potrzeb Klientów, doradzania Klientom i prowadzenia dosprzedaży produktów uzupełniających

    👍 Orientacja na realizację celów indywidualnych i zespołowych

    👍 Umiejętności interpersonalne: komunikatywność i umiejętność pracy w grupie


    Oferujemy:


    ✔️ Kafeterię benefitową NAIS

    ✔️ Kartę multisport i wyzwania sportowe

    ✔️ Ubezpieczenie na życie dla ciebie i rodziny

    ✔️ Prywatnaą opiekę medyczną

    ✔️ Legendarne imprezy

    ✔️ Wsparcie psychologiczne i program well-being

    ✔️ Platformy e-learningowe i szeroką ofertę szkoleń 

    ✔️ Kulture doceniania – People Awards i codzienne kudosy 

    ✔️ Pracę z misją dla najbardziej rozpoznawalnych marek w Polsce 

    ✔️ Nowoczesne biuro — kolorowe, wygodne i ekologiczne

    ✔️ Pracę w modelu hybrydowym (praca z biura 3-4 dni w tygodniu)

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta - Kosmetolog / Dietetyk

    Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta - Kosmetolog / Dietetyk

    Nowa
    Carein Sp. z o.o.
    Poznań
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    obsługa infolinii
    Obsługa czatu
    Nowa
    Opiekun / Opiekunka Klienta

    Opiekun / Opiekunka Klienta

    Nowa
    BNP Paribas Lease Group Sp. z o. o.
    Warszawa
    język angielski
    dobra organizacja pracy
    skuteczna komunikacja
    Nowa
    Specjalista ds. dyspozycji i planowania programów produkcyjnych

    Specjalista ds. dyspozycji i planowania programów produkcyjnych

    Nowa
    Brose Sitech sp. z o.o.
    Chocicza Mała
    dobra organizacja pracy
    praca w grupie
    odpowiedzialność
    Nowa
    IT Support Specialist

    IT Support Specialist

    Nowa
    Allegro
    Adamów
    język angielski
    Microsoft Windows
    IT support
    Nowa
    Specjalista ds. Wsparcia Technicznego z językami obcymi (francuski/hiszpański/niemiecki)

    Specjalista ds. Wsparcia Technicznego z językami obcymi (francuski/hiszpański/niemiecki)

    Nowa
    ArcelorMittal
    Wrocław
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    język hiszpański
    język niemiecki
    język angielski
    Nowa