• Oferty
  • Wszystkie ofertyWrocławSprzedażSprzedażMenadżer/Menadżerka ds. Rozwoju Sprzedaży
    Menadżer/Menadżerka ds. Rozwoju Sprzedaży
    Sprzedaż
    Santander Consumer Bank

    Menadżer/Menadżerka ds. Rozwoju Sprzedaży

    Santander Consumer Bank

    Wrocław
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Manager/C-level
    Forma zatrudnienia
    UoP
    Tryb pracy
    Praca Hybrydowa

    Wymagane umiejętności

    język angielski

    sprzedaż

    Microsoft Office

    Opis stanowiska

    Rekrutacja zdalna

    Opis obszaru pracy:

    • Zadania dotyczą działań w obszarze zarządzania miernikami skuteczności i jakości w bankowości mobilnej/internetowej oraz w Call Center. Wśród nich będą działania związane z zwiększaniem efektywności sprzedaży kredytów gotówkowych, omnikanałowością i jakości sprzedaży.
    • Do Twoich zadań będzie należeć m.in.: przygotowanie założeń do raportów i lejków sprzedażowych pod sprzedaż zdalną wraz z KPI (zwłaszcza bankowość mobilna/internetowa), tworzenie acion-planów pod rozwój i zwiększanie sprzedaży w kanałach zdalnych, udział w projektach rozwojowych, w tym digitalizacja i omnikanałowość.
    • Produkty: Kredyty gotówkowe, karty kredytowe.
    • Jak wygląda zespół? Jesteśmy w składzie 5 osób: w tym managerowie/specjaliści ds. rozwoju sprzedaży oraz jakości, którzy raportują do kierownika zespołu. Do mojego zespołu poszukuję szóstej osoby. Managerowie zarządzają obszarowo (samodzielnie, bez niższych zespołów).


    Technologie, których używamy:

    • PowerBI
    • XLS
    • PowerPoint


    Technologie mile widziane

    • SQL
    • XLS - Makra


    Twój zakres obowiązków

    • Rozwój i wzrost sprzedaży w kanałach zdalnych (bankowość mobilna/internetowa oraz contact center)
    • Odpowiedzialność za KPI oraz wyniki sprzedażowe: ich bieżącą kontrolę, monitoring, raportowanie i estymowanie w kanałach zdalnych;
    • Efektywne wykorzystanie wdrażanych kampanii sprzedażowych w kanałach zdalnych oraz optymalne wykorzystanie narzędzi i zasobów CC
    • Poszukiwanie i wdrażanie rozwiązań zmierzających do wzrostu efektywności sprzedaży w aplikacji mobilnej banku oraz w contact center
    • Promowanie innowacyjności oraz wsparcie wdrażania innowacji biznesowych
    • Współpracę z innymi kanałami sprzedaży w banku


    Nasze wymagania

    • 2 letnie doświadczenie w analizie biznesowej procesów sprzedażowych i produktów bankowych (sprzedaż w bankowości mobilnej / call center)
    • Doświadczenie w obszarze zarządzania miernikami skuteczności i jakości w kanałach zdalnych (call center, bankowość mobilna) m.in.: procesy sprzedaży, narzędzia pracy, mechanizmy kontrolne, lejki sprzedażowe, rozwój produktów kredytowych
    • Umiejętność zlecania, analizowania, raportowania i wyciągania wniosków z danych sprzedażowych
    • Udział w projektach biznesowych
    • Umiejętność szybkiego poszukiwania przyczyn i reagowania na daną sytuację sprzedażową
    • Znajomość pakietu MS Office (Excel, Power Point)
    • Kreatywne podejście i nieszablonowe myślenie


    Mile widziane

    • Umiejętność pracy w PowerBI oraz w SQL do samodzielnego wyciągania potrzebnych danych
    • Doświadczenie pracy w metodologii Agile
    • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym


    To oferujemy:

    • długofalową współpracę i różnorodne projekty
    • dostęp do wiedzy no limit- wewnętrzna strefa wymiany wiedzy, platforma szkoleniowa Dojo z dostępem do szkoleń na LinkedIn Learning, IBM oraz O’Reilly, program mentoringowy, konkursy, webinary i podcasty eksperckie
    • kursy języka angielskiego i nie tylko
    • prywatną opiekę medyczną- Medicover
    • elastyczny czas pracy
    • praca hybrydowa
    • program Buddy- wdrożenie u nas jest super
    • platforma psychologiczna- zawsze masz z kim porozmawiać
    • tu możesz być sobą - jesteśmy Bankiem bez barier, wysokie poczucie różnorodności i inkluzywności nas wyróżnia
    • brak dress-code oraz prosty język to nasz przyjaciel
    • przyjazna atmosfera pracy, imprezy integracyjne i spotkania team-buildingowe, chodzimy również po górach 😊
    • Przestrzeń dla Ciebie- pięknie wyposażone biuro i strefa relaksu


    Benefity:

    • karta Multisport
    • prywatna opieka medyczna.
    • dofinansowanie do języków obcych
    • dostęp do szkoleń i kursów
    • ubezpieczenie na życie
    • praca hybrydowa
    • elastyczny czas pracy
    • zniżki na usługi firmowe
    • integracje!
    • dodatkowe świadczenia socjalne
    • parking dla pracowników
    • strefa relaksu
    • kawa, herbata
    • inicjatywy dobroczynne
    • dodatkowy urlop
    • program rekomendacji
    • preferencyjne pożyczki


    Etapy rekrutacji:

    • 1. Rozmowa telefoniczna z naszą Rekruterką
    • 2. Zdalne spotkanie z Kierownikiem zespołu i Rekruterką
    • 3. Kawa rekrutacyjna w biurze
    • 4. Decyzja


    Przyjęliśmy silną kulturę ryzyka i oczekujemy od wszystkich naszych pracowników, niezależnie od zajmowanego stanowiska, proaktywnej i odpowiedzialnej postawy w zarządzaniu ryzykiem.

    Więcej informacji o nas znajdziesz na naszym profilu.

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Przedstawiciel Handlowy

    Przedstawiciel Handlowy

    Nowa
    BOLL
    Stargard
    automotive
    sprzedaż
    prawo jazdy kat. B
    Nowa
    Przedstawiciel ds. sprzedaży inwestycyjnej

    Przedstawiciel ds. sprzedaży inwestycyjnej

    Nowa
    Arche Consulting
    Września
    inwestycje
    sprzedaż
    negocjacje
    Nowa
    Inside Sales Representative

    Inside Sales Representative

    Nowa
    Aptean
    Wrocław
    język niemiecki
    Dutch
    język angielski
    Nowa
    📞 Konsultant Call Center

    📞 Konsultant Call Center

    Nowa
    1 039 - 1 429 usd
    Biliti
    Łódź
    sumienność
    dobra organizacja pracy
    komunikatywność
    Nowa
    Bankier Klienta (sprzedaż produktów depozytowych i kredytowych)​

    Bankier Klienta (sprzedaż produktów depozytowych i kredytowych)​

    Nowa
    Alior Bank SA
    Warszawa
    sprzedaż
    Nowa