Naszym klientem jest firma działająca w branży kosmetycznej
Zakres obowiązków
- pozyskiwanie i wyszukiwanie dostawców, utrzymywanie relacji z tymi którzy już nimi są
- składanie i realizacja zamówień zakupowych oraz zapewnienie ciągłości dostaw
- monitorowanie dostaw oraz sprawdzanie dokumentów, wystawianie dokumentów
- kontrola i weryfikacja obowiązujących cen zakupu, porównywanie i negocjacja cen
- współpraca z innymi działami w zakresie procesu realizacji
Poszukiwane kompetencje
- minimum dwa lata doświadczenia na stanowisku zakupowym
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min B2)
- inicjatywa i podpowiadanie tematów które wpłyną na rozwój firmy
- bardzo dobry "drive" do pracy na samodzielnym stanowisku i otwartość na wsparcie innych działów
- dobra organizacja pracy, umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne
Oferujemy
- wynagrodzenie podstawowe, umowa o pracę, między 7 000 a 8 500 PLN w zalezności od doświadczenia
- pracę w formie hybrydowej (1-2 razy w tygodniu w biurze), reszta w formie zdalnej
- wszystkie niezbędne narzędzia pracy
- komfortowe warunki w firmie o stabilnej pozycji na rynku która bardzo mocno się rozwija
- samodzielne, bardzo ciekawe stanowisko