Oferty
Samodzielny Mid/Sr Specjalista Marketing Automation
Marketing

Samodzielny Mid/Sr Specjalista Marketing Automation

Poznań
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

digital marketing

CRM

analiza

HubSpot

empatia

marketing automation

B2B marketing

e-mail marketing

Mile widziane

automatyka

Asana

AI

e-commerce

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Czy Twoje ręce opadły już tak nisko, że masz wrażenie, iż zaraz zaczniesz chodzić na czworaka przez liczbę leadów zmarnowanych przez handlowców w Twojej firmie?


Czy masz dość pracy z ciągle zmieniającymi się priorytetami i brakiem spójnej strategii, gdzie tryb ‘YOLO’ zmusza Cię do nieustannego tłumaczenia się z nierealistycznych oczekiwań? Przybywa Ci siwych włosów i szukasz bardziej poukładanego środowiska do rozwoju?


Przejadły Ci się wymówki o tym, że wdrożenie profesjonalnych narzędzi jest skomplikowane i kosztowne, więc szukasz miejsca, w którym klient doceni automatyzację marketingu i nie będzie miał problemu, aby w nią zainwestować?


Czy nie męczy Cię już praca w ciemno bez solidnej bazy danych klientów, czy może lubisz działać po omacku?


Ile jeszcze wytrzymasz w miejscu, gdzie wsparcie od IT to mit, a rzeczywistość to ciągłe utrudnienia?


Nie znudziło Ci się już używanie przestarzałych narzędzi marketing automation, które pamiętają czasy dial-upu?


A może po prostu masz już po dziurki w nosie tłumaczenia, że Twoja praca idzie na marne, bo narzędzia marketing automation nie są zintegrowane z CRM, a dział sprzedaży nie chce współpracować?


Jeśli Twoja odpowiedź brzmi “TAK” na przynajmniej część z tych pytań - czytaj, ponieważ:


🔥 Szukamy samodzielnego Mid/Sr Specjalisty Marketing Automation 🔥


Samodzielnego, ponieważ jesteśmy firmą, która bierze marketing klientów w swoje ręce od początku do końca, dlatego weźmiesz udział nie tylko w egzekucji, ale również w etapie opracowania strategii dla klientów.


W skrócie oznacza to, że na początku każdej współpracy organizujemy warsztaty z klientami, następnie tworzymy strategie i plany marketingowe, a później je dowozimy. Warsztaty są przestrzenią do rekomendowania klientom działań marketingowych, rozwiązań i narzędzi, które uznamy za niezbędne. Dzięki temu zyskasz pewność, że rozwiązania automatyzacji marketingu wyjdą od Ciebie, oczekiwania co do wyników będą realistyczne, a zaangażowanie klienta i działu sprzedaży nie skończy się na obietnicach.

Będziesz tworzyć kampanie mailingowe, korzystając z solidnych baz kontaktów i platform, np. HubSpot, GetResponse, SalesManago, Edrone, Marketo, Pardot, Eloqua, Mailchimp, itp.

Wejdziesz w środowisko ROI Hunterów, którzy na pierwszym miejscu stawiają walidację poprzez analizę danych i uzyskany wynik, a nie “widzimisię”. Do tego zyskasz wsparcie doświadczonych speców z różnych działów, włącznie z zawsze chętnym do pomocy działem Dev i Analitykiem.


Aby lepiej zrozumieć nasze podejście do pracy i nastawienie organizacji, obejrzyj, np. ten podcast:

https://www.youtube.com/watch?v=EwMI44o6LN8


Wyznajemy zasadę: jedna osoba, jedna specjalizacja 🕵️‍♂️

To ważne, ponieważ nad całą kampanią czuwać będzie doświadczony Project Manager, zmotywowany do tego, aby dowieźć projekt i dostarczyć Ci wszystko, co niezbędne do działania. Poza tym wszystkie taski są zawsze rozsądnie ułożone w Asanie, a na pokładzie mamy zarówno ludzi od ADS, analityki i wdrożeń developerskich, dzięki czemu każdy wie, kto i czym ma się zająć.


Brzmi rozsądnie? Czytaj dalej 📖


Co dostaniesz:

