Czy Twoje ręce opadły już tak nisko, że masz wrażenie, iż zaraz zaczniesz chodzić na czworaka przez liczbę leadów zmarnowanych przez handlowców w Twojej firmie?
Czy masz dość pracy z ciągle zmieniającymi się priorytetami i brakiem spójnej strategii, gdzie tryb ‘YOLO’ zmusza Cię do nieustannego tłumaczenia się z nierealistycznych oczekiwań? Przybywa Ci siwych włosów i szukasz bardziej poukładanego środowiska do rozwoju?
Przejadły Ci się wymówki o tym, że wdrożenie profesjonalnych narzędzi jest skomplikowane i kosztowne, więc szukasz miejsca, w którym klient doceni automatyzację marketingu i nie będzie miał problemu, aby w nią zainwestować?
Czy nie męczy Cię już praca w ciemno bez solidnej bazy danych klientów, czy może lubisz działać po omacku?
Ile jeszcze wytrzymasz w miejscu, gdzie wsparcie od IT to mit, a rzeczywistość to ciągłe utrudnienia?
Nie znudziło Ci się już używanie przestarzałych narzędzi marketing automation, które pamiętają czasy dial-upu?
A może po prostu masz już po dziurki w nosie tłumaczenia, że Twoja praca idzie na marne, bo narzędzia marketing automation nie są zintegrowane z CRM, a dział sprzedaży nie chce współpracować?
Jeśli Twoja odpowiedź brzmi “TAK” na przynajmniej część z tych pytań - czytaj, ponieważ:
🔥 Szukamy samodzielnego Mid/Sr Specjalisty Marketing Automation 🔥
Samodzielnego, ponieważ jesteśmy firmą, która bierze marketing klientów w swoje ręce od początku do końca, dlatego weźmiesz udział nie tylko w egzekucji, ale również w etapie opracowania strategii dla klientów.
W skrócie oznacza to, że na początku każdej współpracy organizujemy warsztaty z klientami, następnie tworzymy strategie i plany marketingowe, a później je dowozimy. Warsztaty są przestrzenią do rekomendowania klientom działań marketingowych, rozwiązań i narzędzi, które uznamy za niezbędne. Dzięki temu zyskasz pewność, że rozwiązania automatyzacji marketingu wyjdą od Ciebie, oczekiwania co do wyników będą realistyczne, a zaangażowanie klienta i działu sprzedaży nie skończy się na obietnicach.
Będziesz tworzyć kampanie mailingowe, korzystając z solidnych baz kontaktów i platform, np. HubSpot, GetResponse, SalesManago, Edrone, Marketo, Pardot, Eloqua, Mailchimp, itp.
Wejdziesz w środowisko ROI Hunterów, którzy na pierwszym miejscu stawiają walidację poprzez analizę danych i uzyskany wynik, a nie “widzimisię”. Do tego zyskasz wsparcie doświadczonych speców z różnych działów, włącznie z zawsze chętnym do pomocy działem Dev i Analitykiem.
Aby lepiej zrozumieć nasze podejście do pracy i nastawienie organizacji, obejrzyj, np. ten podcast:
https://www.youtube.com/watch?v=EwMI44o6LN8
Wyznajemy zasadę: jedna osoba, jedna specjalizacja 🕵️♂️
To ważne, ponieważ nad całą kampanią czuwać będzie doświadczony Project Manager, zmotywowany do tego, aby dowieźć projekt i dostarczyć Ci wszystko, co niezbędne do działania. Poza tym wszystkie taski są zawsze rozsądnie ułożone w Asanie, a na pokładzie mamy zarówno ludzi od ADS, analityki i wdrożeń developerskich, dzięki czemu każdy wie, kto i czym ma się zająć.
Brzmi rozsądnie? Czytaj dalej 📖
Co dostaniesz:
- Samodzielność w działaniu: od proponowania klientom rozwiązań, po dobór narzędzi, optymalizowanie kampanii, raportowanie, itd.