  • Samodzielność w działaniu: od proponowania klientom rozwiązań, po dobór narzędzi, optymalizowanie kampanii, raportowanie, itd.
  • Współpracę z klientami: otwartymi na pomysły, z sensownymi budżetami, zaangażowanymi ludźmi oraz realnymi oczekiwaniami i wartościowymi produktami lub usługami,
  • Realistyczne podejście do postawionych celów, które jesteśmy w stanie osiągnąć jako team (wspólnie),
  • Szansę odpowiedniego zrozumienia firm, dla których poprowadzisz kampanie marketing automation (dzięki warsztatom i zaangażowaniu klienta),
  • Niekończący się rozwój marketingowy i biznesowy wynikający z ambitnymi klientami (różne branże) i doświadczonymi specjalistami (różne działki marketingu),
  • Udział w rozbudowanych, często długoterminowych (nawet wieloletnie współprace z klientami) projektach marketingowych, których rezultaty będą napawać Cię dumą,
  • Realny wpływ na rozwój rozpoznawalnych marek z całej Polski (wiele z nich być może kojarzysz),
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Pracę w firmie z swobodną atmosferą oraz równie swobodny kontakt z klientami (z wieloma klientami mamy nieformalne relacje i jesteśmy na “Ty”),
  • Otwartość innych działów na współpracę i szukanie rozwiązań,
  • Prostą hierarchię w organizacji oraz jasne zasady współpracy (wewnątrz firmy oraz z klientami),
  • Pracę w firmie nastawionej na ciągłe doskonalenie i upraszczanie (mamy w organizacji Lean Managera),
  • Jasno sprecyzowany zakres obowiązków oraz uporządkowany sposób współpracy (projekty prowadzimy na Asanie),
  • Komfortowe, nowoczesne biuro w samym centrum miasta (w budynku, w którym się mieścimy znajdują się: sklepy, restauracje, kawiarnie, drogeria, apteka, itp.),
  • Wygodny dojazd do biura komunikacją miejską (biuro mieści się przy Placu Wolności w Rzeszowie),
  • Benefity (np. karta Medicover Sport, pyszna kawa, zdrowe przekąski),
  • Imprezy i spotkania integracyjne,
  • Dostęp do firmowej biblioteki (książki, audiobooki, ebooki, szkolenia).


Na czym nam zależy:

  • Doświadczenie w planowaniu oraz prowadzeniu kampanii marketing automation dla e-commere oraz gen-lead (co najmniej 3 lata w agencji/ dziale marketingu firmy/ własnej agencji) wraz z udokumentowanymi sukcesami (ROI Hunting);
  • Umiejętność projektowania, implementacji i optymalizowania kampanii, tj. email marketing, lead nurturing, lead scoring oraz kampanii wielokanałowych, dostosowanych do specyficznych potrzeb klientów;
  • Umiejętność korzystania z zaawansowanych narzędzi, np. HubSpot, GetResponse, SalesManago, Edrone, Marketo, Pardot, Eloqua, Mailchimp;
  • Umiejętność integrowania narzędzi marketingowych z CRM i innymi systemami klientów w celu zapewnienia spójności danych i automatyzacji procesów;
  • Umiejętność analizy wyników kampanii marketingowych klientów, identyfikowania trendów, wzorców oraz obszarów wymagających optymalizacji;
  • Umiejętność segmentacji bazy danych klientów (segmentacja demograficzna, behawioralna oraz cyklu życia klienta) oraz projektowania ścieżek klienta (customer journey);
  • Umiejętność analitycznego myślenia (rozumienia ciągów przyczynowo-skutkowych);
  • Asertywność i samodzielność;
  • Chęć poznawania nowych przedsiębiorców, branż oraz procesów zakupowych;
  • Zrozumienie i umiejętność wykorzystania języka korzyści;
  • Umiejętność zarządzania swoim czasem (uporządkowana praca, dobra organizacja zadań);
  • Umiejętność zarządzania wieloma projektami jednocześnie.


Etapy rekrutacji:

  1. Aplikujesz 📬
  2. Sprawdzam Twoją aplikację 👀
  3. Zdzwaniam się z Tobą (rano), aby ustalić dogodną godzinę naszej pierwszej rozmowy telefonicznej, podczas której zadam Ci kilka pytań (rozmowa ok. 30-40-minutowa, aby nie marnować Twojego czasu) 📞
  4. W ciągu kilku dni po rozmowie dzwonię do Ciebie z feedbackiem 📱
  5. Organizujemy drugą rozmowę (spotkanie bądź spotkanie online). Rozmawiamy o Twoim doświadczeniu, o stanowisku, odpowiadamy na Twoje pytania 🤝
  6. Możesz otrzymać zadanie rekrutacyjne do wykonania 📝
  7. W ciągu kilku dni po spotkaniu/otrzymaniu zadania dzwonię do Ciebie z feedbackiem 📱
  8. Organizujemy trzecią rozmowę (krótkie spotkanie online), podczas którego rozmawiamy na temat propozycji współpracy 💬
  9. Formalizujemy współpracę 📄
  10. Startujemy! 🚀


Rodzaj umowy: B2B 📜

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi Kandydatami.

Sprawdź podobne oferty pracy

Manager ds. Marketingu

Nowa
1 953 - 2 930 usd
4mass S.A.
Warszawa
Facebook Ads
digital marketing
e-commerce
Nowa

Performance Marketing Specialist - Facebook Ads, Google Ads

Nowa
2 026 - 2 686 usd
EOU sp. z o.o.
Warszawa
Performance
analityczne myślenie
Google Analytics
Nowa

Specjalista ds. PPC (Reklam Płatnych) – Google Ads i inne

Nowa
1 465 - 2 075 usd
DQ-PP Sp. z o. o.
Szczecin
Google Tag Manager
Google Analytics
Google Search Console
Nowa

Marketing Specialist | Performance Marketing

Nowa
Colliers
Warszawa
język polski
B2B marketing
AI
Nowa

Google Ads Specialist

Nowa
1 709 - 2 441 usd
Monsoon Sp. z.o.o.
Poznań
, Praca zdalna
Zdalnie
Analiza Danych
SEA
Google Analytics
Nowa