- Współpracę z klientami: otwartymi na pomysły, z sensownymi budżetami, zaangażowanymi ludźmi oraz realnymi oczekiwaniami i wartościowymi produktami lub usługami,
- Realistyczne podejście do postawionych celów, które jesteśmy w stanie osiągnąć jako team (wspólnie),
- Szansę odpowiedniego zrozumienia firm, dla których poprowadzisz kampanie marketing automation (dzięki warsztatom i zaangażowaniu klienta),
- Niekończący się rozwój marketingowy i biznesowy wynikający z ambitnymi klientami (różne branże) i doświadczonymi specjalistami (różne działki marketingu),
- Udział w rozbudowanych, często długoterminowych (nawet wieloletnie współprace z klientami) projektach marketingowych, których rezultaty będą napawać Cię dumą,
- Realny wpływ na rozwój rozpoznawalnych marek z całej Polski (wiele z nich być może kojarzysz),
- Atrakcyjne wynagrodzenie,
- Pracę w firmie z swobodną atmosferą oraz równie swobodny kontakt z klientami (z wieloma klientami mamy nieformalne relacje i jesteśmy na “Ty”),
- Otwartość innych działów na współpracę i szukanie rozwiązań,
- Prostą hierarchię w organizacji oraz jasne zasady współpracy (wewnątrz firmy oraz z klientami),
- Pracę w firmie nastawionej na ciągłe doskonalenie i upraszczanie (mamy w organizacji Lean Managera),
- Jasno sprecyzowany zakres obowiązków oraz uporządkowany sposób współpracy (projekty prowadzimy na Asanie),
- Komfortowe, nowoczesne biuro w samym centrum miasta (w budynku, w którym się mieścimy znajdują się: sklepy, restauracje, kawiarnie, drogeria, apteka, itp.),
- Wygodny dojazd do biura komunikacją miejską (biuro mieści się przy Placu Wolności w Rzeszowie),
- Benefity (np. karta Medicover Sport, pyszna kawa, zdrowe przekąski),
- Imprezy i spotkania integracyjne,
- Dostęp do firmowej biblioteki (książki, audiobooki, ebooki, szkolenia).
Na czym nam zależy:
- Doświadczenie w planowaniu oraz prowadzeniu kampanii marketing automation dla e-commere oraz gen-lead (co najmniej 3 lata w agencji/ dziale marketingu firmy/ własnej agencji) wraz z udokumentowanymi sukcesami (ROI Hunting);
- Umiejętność projektowania, implementacji i optymalizowania kampanii, tj. email marketing, lead nurturing, lead scoring oraz kampanii wielokanałowych, dostosowanych do specyficznych potrzeb klientów;
- Umiejętność korzystania z zaawansowanych narzędzi, np. HubSpot, GetResponse, SalesManago, Edrone, Marketo, Pardot, Eloqua, Mailchimp;
- Umiejętność integrowania narzędzi marketingowych z CRM i innymi systemami klientów w celu zapewnienia spójności danych i automatyzacji procesów;
- Umiejętność analizy wyników kampanii marketingowych klientów, identyfikowania trendów, wzorców oraz obszarów wymagających optymalizacji;
- Umiejętność segmentacji bazy danych klientów (segmentacja demograficzna, behawioralna oraz cyklu życia klienta) oraz projektowania ścieżek klienta (customer journey);
- Umiejętność analitycznego myślenia (rozumienia ciągów przyczynowo-skutkowych);
- Asertywność i samodzielność;
- Chęć poznawania nowych przedsiębiorców, branż oraz procesów zakupowych;
- Zrozumienie i umiejętność wykorzystania języka korzyści;
- Umiejętność zarządzania swoim czasem (uporządkowana praca, dobra organizacja zadań);
- Umiejętność zarządzania wieloma projektami jednocześnie.
Etapy rekrutacji:
- Aplikujesz 📬
- Sprawdzam Twoją aplikację 👀
- Zdzwaniam się z Tobą (rano), aby ustalić dogodną godzinę naszej pierwszej rozmowy telefonicznej, podczas której zadam Ci kilka pytań (rozmowa ok. 30-40-minutowa, aby nie marnować Twojego czasu) 📞
- W ciągu kilku dni po rozmowie dzwonię do Ciebie z feedbackiem 📱
- Organizujemy drugą rozmowę (spotkanie bądź spotkanie online). Rozmawiamy o Twoim doświadczeniu, o stanowisku, odpowiadamy na Twoje pytania 🤝
- Możesz otrzymać zadanie rekrutacyjne do wykonania 📝
- W ciągu kilku dni po spotkaniu/otrzymaniu zadania dzwonię do Ciebie z feedbackiem 📱
- Organizujemy trzecią rozmowę (krótkie spotkanie online), podczas którego rozmawiamy na temat propozycji współpracy 💬
- Formalizujemy współpracę 📄
- Startujemy! 🚀
Rodzaj umowy: B2B 📜
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi Kandydatami.